MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

:eek:

http://www.xxlnutrition.nl/NOW-Foods-M30/B12-5000mcg-Methyl-P306

Het werkte eerst niet, gebruikte het zoals aangegeven (1 voor de training op trainingsdagen), kreeg geen energie of eetlust niets. Was teleurgesteld en bleef ze toch gebruiken (want ze moeten op :D Nederlandse mentaliteit) en neem er nu eentje vlak voordat ik opsta, het werkt opeens echt beestachtig goed. Ik vreet mezelf nog kapot zo :D ben supertevreden.

Mocht iemand dit willen proberen, geef het wat tijd want na de eerste ~10 begon ik pas het verschil te merken :D

Ik net wat dingen besteld bij jullie wanneer heb ik het thuis ?

[QUOT

15 gram peptopro moet genoeg zijn na de training, 30min daarna een eiwitrijke maaltijd of evt een eiwitshake van 25 gram.[/QUOTE]

Rene,

ik heb de peptopro binnen! echter er zit een maatschep bij welke net zo groot is als bij de pro 80. terwijl de dosering 12 gram is? klopt dit?

[QUOT

Rene,

ik heb de peptopro binnen! echter er zit een maatschep bij welke net zo groot is als bij de pro 80. terwijl de dosering 12 gram is? klopt dit?

Ja dit klop ongeveer. Maar zelf weeg ik al mijn peptopro en unleash altijd na met een keukenweegschaal heb toch iedere bb staan (als het goed is) en zo heb je altijd de goede dosering.

Groeten bigboy25.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.067
:D
Mijn idee ;)
Ben zelf ook part-time fotograaf...

ok leuke hobby ook..

Jullie kunnen je eigen succes onderhand nauwelijks aan he :D

:D nee we kunnen dat heel goed aan, hier werkt alles al een geoliede machine. Alles wat automatisch kan gaat automatisch. Het is meer druk omdat ik constant nieuwe inspiratie heb haha.. en nieuwe dingen wel ;). Maar het is ook lekker druk met de bestellingen we groeien echt heel hard. Ik ben echt heel tevreden en dat vooral omdat je ziet dat je iets van jezelf uit het niets gestart bent en succes wordt. Dat klanten tevreden zijn over de producten en service dat geeft me de power om door te knallen.

Rene ik ben aan het kijken naar de Peptopro en Hydrosilaat
voor zover ik zie:
peptopro = cassein hydrosilaat (28%hydrosilaat)
whey Hydrosilaat = whey hydrosilaat (13%hydrosilaat)
zit er veel verschil in kwaliteit/ opnametijd?

Hoe kom je aan die 13% die info staat niet op de site ??? Het is toch wel een redelijk verschil PeptoPro is toch echt een verhaal appart. De Whey hydrolisaat is beter als een isolaat op die momenten dat je een snelle opname wilt maar PeptoPro is nog beter.

:eek:

http://www.xxlnutrition.nl/NOW-Foods-M30/B12-5000mcg-Methyl-P306

Het werkte eerst niet, gebruikte het zoals aangegeven (1 voor de training op trainingsdagen), kreeg geen energie of eetlust niets. Was teleurgesteld en bleef ze toch gebruiken (want ze moeten op :D Nederlandse mentaliteit) en neem er nu eentje vlak voordat ik opsta, het werkt opeens echt beestachtig goed. Ik vreet mezelf nog kapot zo :D ben supertevreden.

Mocht iemand dit willen proberen, geef het wat tijd want na de eerste ~10 begon ik pas het verschil te merken :D

aha!

Ik net wat dingen besteld bij jullie wanneer heb ik het thuis ?

voor 15.00 dan morgen anders zaterdag er van uitgaande dat het betaald is.

weet je het al?:) wou weer 2 doosjes gaan bestellen namelijk deze week maar zit nog eventjes in de cut dus als het niet al te gezonde koolhydraten zijn gebruik ik het pas weer als ik ga bulken.

shit.. waar ging dit ook alweer over? ben het vergeten. :o

[QUOT

15 gram peptopro moet genoeg zijn na de training, 30min daarna een eiwitrijke maaltijd of evt een eiwitshake van 25 gram.

Rene,

ik heb de peptopro binnen! echter er zit een maatschep bij welke net zo groot is als bij de pro 80. terwijl de dosering 12 gram is? klopt dit?[/QUOTE]

Ja klopt.. volume en gewicht staat min of meer los van elkaar. weeg het maar eens na.

René over inspiratie gesproken, een Mega Grow versie met amino's ipv bcaas een idee? ;)

PeptoPro-WMS-EAS Stack is wel een goeie stack trouwens! zie hem net pas! :)

Laatst bewerkt:
  • #15.069
René over inspiratie gesproken, een Mega Grow versie met amino's ipv bcaas een idee? ;)

PeptoPro-WMS-EAS Stack is wel een goeie stack trouwens! zie hem net pas! :)

ik heb genoeg in de planning.. maar ik zeg niets meer van tevoren. Helaas is er een andere sponsor hier die het totaal ontbreekt aan eigen ideeen en alleen onze supps kopieert. Dus ik hou de info voortaan voor me tot kort voordat het er is ;)

Net voor het eerst NOX Pump gebruikt.
De t*ring zeg...ongehoord:)!

Sommige shops zijn al sinds 1995 bezig.. :D XXL neemt binnen een aantal jaar de hele markt over en is voortaan toonaangevend.. :D

Ik zou het zeker als compliment zien dat ze al jullie supplementen kopieren :D

• #15.072
Sommige shops zijn al sinds 1995 bezig.. :D XXL neemt binnen een aantal jaar de hele markt over en is voortaan toonaangevend.. :D

Ik zou het zeker als compliment zien dat ze al jullie supplementen kopieren :D

Ja dat zeiden Robin Brantz en Gisa ter Haar ook al tegen me. En zo bekijk ik het voortaan ook maar. Vond het allemaal eerst erg kinderachtig maar zie het nu als een compliment.

Blijkbaar doen we het erg goed en kijken er veel naar wat wij doen. Ik concentreer me op onze eigen dingen en kijk niet echt naar wat anderen doen.

Laatst bewerkt:
ik heb genoeg in de planning.. maar ik zeg niets meer van tevoren. Helaas is er een andere sponsor hier die het totaal ontbreekt aan eigen ideeen en alleen onze supps kopieert. Dus ik hou de info voortaan voor me tot kort voordat het er is ;)

Verstandig, en ach dat houd de spanning erin voor ons! :thumbs:

• #15.076
Verstandig, en ach dat houd de spanning erin voor ons! :thumbs:

We testen tegenwoordig ook alles uit op een groepje wedstrijd atleten. Kijken hoe ze reageren en wat de bevindingen zijn. Dan kunnen we nog wat wijzigen aan de formule voordat we ermee komen.

• #15.078
Worden ze ook getest op verschillende somatypes ?

nee.. zover gaat het ook weer niet. Het is natuurlijk zo dat van alle stoffen wel bekend is wat ze doen. We geven een groep mensen onze spullen om te testen en geven dan een soort vragen formulier. aan de hand van die gegevens kijken we of we er zo de markt mee op gaan of niet.

Voorheen deden we dit niet maar ik ben er wel tevreden over. Hierdoor toch zeker al enkele wijzigen gemaakt.

uit je nieuwe stack:
•1x AtroPhex – 98 capsules (energieboost / factburner)
Wat is een factburner precies?! :p

Terug
Naar boven