Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ga straks ook mijn bestelling plaatsen maar hoeveel koolhydraten bevat creatine? Als het al koolhydraten bevat.

Misschien een hele domme vraag hoor maar ik heb diabetes en moet daardoor zeker zijn van het aantal koolhydratne dat erin zitten.

Gaat bij deze om creapump maar weet ook niet of daar veel verschil tussen zit.

Sorry voor het quoten van mijn eigen bericht, maar is er iemand die hier antwoord op heeft?

Wil graag morgen bestellen samen met een shakebeker, wat ik iemand op verjaardag ga geven. Donderdag is zijn verjaardag dus vandaar de spoed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.323
ik heb dat montana vlees in blikkies besteld. gaat ook mee op mijn 10 daagse wintersport!
toch nog wat eiwitjes in die katabole week :(

:D

Ga straks ook mijn bestelling plaatsen maar hoeveel koolhydraten bevat creatine? Als het al koolhydraten bevat.

Misschien een hele domme vraag hoor maar ik heb diabetes en moet daardoor zeker zijn van het aantal koolhydratne dat erin zitten.

Gaat bij deze om creapump maar weet ook niet of daar veel verschil tussen zit.

beantwoord via PM ;)

kan ik die whey delicious ook in shakes van 80 gram en 500 ml melk drinken? ik vind t fijner 2x per dag een grote shake te nemen dan 4x een kleine

Nee dat zou ik niet aanraden, dan overlaad je je lichaam met eiwitten. Je moet het wel een beetje verdelen.

Bestelling geplaatst Ordernummer: 49167
betaald via bankcontact, dan zal de verzending nu zeker nog sneller verlopen? alvast bedankt

Klopt! normaal is dat ook dan voor 15.00 besteld, volgende dag geleverd. In de praktijk gaan zelfs vaak de orders tot 16.30 nog mee dezelfde dag, maar ik hou gewoon voor de buitenwereld 15.00 aan, dan kan het alleen maar meevallen ;)

Yo Rene, ff een vraagje. Ik heb hier een pot Dymatize Elite staan waarop staat;

LOT # 1143808
MFG 05/08
EXP 05/11

Ik neem aan dat die 11 voor 2011 staat?

Even René bedanken, geweldige service via PM goede uitleg!

Zal morgen even Shakebekers en Creapump bestellen. Ik heb ook nog whey, moet ik dan beiden gewoon gebruiken?

Dus 's ochtends bij het ontbijt whey, dan voor het trainen crea en whey en na het trainen crea en whey?

bvd!

hey rene
even een vraagje weet je wanneer de volumass stack van bsn weer beschikbaar zal zijn mijn xxl training stack is bijna op dan weet ik of ik op tijd deze bsn stack eens kan proberen uiteraad ben ik zeer tevreden over de xxl training stack maar ik probeer graag nieuwe dingen :P
alvast bedankt.

Misschien een idee om de Extreme NOX Pump per losse zakjes te verkopen?
Ik durf het niet aan om een heel pak te kopen aangezien niet veel PWO's werken bij mij.

• #15.331
Even René bedanken, geweldige service via PM goede uitleg!

Zal morgen even Shakebekers en Creapump bestellen. Ik heb ook nog whey, moet ik dan beiden gewoon gebruiken?

Dus 's ochtends bij het ontbijt whey, dan voor het trainen crea en whey en na het trainen crea en whey?

bvd!

er zijn meerdere mogelijkheden en dit is er 1 van. maar niet mengen de whey en de crea.

hey rene
even een vraagje weet je wanneer de volumass stack van bsn weer beschikbaar zal zijn mijn xxl training stack is bijna op dan weet ik of ik op tijd deze bsn stack eens kan proberen uiteraad ben ik zeer tevreden over de xxl training stack maar ik probeer graag nieuwe dingen :P
alvast bedankt.

we zitten zonder cellmass die is helemaal op. deze week komt die geloof ik weer binnen maar we zijn afhankelijk van de importeur.

ok bedankt ik hou het in de gaten ;)

er zijn meerdere mogelijkheden en dit is er 1 van. maar niet mengen de whey en de crea.

