MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Net toch maar besteld... me emmer raakte gevaarlijk leeg :D

en vergeet me "opmerking" niet XXL ;)

p.s. is het niet mogenlijk een database aan je webshop te hangen? Zodat je alle gegevens van je klanten al hebt.. Dan is het ook maar 1x invullen voor de vaste klanten. (ook al is het een kleine moeite)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.543
p.s. is het niet mogenlijk een database aan je webshop te hangen? Zodat je alle gegevens van je klanten al hebt.. En dan hoef ik niet iedere keer alles in te vullen :D (ook al is het een kleine moeite)

Ja daar heb ik aan gedacht .. maar zelf heb ik een hekel aan die shops waar dat zo is. Dan ben ik dat WW weer kwijt enzo.. Maar we denken er wel wat aan. Dat bied ook opties voor eventuele klanten acties of zoveel % korting op je volgende order ofzo. Nu niet meteen gaan roepen oo ja... wanneer? Nee zijn slecht hersenspinsels nog ;)

Tcm

Ik heb laatst TCM mega caps besteld bij xxl
Maar nu is mijn vaag welke hoeveelheid ben ik nodig. Op het potje staat 3maal daags 2 caps

En op de site van xxl staat 3 maal daags 3-4 caps ?
Hierdor raak ik een beetje in de war :D

Lol die folders deel ik uit in de gym ook al mag het volgens mij niet ?

• #1.550
Ik heb laatst TCM mega caps besteld bij xxl
Maar nu is mijn vaag welke hoeveelheid ben ik nodig. Op het potje staat 3maal daags 2 caps

En op de site van xxl staat 3 maal daags 3-4 caps ?
Hierdor raak ik een beetje in de war :D

Dosering van Tri Creatine Malate is 5 - 15 gram per dag.
Dus het is zo i zo beetje zoeken... wat wij adviseren staat op de site.

TCM is echt een ondergewaardeerde creatine, spul werkt super.

heb ze uitgedeeld! karma ? :$:$ :D

Komen er nog leuke kerst aanbiedingen ?:P

kan hier niets vinden over IGF2 over maar het lijkt echt een monster product!! maar voor wie is het geschikt? ik ben 19 en ben nu nog geen jaar bezig en 5 maanden fanatiek..zou dit product voor mij geschikt zijn? Ik wil nu eens een supp wat echt werkt ( na RPM , kre-alkyn en nitrix)
Ik lees allemaal dat het anabolen benaderd enzo...

• #1.555
kan hier niets vinden over IGF2 over maar het lijkt echt een monster product!! maar voor wie is het geschikt? ik ben 19 en ben nu nog geen jaar bezig en 5 maanden fanatiek..zou dit product voor mij geschikt zijn? Ik wil nu eens een supp wat echt werkt ( na RPM , kre-alkyn en nitrix)Ik lees allemaal dat het anabolen benaderd enzo...

Wil je zeggen dat je over krea-alkalyne en rpm niet tevreden was?

Zelf vind ik goede gains geven NitroCrea, No-Xplode en Mega Grow.

Wil je zeggen dat je over krea-alkalyne en rpm niet tevreden was?

Zelf vind ik goede gains geven NitroCrea, No-Xplode en Mega Grow.

Dat wil ik zeggen ja:D crea mono pakte ik wel geod maar de rest niet. Maar kan je antwoord geven over die IGF2? klinkt echt monsterlijk of is het te vroeg voor mij

• #1.559
Dat wil ik zeggen ja:D crea mono pakte ik wel geod maar de rest niet. Maar kan je antwoord geven over die IGF2? klinkt echt monsterlijk of is het te vroeg voor mij

Ik kan er weinig van zeggen.. heb het zelf niet gebruikt nog. Het spul is allemaal nog maar net verkrijgbaar in NL.

Ik kan je niet echt verder helpen met je vraag .. helaas. :o

tjaa eigenlijk had ik het oo Mike het is niet te geloven verhaal moeten vertellen en brutal before en after pics hahaha.. :D

jammer dat het zo nieuw is dan...heb het gainen zonder supplementen nu wel een beetje te pakken maar heb gewoon weer is zin om wat uit te proberen. haha.
zag ergens dat sanca dit spul heeft gekocht..hopelijk schrijft die een reviewtje:D

Terug
Naar boven