XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat is whey delicious capuchino met melk toch lekker, hoop dat ik hem zo lekker blijf vinden, welke smaken zijn nog meer populair? Heb een sample Whey delcious citroen erbij gekregen.
Welke smaken zijn t lekkerst met water?
Moet je die tabletten van multivit direct inslikken met water in t midden van de maaltijd?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #15.365
Wat is whey delicious capuchino met melk toch lekker, hoop dat ik hem zo lekker blijf vinden, welke smaken zijn nog meer populair? Heb een sample Whey delcious citroen erbij gekregen.
Welke smaken zijn t lekkerst met water?
Moet je die tabletten van multivit direct inslikken met water in t midden van de maaltijd?

Eigenlijk lopen alle smaken wel goed. Welke lekker is verschilt erg. Zelf vind ik perzik-mango echt super.

Een vriendin van mij zoekt een fatburner. Ze is type overgewicht en traint weinig (1x per week ofzo) ivm pfeiffer/chronische vermoeidheid, eetschema is al gedaan maar een fatburner als aanvulling zou nice zijn. Ideeën? Ik ben helemaal niet thuis in dit soort dingen (ben altijd aan het gainen hehe).

Bestelling is 1 dag vertraagd zie ik net op de site van tnt.
Kan XXL niets aan doen, maar toch balen! Beetje te laat besteld :(

• #15.368
Een vriendin van mij zoekt een fatburner. Ze is type overgewicht en traint weinig (1x per week ofzo) ivm pfeiffer/chronische vermoeidheid, eetschema is al gedaan maar een fatburner als aanvulling zou nice zijn. Ideeën? Ik ben helemaal niet thuis in dit soort dingen (ben altijd aan het gainen hehe).

voor een vrouw vind ik aanraders: lipixor of evt animal cuts.

Bestelling is 1 dag vertraagd zie ik net op de site van tnt.
Kan XXL niets aan doen, maar toch balen! Beetje te laat besteld :(

mss door de carnaval?

denk ook dat de tnt sorteerder brak was :P laten we het daar maar op houden!

Vraagje over Glucosamine - Joint Support XXL. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?

Leveren jullie ook in een neutrale verpakking?
Zodat als het bij de buren afgegeven wordt die niet meteen gaan denken dat ik allerlei dubieuze / illegale spullen gekocht heb?

Verder vind ik persoonlijk het vitamine assortiment wat mager; ik gebruik bv. vitamine D, maar 5000 IU is wel erg veel. Ik slik liever dagelijks 400, 600 of 1000. Misschien een goed merk als Solgar, Orthica, Source Naturals of Jarrows toevoegen?

• #15.372
Leveren jullie ook in een neutrale verpakking?
Zodat als het bij de buren afgegeven wordt die niet meteen gaan denken dat ik allerlei dubieuze / illegale spullen gekocht heb?

Verder vind ik persoonlijk het vitamine assortiment wat mager; ik gebruik bv. vitamine D, maar 5000 IU is wel erg veel. Ik slik liever dagelijks 400, 600 of 1000. Misschien een goed merk als Solgar, Orthica, Source Naturals of Jarrows toevoegen?

Verpakking is altijd neutraal. Is gewoon een doos zonder opdruk en ook geen tape met tekst erop. Ik zal eens kijken naar de vitamine D of we er nog een minder sterke variant aan toevoegen, we zijn ook niet echt een healthshop die ambieert om van elke vitamine meerdere keuzes te hebben.

Laatst bewerkt:
ik w8 nog steeds op me muts :D

Net ff bestelling gedaan
XXL shit maar L (maat m van de vorige keer paste niet meer na een keertje in de wasmachine en droger te zijn geweest :()

Whey delicious 2kg banaan
en een shake beker erbij voor het gemak.

Deze keer wel met ideal betaald:).

• #15.378

En ik nog steeds op me hoodie :p

ik ook :o, wordt moe van die toeleveranciers, nu komen ze 1e week maart. net voor de lente begint :D

hoeveel microgram is 5000 IU ?

geen idee ff googlen ;)

Net ff bestelling gedaan
XXL shit maar L (maat m van de vorige keer paste niet meer na een keertje in de wasmachine en droger te zijn geweest :()

Whey delicious 2kg banaan
en een shake beker erbij voor het gemak.

Deze keer wel met ideal betaald:).

Je moet met een droger altijd wat uitkijken :p

He Rene er is wat fout gegaan.

Ik heb besteld:

3 Shakebekers, 1 t-shirt en 1x Creapump 400g

Totaal bedrag: 40,45

Dit is wat ik heb ontvangen:

4 Shakebeker, 2 t-shirts en 2x creapump

Heb ook 2 facturen hiervan, beiden van 40,45 en beiden een ander bestelnummer.

Terug
Naar boven