hey Rene, ik gebruik nog geen omega-3 caps en multivitamine, met welke van de 2 zou ik de grootste winst kunnen pakken?
Zijn 2 totaal verschillende supps, maar beide basissupss. Dus gewoon lekker allebei nemen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey Rene, ik gebruik nog geen omega-3 caps en multivitamine, met welke van de 2 zou ik de grootste winst kunnen pakken?
Allebei niet langzaam (geen casseine).
NightProtein: casseine-eiwitten. Of kwark / tonijn.

.. het zijn supps voor je gezondheid niet echt voor de gains. Hoewel als je een vitaminen tekort hebt je progressie er wel onder zal lijden.
> XXL protein instant
> vlees/vis > caseine eiwitten/XXL NIGHT PROTEIN
(zuivel)Hey Rene (of iemand anders die deze gebruikt),
Ik vraag mij af hoe die ''Knee Wraps XXL'' zitten. ik heb een paar van Sjiek liggen maar deze zijn een beetje verouderd. zijn deze een beetje te vergelijken met die van Sjiek kwa elastiek?

ik heb geen idee ken die Sjiek niet. Maar de kniebanden zijn echt degelijk en geven veel steun. Laatst kwam hier een powerlifter een setje halen en later moet hij er 10 stuks hebben voor iedereen in de gym daar, dus denk dat ze wel goed zijn![]()

winst.. het zijn supps voor je gezondheid niet echt voor de gains. Hoewel als je een vitaminen tekort hebt je progressie er wel onder zal lijden.
vast voedsel zijn altijd trage eiwitten, vis, vlees en kip.
oowh ok maar dan zijn ze toch niet echt traag, whey is snel (binnen 1 uur), vast voedsel normaal( over 3 uur) en kwark/night protein traag (over 7 uur) zo is de verdeling toch ongeveer d8 ik zo?
Even een vraag,
Afgelopen vrijdag heb ik een bestelling geplaatst, deze is nu net langs geweest maar er was niemand thuis. Betekend dit dat de postbode maandag of dinsdag langs komt? Het is namelijk zo dat er op maandag nooit brieven e.d. worden afgeleverd..
Thnx!
Even een vraag,
Afgelopen vrijdag heb ik een bestelling geplaatst, deze is nu net langs geweest maar er was niemand thuis. Betekend dit dat de postbode maandag of dinsdag langs komt? Het is namelijk zo dat er op maandag nooit brieven e.d. worden afgeleverd..
Thnx!
Gister me Whey Delicious Sample pack binnen gehad.
Eerst aardbei geprobeerd, stuk lekkerder dan ik had verwacht , nu maar wachten tot ik me volgende mag nemen xD

Hoi René,
ik zie nu dat er 3 Nox Pump varianten op de site staan.
Eerst werd bij die Vyomax beweerd dat het dezelfde formule is als die van Ultra-Life en dus dezelfde als de oude Dorian Yates Nox Pump.
Is die 3e van DY Nutrition ook hetzelfde?
Gr.
Al het vaste voedsel wordt binnen 2,5 a 4 uur verteerd. Tenzij je een hele zware maaltijd hebt, dan kan het langer duren.
Kwark duurt dus ook zo'n 3 uur.
Night protein vormt zich als een prop in de maag. Die er tot 7 uur over doet om volledig verteerd te worden. Dus voor het slapen gaan, of als je voor lange tijd niet kan eten, night protein nemen.

waarom neemt iedereen dan kwark voor het slapen als gewoon vast voedsel even traag zou zijn?
Misschien toch maar is night protein nemen dan![]()