Als jij dat zegt dan doe ik dat uiteraard niet, maar moet er een bepaalde tijd tussen zitten? Zodat de creatine of de whey eerst wordt verteerd?

Anders wordt het toch alsnog in de maag gemengt?

Ik neem ongeveer een kwartier voordat ik wegga mijn whey en ik moet een kwartier fietsen dan ga ik sporten. Nu doe ik het nog in de blender, maar straks (overmorgen) heb ik een shakebeker en kan ik die dus meenemen naar het sporten. Eerst ging het zo dat als ik klaar was met trainen ik 17 g dextro in nam en toen naam huis fietste en daar nog 250ml whey dronk.

Nu dan gewoon kwartier voordat ik wegga whey in de shaker en wanneer moet ik dan de crea pre workout innemen en daarna?

rene heb je ervaring met thermonex van bsn had hier nog een potje liggen ??naar het schijnt werkt die pas na 3weken en ik denk maar een maandje te cutten kan ik dan beter
een andere burner gebruiken??

• #15.335
Als jij dat zegt dan doe ik dat uiteraard niet, maar moet er een bepaalde tijd tussen zitten? Zodat de creatine of de whey eerst wordt verteerd?

Anders wordt het toch alsnog in de maag gemengt?

Ik neem ongeveer een kwartier voordat ik wegga mijn whey en ik moet een kwartier fietsen dan ga ik sporten. Nu doe ik het nog in de blender, maar straks (overmorgen) heb ik een shakebeker en kan ik die dus meenemen naar het sporten. Eerst ging het zo dat als ik klaar was met trainen ik 17 g dextro in nam en toen naam huis fietste en daar nog 250ml whey dronk.

Nu dan gewoon kwartier voordat ik wegga whey in de shaker en wanneer moet ik dan de crea pre workout innemen en daarna?

creapump 15min daarna de whey.. fietsen... trainen... dextro+creapump... fietesn... whey ;)

rene heb je ervaring met thermonex van bsn had hier nog een potje liggen ??naar het schijnt werkt die pas na 3weken en ik denk maar een maandje te cutten kan ik dan beter
een andere burner gebruiken??

raar verhaal hoor.. volgens mij werkt dat direct. maar ik zou zelf voor een andere burner gaan.. bv lipo 6

Hoezo geen crea met whey mengen? Ik doe altijd het volgende:

Voor training: 3 gr crea, 20 gr whey, 10gr dextrose
Na training: 3 gr crea, 40gr whey, 40gr dextrose.

Kan dit beter? Zo ja, hoe? En wat is overigens de reden erachter dat je beter geen crea mengt met whey.

Btw, m'n maat gebruikt die nieuwe crack van jullie, hij gaat er als 'n beest op :D Beter dan op supercharger, no-xplode en nano-vapor :D, ik ga het misschien binnenkort ook eens proberen.

Laatst bewerkt:
hmm ja denk dat ik me die lipo6 ga aanschaffe
welke wey zet ik dan het best in me schema voor overdag pro80of instant ??

• #15.338
Hoezo geen crea met whey mengen? Ik doe altijd het volgende:

Voor training: 3 gr crea, 20 gr whey, 10gr dextrose
Na training: 3 gr crea, 40gr whey, 40gr dextrose.

Kan dit beter? Zo ja, hoe? En wat is overigens de reden erachter dat je beter geen crea mengt met whey.

Btw, m'n maat gebruikt die nieuwe crack van jullie, hij gaat er als 'n beest op :D Beter dan op supercharger, no-xplode en nano-vapor :D, ik ga het misschien binnenkort ook eens proberen.

de opname van de creatine wordt trager als je het mengt en kan dan deels in de maag verloren gaan.

hmm ja denk dat ik me die lipo6 ga aanschaffe
welke wey zet ik dan het best in me schema voor overdag pro80of instant ??

pro80 is wat beter voor overdag ivm de tragere opname.

Niet erg relevant maar het TNT tracking systeem werkt niet ofzo ?

Terug
Naar boven