MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Een feit-verbrander

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.082
ik zit te twijfelen tussen whey protein instant en whey isolaat.. wat lijkt jullie de beste?

ga voor de isolaat.. scheelt maar 1euro, kom ik wel weer over heen;)! smaak miss iets minder, niet zo belangrijk vind ik. paar slokjes en het is weg:p

Ben persoonlijk voor isolaat gegaan om daar meer eiwitten inzitten en daar ging het bij mij om.

Thnx voor, alweer, de levering. Chocolade smaakt echt waanzinnig lekker met melk, water vind ik 't wat tegenvallen. Sample cappucino genomen, die is echt WAANZINNIG lekker, weet dus welke ik de volgende x bestel :P

Bestelling(48014)de volgende dag aangekomen, weeral supersnel!Helaas zat er Montana power rundvlees/gelatine in ipv kip in caesarsaus.Vond ik wel jammer maar is geen groot probleem ;)

Laatst bewerkt:
René, komen er nog hoodies ? Als die er nog komen, wacht ik nog eventjes met mijn bestelling :)
Edit : Komt NO-End nog terug ?
Edit 2 : Amphetalin, wanneer komt ie in het gamma (van Applied Nutriceuticals)

Laatst bewerkt:
Réne, ik ga nu wat Whey protein en NOX Pump bestellen, niet voor mij maar voor een vriend, dat komt dus ook op mijn vriend zijn adres toe, wat dus wilt zeggen dat je nu zeker nog geen 2 cadeautjes (samples) ofzo moet meegeven. Want die zijn voor mij bestemd omdat je toen kerstcadeautje vergeten was. Ik heb hem kunnen overtuigen wat te kopen. :D Ik doe mijn eigen bestelling binnen 2 weken. ;)

Vandaag mijn bestelling ontvangen en ben heel tevreden over de service (zoals gewoonlijk he René). Geloof mij maar, geen verkoop praatjes dit maar een BB shop als XXLNutrition vind je niet in 1,2,3. thumbs up!

De smaak van de whey isolaat in choco valt mij een beetje tegen... Iemand voorstellen om het wat drinkbaarder te maken?

Gisteren mijn pakketje weer keurig ontvangen :thumbs:

Bedankt voor de RPM sample, ben erg benieuwt. Echter waren er van de 5 caps wel 2 volledig opengebarsten en verkruimeld :roflol: Ik denk dat ze tijdens het transport tussen de potten geplet zijn. Misschien even een puntje om volgende keer op te letten, is toch zonde ;)

Verders is het allemaal weer prima René, zowel de producten als de snelle levering!

Fijn weekend ;)

gister besteld, vanmorgen al in huis:d

Gisteren mijn pakketje weer keurig ontvangen :thumbs:

Bedankt voor de RPM sample, ben erg benieuwt. Echter waren er van de 5 caps wel 2 volledig opengebarsten en verkruimeld :roflol: Ik denk dat ze tijdens het transport tussen de potten geplet zijn. Misschien even een puntje om volgende keer op te letten, is toch zonde ;)

Verders is het allemaal weer prima René, zowel de producten als de snelle levering!

Fijn weekend ;)

Ah jonge niet zeure!Gewoon alles in een glas fl*kkeren,wat water erbij en achteroverslaan...Zo moeilijk is het niet;)

Komen er fysieke shops?

Edit : Heb nogal veel vragen voor je de laatste tijd :d

Terug
Naar boven