AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hallo Renee, ik heb een vraagje over de bulkwhey en de vloeibare aminozuren. Kun je deze tegelijk nemen na de training of 'smorgensvroeg of eerst de vloeibare aminozuren (omdat deze sneller worden opgenomen) en pas na een tijdje (30 min?) de whey-shake.
alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.342
Niet erg relevant maar het TNT tracking systeem werkt niet ofzo ?

Geen idee, kan je niets tracen? gaat ooit wel eens mis de tracktrace maar dan wordt het wel gewoon afgeleverd. Wacht het vandaag even af.

Hallo Renee, ik heb een vraagje over de bulkwhey en de vloeibare aminozuren. Kun je deze tegelijk nemen na de training of 'smorgensvroeg of eerst de vloeibare aminozuren (omdat deze sneller worden opgenomen) en pas na een tijdje (30 min?) de whey-shake.
alvast bedankt!

Ja klopt eerst de liquid daarna de whey.

Krijgt XXL de nieuwe versie van SizeOn binnen? Zoja, wanneer?

Afleveradres is gelijk aan factuuradres

Wat wordt hier precies mee bedoelt? of het adres van mijn rekening op hetzelfde adres staat als het wordt geleverd?

Mijn rekening staan nl. op een ander adres dan waar het wordt bezorgt.

Hoop dat iemand me zsm kan helpen, wil voor 3u mijn bestelling plaatsen zodat het morgen nog binnen is!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.349
Wat wordt hier precies mee bedoelt? of het adres van mijn rekening op hetzelfde adres staat als het wordt geleverd?

Mijn rekening staan nl. op een ander adres dan waar het wordt bezorgt.

Hoop dat iemand me zsm kan helpen, wil voor 3u mijn bestelling plaatsen zodat het morgen nog binnen is!

geef gewoon het adres in waar het afgeleverd moet worden rest boeit ons eigenlijk niet ;)

We hebben een afleveradres toegevoegd omdat het regelmatig voorkomt dat mensen een adres invullen en dat bij de opmerkingen zetten: afleveren op adres.....
En dan werkt onze automatische koppeling naar TNT niet goed, dat hebben we nu opgelost door het toevoegen van een afleveradres ;)

Laatst bewerkt:
Oh zo, heeft dus niets met de bank te maken. Thanks!

Heb zonet via eenmalige machtiging besteld, krijg ik het dan morgen binnen?

Heb trouwens nog geen e-mail bevestiging.

Zie wel dat hij een 'fatal error' aangeeft op de website. Maar dat heeft er niets mee te maken neem ik aan?

Heb zonet via eenmalige machtiging besteld, krijg ik het dan morgen binnen?

Heb trouwens nog geen e-mail bevestiging.

Zie wel dat hij een 'fatal error' aangeeft op de website. Maar dat heeft er niets mee te maken neem ik aan?
Nee, eenmalige machtiging moet eerst het geld op de rekening van XXL staan alvorens ze het opsturen...
Volgende keer iDeal gebruiken ;)

Net bestelling binnengekregen , weer een toplevering . ;)

Eerste maal whey delicious gedronken (mango) te lekker , beter als de milkshakes van de mac haha .

T-shirt van Animal is gewoon af !!! En straks Supercharge eens uittesten :p

Riggs, hoelang duurde het voordat je een bevestigingmail kreeg?

Bevestigingsmail meestal binnen een paar minuten.

Het heeft ook VAST niks met die fatal error te maken! :D

Heb de mail,

Zal morgen wel ontvangen als alles goed is gegaan!

Thanks Rene. Bestelling zoals altijd volgende dag binnen gekregen;)

Terug
Naar boven