Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jullie nieuwe labels voor op die emmers? Heeft iemand al wat in elkaar gezet?

Wat is je bestelnummer?Ik heb zondag een potje Multivit bij jullie besteld en het geld meteen overgemaakt via paypal, maar tot op heden nog niks ontvangen. Vorige keer was het er binnen 1 dag, is er iets fout gegaan?
Wij kunnen helaas geen tijdstippen aan TNT doorgeven. Ze rijden meestal gewoon een vaste route. Dus kan er vrij weinig aan doen..Kan ik er niet op een of andere manier voor zorgen dat mij bestellingen later op de avond aankomen ? want ik ben nooit thuis smiddags en dus loop ik altijd die pakketjes mis en moet ik nog een dag wachten ben ik ook niet thuis en dan moet ik hem een dag later ophalen, dit duurt mij dus drie dagen voordat ik het thuis heb. Dank u![]()

Ik heb zondag een potje Multivit bij jullie besteld en het geld meteen overgemaakt via paypal, maar tot op heden nog niks ontvangen. Vorige keer was het er binnen 1 dag, is er iets fout gegaan?
Oww ik zie het al. Je had bij je bestelling vooruitbetaling per bank gekozen maar met paypal betaald. Bestelling gaat vandaag de deur uit, heb je hem morgen in huis als het goed is.

dus ik heb uiteindelijk alles.
) maar wat blijkt, veel kleiner moeten ze niet zijn want XXL zit echt perfect. 
@macB..
Wat doe jij heel de dag? eerst in bad nu weer onder de douche![]()
) hahahaha ja, ik was eerst in bad..maar vergeten dat ik naar de kapper moest, dus moest nog mn haar wasssen (dat gaat niet in bad) haha
maar bump dit:
Vraagje hierover , kan ik ze wassen? want die andere van mij stinken gigantisch.

eej zal ik is lief zijn en die brochures aan 2 mense geve @ me school die fitnesse![]()
that's the spirit.. Daarom gooien we er ook bij iedereen een berg folders in