MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Trouwens, vanaf welke prijs krijg je een shirt/handschoenen bij je bestelling? :D

We hebben een actie met shirts gehad en ook met handschoentjes. Alles is in principe op. In de loop van 2008 weer eens iets nieuws bedenken.

René

We hebben een actie met shirts gehad en ook met handschoentjes. Alles is in principe op. In de loop van 2008 weer eens iets nieuws bedenken.

René

hmz intressant, heb je al een richting? paar straps misschien? trouwens.. opzich een goede tanktop bij bestelling boven de zoveel euro is nooit weg. ;)

• #1.504

Nee grappenmaker.. iedereen kreeg vanaf 50euro netjes een shirt, tanktop of gloves. En wat er nu komt moet ik even goed bekijken. Shirts en hempjes hebben we er al zoveel van weggeven. Gloves ook best veel.

Wil nu eens iets anders.. maar goed.. in 2008 zien we dat wel weer... :D

Dip riem? Gewone powerlift riem? Nog wat meer shirts en tanktops? Wat handvaten die je op een BB kan plaatsen? Zakje die je aan je riem kan doen met wat magnesium? Poster/Kalender van Fitness Models? 45seconden gratis shoppen in het magazijn van XXL. Kan nog wel wat meer verzinnen ;)

Die handschoentjes mag je houden voor als je naar de gaybar gaat :D

powerlift riem lijkt me relatief duur om te kopen/weg te geven...
kzou eerder iets doen in de richting van , elke 10e klant (of 20ste) artikel naar keuze uitzoeken (dus een 1kg emmer whey, of potje rpm etc) Lijkt me reeler

Zo'n riem op de site is 20euro. Je geeft het dan natuurlijk niet zo maar aan iedereen, maar aan iemand die x aantal euro uitgeeft aan een bestelling of de 100e klant is of weet ik wat.

Zo'n riem op de site is 20euro. Je geeft het dan natuurlijk niet zo maar aan iedereen, maar aan iemand die x aantal euro uitgeeft aan een bestelling of de 100e klant is of weet ik wat.

ja maar het moet zijn marge ook niet opvreten.

op een bestelling 15 euro marge maken om vervolgens een riem van 15 euro inkoop weg te geven schiet niet echt op..

ok dat noemt men investeren in klanten, dat is waar, maar dan werk je tijdens de actie periode voor jan lul (of in iedergeval minder want je maakt wel nog marge op mensen die net onder het bedrag van de actie zitten)

doel van zo'n actie is toch meer omzetten en dezelfde marge houden om zodoende iets speciaals voor je klanten te doen zonder dat je er flink op inlevert.

maargoed.. in 2008 gaat het goedkomen als ik dat zo lees :D

• #1.509
@sinlath.. je snapt het helemaal..

We hebben wel eens gedacht om bij hogere bestelbedragen wat bruikbaars te geven. Maar dan zit ik bv weer met de 10kg proteine, als je weet wat we daar voor marge op hebt begin je spontaan te lachen of te huilen net wat je wilt... Dus daar kan en wil ik zelf helemaal niets meer bijgeven ;)

In de loop van 2008 komen we wel weer met iets... Zal weer gewoon een aardigheidje zijn.

Waarom geef je geen foto van mij bij elke bestelling boven de 100 euro? Iedereen wil wel een foto van een elite member boven zijn bed.

@sinlath.. je snapt het helemaal..

We hebben wel eens gedacht om bij hogere bestelbedragen wat bruikbaars te geven. Maar dan zit ik bv weer met de 10kg proteine, als je weet wat we daar voor marge op hebt begin je spontaan te lachen of te huilen net wat je wilt... Dus daar kan en wil ik zelf helemaal niets meer bijgeven ;)

In de loop van 2008 komen we wel weer met iets... Zal weer gewoon een aardigheidje zijn.

persoonlijk heb ik liever een korting ;) maargoed.. aardigheidje kan ook een mooie shakebeker zijn met XXL bedrukking oid.. die chineze kinderhandjes kunnen dat heel goedkoop maken ;)

je zou bijv. iets kunnen bedenken als een springtouw of een shakebeker, keuze aardigheidje.

volgens mij hebben jullie ook al eens een aardigheidje staffel gehad..

bij xxx euro aardigheidje a
bij yyy euro aardigheidje b
bij zzz euro aardigheidje c

wat ook nog wel een aardig idee misschien is .. is een gymtas (volgens mij is er net een andere sponsor mee bezig :o)
Of zo'n 256mb mp3 playertje.
memory stickje (hoeft niet altijd BB gerelateerd te zijn :D )

of bij bestelling a zoveel euro korting op kleding :D

rene.. ik zou een ideeenbus@xxlnutrition.nl aan laten maken ;)

heu! gewoon tanktops ja?!?! (shirt is ook oke ;)) ik weiger te bestellen zonder weggeef item... :D

Maar zo te lezen zijn ze er al eens geweest, heb ik ze gemist? ???

of alleen voor DBB leden een shirt bedrukt met een combi van DBB en XXL? :)

• #1.513
ja hooo maar jongens hahaha... ideeen genoeg.. ;)

Waarom geef je geen foto van mij bij elke bestelling boven de 100 euro? Iedereen wil wel een foto van een elite member boven zijn bed.

Een foto van een ecto boven het bed hangen geeft geen motivatie pindamans :o

XXL, ooit gedacht aan een surprise onderin de whey emmer? Als kind graaide ik ook altijd naar het cadeautje in de cornflakes en verassingseieren :D

een vial **** erin zou leuk zijn :p

Een kleine sporttas, zoals Bodybuilding.com doet... mooi ding :) alleen dan een zwarte met geel XXL NUTRITION erop zou echt mooi zijn :D

...en origineel...

K*tzooi!!!

lag net 1min in bad, gaat deurbel, is het via UPS opgestuurd, ipv gewoon tnt/tpg..die mensen komen altijd pas om 4-5uur, ups om 1-2 uur :(
naja , dagje langer wachten dan :@

Of misschien een klantenkaart, René?

• #1.520
K*tzooi!!!

lag net 1min in bad, gaat deurbel, is het via UPS opgestuurd, ipv gewoon tnt/tpg..die mensen komen altijd pas om 4-5uur, ups om 1-2 uur :(
naja , dagje langer wachten dan :@

:scratch: wat is dat dan... Alles gaat hier gewoon met tnt de deur uit.. Mss. omdat het zo'n grote doos is dat TNT het uit handen geeft aan UPS?

Terug
Naar boven