- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was aan het trainen en hoorde iemand zeggen dat melk in combinatie met whey niet goed was, dat het beter was met water. Wat is hiervan waar?
Was aan het trainen en hoorde iemand zeggen dat melk in combinatie met whey niet goed was, dat het beter was met water. Wat is hiervan waar?

dat is dus achterhaald, en nee heb geen zin om bronnen te zoeken
edit: het verschil is marginaal

Same here!Ik zie dat de Delicious Protein Bars alvast op de site staan. Ben benieuwd, zo gauw ze leverbaar zijn bestel ik meteen een doosje![]()
Ik zie dat de Delicious Protein Bars alvast op de site staan. Ben benieuwd, zo gauw ze leverbaar zijn bestel ik meteen een doosje![]()
ben benieuwd hoe de verpakking eruit ziet. We hebben gekozen voor de look van de whey delicious sample packs.Repen worden alleen per 12 verkocht?
Oh, en heb je enig idee wanneer de nieuwe smaken delicious komen? Bodems van de laatste 2 potten komen in zicht, maar ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken...
Repen worden alleen per 12 verkocht?
Oh, en heb je enig idee wanneer de nieuwe smaken delicious komen? Bodems van de laatste 2 potten komen in zicht, maar ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken...

Ik wacht even tot woensdag, dan neem ik het risico en probeer meteen een kilo appeltaart-whey uitIk ga zo naar het magazijn en kijken even op de doos van de megabars
Sweet - thank you!
De intentie was om ze alleen per 12 te verkopen maar p/st kunnen we denk ook wel doen. We doen dat niet voor alle repen want die geopende doosjes moeten dicht bij de inpaktafel staan en het wordt wat druk daar in het rek
Als je al doosje half-half zou verkopen (6 stuks van elk) zou ik al best gelukkig kunnen worden
De whey appeltaart verwacht ik voor woensdag hier te hebben, speculaas die komt later. Dan verdelen we een beetje de nieuwe dingen die komen. Een 3e nieuwe smaak zijn we in alle rust mee bezig om tot een goede smaak te komen.

Dinsdagavond bestelt, woensdag betaald en vandaag al binnen
-xxl whey proteine instant
-MHP activate
-stacker G
Over die stacker G kan ik al zeggen dat hij echt goed oplost en heerlijk is van smaak (vanille)![]()
Ik wacht even tot woensdag, dan neem ik het risico en probeer meteen een kilo appeltaart-whey uit![]()
dat is teveel werk. Los kan wel maar dan zijn de reepjes wat duurder dan per doosje.
.. dat wordt een tractatie whey voor af en toe te nemen 
Toch maar de EGCg van NOW Foods in het assortiment opgenomen?![]()
Ik wil effe bedankje plaatsen voor de goede service. Vorige week een vetpercentage-meter besteld, op vrijdag de verkeerde in men bus gekregen. Heb een mailtje gestuurd, op maandag zat de juiste in men bus, en de verkeerde mocht ik houden.
Zo scoor je dus goede punten en een terugkerend clienteel.
Stretch Mark Cream van het merk Barmon
Werkt dat echt goed ?.