MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

bestelling gezet gisteren !

noxx pump
hydroxycut
handoekje van xxl :D
en ironville shirt! :D

Net weer bestelling gezet :p

Shakebeker & E-911 :D

Nog ff een vraagje, wat is het beste product van XXL Nutrition voor vochtafdrijving?
zie dat er maar 3 zijn: Cafeïne booster XXL, Fluid Fighter & Water Out.
Die laatste heeft maar 2 reviews en alletwee slecht.

Iemand die me kan helpen? :)

jazeker, selder, prei, granny smith appels.. : )

Thanks voor de tas, zieter goed uit

even mijn review op de sample whey lemon, moet je wss met water nemen want met melk proef je eigelijk gewoon melk :D wat opzich ookal beter is dan meeste wheys out there

Laatst bewerkt:
René wat is het beste om te pakken voor een cut?
Zat zelf te denken aan Lipo-6, hydrocut of de xxl fat loss stack, of is er iets anders beter?

2m 115 kg en 20%

Kan iemand mij vertellen wat voor supplement ik het best voor het slapen kan nemen? Ik eet namelijk meestal 2 of 3 boterhammen en wat walnoten + een whey shake voor het slapen. Toch word ik vaak 's nachts wakker met honger, meestal twee uur voor de wekker. Iemand ideeën?

Kan iemand mij vertellen wat voor supplement ik het best voor het slapen kan nemen? Ik eet namelijk meestal 2 of 3 boterhammen en wat walnoten + een whey shake voor het slapen. Toch word ik vaak 's nachts wakker met honger, meestal twee uur voor de wekker. Iemand ideeën?

Wat zemelen aan je kwark toevoegen ;).

Welke langzame eiwitten raden jullie aan? ik gebruik nou dessert van bsn die smaakt top, maar aangezien ik hier zoveel goede reacties lees van whey delicious die maar is proberen of is die niet geschikt als langzame eiwit?

Welke langzame eiwitten raden jullie aan? ik gebruik nou dessert van bsn die smaakt top, maar aangezien ik hier zoveel goede reacties lees van whey delicious die maar is proberen of is die niet geschikt als langzame eiwit?
Allebei niet langzaam (geen casseine).

NightProtein: casseine-eiwitten. Of kwark / tonijn.

Multivitamine of omega-3 caps bij een bestelling erbij nemen?
Of zijn er andere producten waarvan jullie denken dit is echt noodzakelijk als (wanna be) BB'er?

Heb nu:
whey delicious capuchino 1 kg (aangezien hierover zoveel goede reacties zijn vanwege de smaak en ik smaak erg belangrijk vind maar is proberen)
CCG vanille 1 KG (ff deze smaak proberen choco verveelt maar vind 't een goede gainer)
2 zakjes vyomax (maar is proberen ivm goede reacties op t product hoop wel dat ik ervan kan slapen want na mn training is t douchen en naar bed)

Even een vraag voor jou rene. Ik zie dat jullie echt ontzettend hard gegroeid zijn in een korte periode en er is vooral veel vraag naar jullie eigen productielijn. Heb je ambities om internationaal te gaan? Misschien een stand op beurzen zoals fibo een idee (met de eigen productielijn), ik denk serieus dat het een succes kan worden gezien jullie succes in Nederland.

Even een vraag voor jou rene. Ik zie dat jullie echt ontzettend hard gegroeid zijn in een korte periode en er is vooral veel vraag naar jullie eigen productielijn. Heb je ambities om internationaal te gaan? Misschien een stand op beurzen zoals fibo een idee (met de eigen productielijn), ik denk serieus dat het een succes kan worden gezien jullie succes in Nederland.

als 19jarige marktanalyst en tonnen van ervaring weet je natuurlijk waarover je praat :rolleyes:

met name in Amerika is de marketing strategie nog veel belangrijker dan product kwaliteit... waarom anders is BSN daar zo populair? Kwalitatief gezien doen hun producten zeker onder voor de XXL lijn, maar XXL heeft niet zo'n gesponserde atleten als BSN en zal daardoor en een gebrek aan marketing budget nooit zo dik kunnen doorbreken daar

Terug
Naar boven