XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

renee ik zou het heel fijn vinden en michien andere ook om zon zakje nox pump apart te verkopen weet niet of dat een optie is

renee ik zou het heel fijn vinden en michien andere ook om zon zakje nox pump apart te verkopen weet niet of dat een optie is

Vind ik ook!Bestel zeker zo'n aantal zakjes mee om te proberen volgende keer, maar zo 30paks vind ik te veel.Ik wil nooit veel geld besteden aan pre workouts, investeer ik liever in proteine en weightgainers

Dat lijkt mij ook een goed idee. Bij die pre-workout producten werkt het bij de ene wel, bij de ander weer niet. Dan is het wel lullig als je zo'n pak hebt gekocht en je er niks van voelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.784
Toch maar is bestellen volgende week :rolleyes:
Heb je enig idee van de hoeveelheid caffeine per dosering?

ik zou even moeten kijken straks want weet het niet.

He Renee had ergens gelezen dat je je Night proteïn oplepelt is dat dan zoiets als pudding of toch lopender? Ben is nieuwsgierig want ik kick wel op pudding. Evenals mijn EAS is bijna op maar die van ons haar bus Recoverie staat er nog lekker te niksen. Zou ik die eerst opgebruiken voor ik nieuwe EAS bestel. (Denk dat er ni zoveel verschil tussen zit en dan zeker ni met de smaak)
Greetz

Je kan er echt een pudding van maken hoor, doe ik ook altijd ik vind dat super lekker. Er zit toch wel een verschil tussen EAS en RCF maar als je die toch hebt staan zou ik die gewoon opmaken.

Hoi,

gaan jullie van die NOX pump ook losse zakjes verkopen als bij No-Xplode NT?
Lijkt me ideaal :p

Ja, waarom niet. we doen dat als enige shop ook met andere preworkout en repen. Vind zelf ook dat je iets moet kunnen testen voordat je groter besteld. Ik ga zo naar het magazijn als de NOX pump daar staat nu zet ik de losse zakjes op de site.

Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen en zoals gewoonlijk zeer tevreden over de snelheid,
ik had L-Tryptofaan
en night protein besteld,
ik kreeg er ook een sample van whey delicious vanille bij,
Dat was een goeie zet van jullie! wat is dat spul lekker zeg,
maar dan ook echt lekker :D
volgende bestelling zit echt een pot delicious bij!

TNX!

:thumbs:

René,

Jaaahhh eindelijk. Heb het net besteld, morgen (zaterdag) binnen bij mij thuis?

Ja dat moet lukken.

Als ik 2 maten van 1 kleding item bestel, dan de juiste maat kies en de andere terug stuur is dat een optie bij jullie Rene?

En vraag nummer 2:
Hoe bevallen deze?
http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Rubber-Grip-Pads-P521

Als je me aangeeft welk shirt en welke maat je normaal hebt van shirts dan weet ik de maat wel aardig te bepalen. Is het niet goed dan kan het altijd terug.

Ik wou net whey delicious bestellen en een shakebeker, maar toen ik op verzenden wou drukken bleef hij wonderbaarlijk hangen en volgens mij is er dus niets verzonden (er is ook geen geld afgeschreven) Straks nog maar eens proberen :)

oo foutje met ideal of onze site?

Sample packs op of heb je er toevallig nog wat liggen? Want ik wil nog even wat whey bijbestellen in combi met zo'n sample pack voor de volgende keer

IK heb er nog enkele. zoek even iets anders uit van 12,50 en zit in de opmerkingen in wil een sample pack. IK heb ze van de site gehaald voortijdig om niet mensen achteraf te moeten melden dat het er niet meer is. Ze komen wel weer maar het ontbreekt me aan de cappuccino samples :mad:

ja .. zie bovenstaande opmerking

:thumbs:Top, dan zal ik bij me volgende bestelling een paar zakjes nemen

Ok ik gok het er op Rene!
Bestelling zet ik nu dan is het morgen in huis toch?
1 x XXL Vest maat XL
1 X Animal T shirt maat XL
En nog wat spul;)

En die rubbere pats voor de handen, werkt dat lekker?

top rene, straks koop ik een heel pak nox pump en dan werkt het niet, goede initiatief met dat losse zakjes

MMm ok bedankt rene ik zal het erbij zetten heb je al de optie van de zakjes nox pump erbij gezet nu ik toch aan het testen ben ?

Ik heb er nog eentje... ruilen? :D

Ben nu op de helft van m'n sample pack van whey delicious, en tot nu toe is juist de cappuccino het lekkerst! Het is net een frappiato van de moc-a-more als je em met melk drinkt! Geweldig!

@ patmuscle, nox pump die niet werkt bestaat niet:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.793
Ok ik gok het er op Rene!
Bestelling zet ik nu dan is het morgen in huis toch?
1 x XXL Vest maat XL
1 X Animal T shirt maat XL
En nog wat spul;)

En die rubbere pats voor de handen, werkt dat lekker?

de order is iig de deur uit. die pads zijn zeker fijn, de 1e keer zijn ze nog wat stug maar worden snel soepel.

top rene, straks koop ik een heel pak nox pump en dan werkt het niet, goede initiatief met dat losse zakjes

ja vind ik ook.

MMm ok bedankt rene ik zal het erbij zetten heb je al de optie van de zakjes nox pump erbij gezet nu ik toch aan het testen ben ?

Vandaag een klote TNT bezorger geweest die niet het magazijn is in komen lopen maar heeft aangenomen dat we er niet waren en een briefje in de bus heeft gegooid en nu heb ik die NOX dus pas maandag :mad:

Vandaag een klote TNT bezorger geweest die niet het magazijn is in komen lopen maar heeft aangenomen dat we er niet waren en een briefje in de bus heeft gegooid en nu heb ik die NOX dus pas maandag :mad:
Dumbbell naar zijn hoofd gooien als ie geleverd heeft !

René, aangezien EAS zo populair is.. komen er meer smaken? :meal:

Ik had gister al een bestelling geplaatst met Nox Pump, maar die zit er dan niet bij? Dat wordt dus pas dinsdag als ik het goed begrijp :(

Terug
Naar boven