Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zoek een goede weightgainer, vooral om gewicht aan te komen en spieren te opbouwen.
Ik heb de WeightGainer gevonden en de Complex Carb Gainer. Wat is precies het verschil?
Alvast bedankt
Oke maar dan is nu meer de vraag: Welke kan ik het best nemen om aan te komen en spieren te opbouwen?
Oke maar dan is nu meer de vraag: Welke kan ik het best nemen om aan te komen en spieren te opbouwen?
Ah jonge niet zeure!Gewoon alles in een glas fl*kkeren,wat water erbij en achteroverslaan...Zo moeilijk is het niet![]()
Altijd als ik Dextrose juice neem s'avonds, dan kan ik s'nachts niet slapen, ik reageer heel sterk op cafeine, taurine en dat soort spul ik word er ook heel onrustig en druk van, daarom kan ik dat jammer genoeg niet meer gebruiken. Maar wel zou ik graag een soort gelijk supplement nemen na de training, wat kan je me aanraden?
) van een Multivit cap perdag?Ja eerst nam ik 40gr dextrosejuice, toen lag ik tot 5uur s'nachts wakker, toen 20gr geprobeert maar idem dito, nu heb ik een paar dagen geen dextrose gebruikt en ik sliep gewoon goed. Maarja zoals ik al zei ik reageer sterk op energie drankjes als ik bijv. een blikje cola drink overdag slaap ik ook niet en word ik heel onrustig van.
Dextro juice is helemaal geen energiedrankje... Taurine is ook geen oppeppend middel naar mn weten
Zit gewoon tussen je oren denk ik
Ja ik vond het ookal vreemd, het kan best zijn dat het tussen mn oren zit maar ik d8 ik vraag het voor de zekerheid toch maar even na.Dextro juice is helemaal geen energiedrankje... Taurine is ook geen oppeppend middel naar mn weten
Zit gewoon tussen je oren denk ik
---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------
En de voordelen van vitamines?? Is dat nou een serieuze vraag?
René, komen er nog hoodies ? Als die er nog komen, wacht ik nog eventjes met mijn bestelling
Edit : Komt NO-End nog terug ?
Edit 2 : Amphetalin, wanneer komt ie in het gamma (van Applied Nutriceuticals)
Réne, ik ga nu wat Whey protein en NOX Pump bestellen, niet voor mij maar voor een vriend, dat komt dus ook op mijn vriend zijn adres toe, wat dus wilt zeggen dat je nu zeker nog geen 2 cadeautjes (samples) ofzo moet meegeven. Want die zijn voor mij bestemd omdat je toen kerstcadeautje vergeten was. Ik heb hem kunnen overtuigen wat te kopen.Ik doe mijn eigen bestelling binnen 2 weken.
![]()

Vandaag mijn bestelling ontvangen en ben heel tevreden over de service (zoals gewoonlijk he René). Geloof mij maar, geen verkoop praatjes dit maar een BB shop als XXLNutrition vind je niet in 1,2,3. thumbs up!

De smaak van de whey isolaat in choco valt mij een beetje tegen... Iemand voorstellen om het wat drinkbaarder te maken?
Gisteren mijn pakketje weer keurig ontvangen
Bedankt voor de RPM sample, ben erg benieuwt. Echter waren er van de 5 caps wel 2 volledig opengebarsten en verkruimeldIk denk dat ze tijdens het transport tussen de potten geplet zijn. Misschien even een puntje om volgende keer op te letten, is toch zonde
Verders is het allemaal weer prima René, zowel de producten als de snelle levering!
Fijn weekend![]()
. jij ook fijn weekend!Komen er fysieke shops?
Edit : Heb nogal veel vragen voor je de laatste tijd :d
Ik zoek een goede weightgainer, vooral om gewicht aan te komen en spieren te opbouwen.
Ik heb de WeightGainer gevonden en de Complex Carb Gainer. Wat is precies het verschil?
Alvast bedankt
Altijd als ik Dextrose juice neem s'avonds, dan kan ik s'nachts niet slapen, ik reageer heel sterk op cafeine, taurine en dat soort spul ik word er ook heel onrustig en druk van, daarom kan ik dat jammer genoeg niet meer gebruiken. Maar wel zou ik graag een soort gelijk supplement nemen na de training, wat kan je me aanraden?
Rene vraagje welke creatine blend raad je aan. De normale creatine doet niet echt veel met me
Heb donderdag een sample pack en een shirt besteld. 's avonds.. Dus zal maandag wel binnen komen. Had ik ff aan moeten denken donderdag middag ofzo ><
tjaa. zaterdag had ook gekund dat het kwam.. heb je al een track trace gehad?
Ik zou een kijken naar nitrocrea V2 of creapump dan heb je er ook stikstof in, zelf vind ik dat erg prettig.
Dat kun je toch gewoon even opzoeken waar vitamines goed voor zijn. En het is niet zo dat je direct wat merkt van vitaminesupplementatie, je merkt het eerder als je er een tekort van hebt. Maar als je bijvoorbeeld 2 mensen van 80 hebt waarvan de één altijd veel vitamines heeft binnengekregen zul je zeker verschil zien.Ja ik vond het ookal vreemd, het kan best zijn dat het tussen mn oren zit maar ik d8 ik vraag het voor de zekerheid toch maar even na.
Ja is een serieuze vraag, ik wil wel eens weten van de expert of het nou echt goed is en waar het precies goed voor is.
Thanks voor de link, ik vind dat altijd wel intressant om te lezen. Maar ik merk wel als ik een tijdje geen vitamines binnen krijg dat ik snel verkouden word en dat ik me wat lammer voel. Dus ik geloof wel dat het absoluut noodzakelijk is als je sport, extra vitamines.Dat kun je toch gewoon even opzoeken waar vitamines goed voor zijn. En het is niet zo dat je direct wat merkt van vitaminesupplementatie, je merkt het eerder als je er een tekort van hebt. Maar als je bijvoorbeeld 2 mensen van 80 hebt waarvan de één altijd veel vitamines heeft binnengekregen zul je zeker verschil zien.
Hier staat het wel goed uitgelegd:
http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/