AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik zoek een goed creatine supplement. Gebruikte tot nu toe altijd gewoon puur creatine monohydraat in poedervorm, maar ik ben niet zo'n fan van dat mengen/wegen en alles.

Wil het liefst iets dat ik in de morgen kan innemen (dus niet pre-workout) en zonder caffeine. Extra-tjes mogen er inzitten natuurlijk (beta alanine/citrulline malaat).

EDIT: had mijn ogen op dit laten vallen:

http://www.xxlnutrition.nl/SNI-M117/Creatine-Ethyl-Ester-P768

Ik vind N.O.K.O van Interactive Nutrition best goed :)

Thx ik zal eens kijken :D

met hoeveel ml moet 1 scoop cellmass gemixt worden? op verpakking staat 6-8 OZ dats toch ongeveer 250 ml? was nu wel superzoet en kreeg wat buikpijn erna, dus misschien wat meer water gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.304
met hoeveel ml moet 1 scoop cellmass gemixt worden? op verpakking staat 6-8 OZ dats toch ongeveer 250 ml? was nu wel superzoet en kreeg wat buikpijn erna, dus misschien wat meer water gebruiken?

Ik zeg altijd : probeer even zelf wat jij fijn vind

Rene,

Ik zie dat trainingshandschoen met polsband maat L is uitverkocht.
Enig idee wanneer je deze weer op verraad hebt?

Bvd,
Watchout

Net besteld
20 kilo bulkwhey, visolie caps, lifting straps
bestelnummer 49127
kan je misschien sampling toevoegen Rene? geen whey btw, heb ik nu wel genoeg

hey René, welke workout booster zou je als sample kunnen geven?
ik wil namelijk al maanden eens een workout booster testen, maar ik vind het nogal duur om te kopen moest het dan niet werken, aangezien ik helemaal niets van RPM voelde.

daarom zou ik dus eerst een sampletje willen proberen;)

Even een vraagje tussendoor, ik wil Glucosamine voor m'n gewrichten gaan gebruiken omdat ik nog wat stijf ben door afgelopen gebeurtenissen. Nu zie ik dat er ook magnesium stearaat in zit. Ik gebruik ook ZMA ( waar dus ook magnesium in zit ), krijg je als je dit beide inneemt niet teveel magnesium binnen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.313
Rene,

Ik zie dat trainingshandschoen met polsband maat L is uitverkocht.
Enig idee wanneer je deze weer op verraad hebt?

Bvd,
Watchout

Ik denk met een dag of 10 weer, dat wordt zwarte handschoenen dan.

Net besteld
20 kilo bulkwhey, visolie caps, lifting straps
bestelnummer 49127
kan je misschien sampling toevoegen Rene? geen whey btw, heb ik nu wel genoeg

Elke bestelling gratis sample ;)
Toch handig om zoiets in het opmerkingenveld neer te gooien, ipv op een forum.

;) idd.. zet het even in de opmerkingen dan houden we er zoveel mogelijk rekening mee. je order is denk nu al ingepakt en zit ergens in de container.

hey René, welke workout booster zou je als sample kunnen geven? ik wil namelijk al maanden eens een workout booster testen, maar ik vind het nogal duur om te kopen moest het dan niet werken, aangezien ik helemaal niets van RPM voelde. daarom zou ik dus eerst een sampletje willen proberen;)

Als sample heb ik alleen UNLEASH, ik heb geen sample meer van andere pre workouts helaas.

Even een vraagje tussendoor, ik wil Glucosamine voor m'n gewrichten gaan gebruiken omdat ik nog wat stijf ben door afgelopen gebeurtenissen. Nu zie ik dat er ook magnesium stearaat in zit. Ik gebruik ook ZMA ( waar dus ook magnesium in zit ), krijg je als je dit beide inneemt niet teveel magnesium binnen?

Dat magnesium stearaat is maar heel weinig wordt ook niet als ingredienten gedeclareerd verder. Maak je geen zorgen.

Magnesium stearaat word gebruikt als buitenlaag zodat de pil makkelijker door de machine 'glijdt' . ;)

heb een bestelling geplaatst met nr 49161

Mijn bestelling:
multi vit 120 caps
kilo'tje ccg vanille
kilo'tje whey delicious capuchino

Laatst bewerkt:
ik heb dat montana vlees in blikkies besteld. gaat ook mee op mijn 10 daagse wintersport!
toch nog wat eiwitjes in die katabole week :(

Ga straks ook mijn bestelling plaatsen maar hoeveel koolhydraten bevat creatine? Als het al koolhydraten bevat.

Misschien een hele domme vraag hoor maar ik heb diabetes en moet daardoor zeker zijn van het aantal koolhydratne dat erin zitten.

Gaat bij deze om creapump maar weet ook niet of daar veel verschil tussen zit.

Bestelling geplaatst Ordernummer: 49167
betaald via bankcontact, dan zal de verzending nu zeker nog sneller verlopen?
alvast bedankt

Terug
Naar boven