- Waardering
- 4.382
Rene voor een goede cut wat raad je als supplement aan? Lipo-6, hydrocut of de xxl fat loss stack?
2m 115 kg en 20%
had even over je vraag heen gelezen, lastig. zijn allemaal goede keuzes. zelf vind ik de fat loss stack wel volledig.
Bestelling gedaan
2,5 kg whey instant chocolate
500 gram creatine monohydrate
BCAA Magecaps XXL
Rubber Grip Pads
Trouwens ik train nu ongeveer 1 jaar 3 keer per week. Is creatine dan al effectief?
Ja, creatine doet altijd wel iets.
Gaat die Crack nog zijn ding doen aangezien mijn lichaam toch gewend is aan die werking van de NOXX ?? Of zie ik dat verkeerd?
Als dat toch gaat, ga ik voor de Gaspari Size on en Superpump gaan, hoor er alleen maar goede dingen over, tegen van Crack al toch redelijk aantal mensen gehoord, die er geen fluit van voelen
Sizeon is zeker een topper, superpump verschilt van persoon tot persoon. dat is met elke pre workout overigens zo.
Net weer bestelling gezet![]()
Shakebeker & E-911
Nog ff een vraagje, wat is het beste product van XXL Nutrition voor vochtafdrijving? zie dat er maar 3 zijn: Cafeïne booster XXL, Fluid Fighter & Water Out. Die laatste heeft maar 2 reviews en alletwee slecht.
Iemand die me kan helpen?![]()
ik hoor veel goede dingen van wedstrijd atleten over de fluid fighter.
Welke langzame eiwitten raden jullie aan? ik gebruik nou dessert van bsn die smaakt top, maar aangezien ik hier zoveel goede reacties lees van whey delicious die maar is proberen of is die niet geschikt als langzame eiwit?
langzaam dan moet je denken aan protein80 of nog trager Night Protein.
Even een vraag voor jou rene. Ik zie dat jullie echt ontzettend hard gegroeid zijn in een korte periode en er is vooral veel vraag naar jullie eigen productielijn. Heb je ambities om internationaal te gaan? Misschien een stand op beurzen zoals fibo een idee (met de eigen productielijn), ik denk serieus dat het een succes kan worden gezien jullie succes in Nederland.
Ja die zijn er wel, maar dan zit je wel weer met andere talen op de labels. XXL gaat sinds kort al naar een aantal landen, die mensen benaderen ons dan zelf. Wel grappig dat we opvallen in andere landen van Europa. Het gaat er wel van komen maar ik ga me zeker nog even 2 jaar volledig op NL en BE richten.
---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------
met name in Amerika is de marketing strategie nog veel belangrijker dan product kwaliteit... waarom anders is BSN daar zo populair? Kwalitatief gezien doen hun producten zeker onder voor de XXL lijn, maar XXL heeft niet zo'n gesponserde atleten als BSN en zal daardoor en een gebrek aan marketing budget nooit zo dik kunnen doorbreken daar
De USA is een hele apparte markt, gericht op marketing en uitstraling. Ik vind zelf de productkwaliteit voorop staan. Dat is denk ook 1 van de redenen waarom we zo hard groeien. Ik blijf lekker deze koers aanhouden daar voel ik me goed bij. Maar zeker gaan we de komende jaren wel Europa in, dat begint nu al langzaam aan.
Laatst bewerkt:

Die komt eraan