Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
jammer dat het zo nieuw is dan...heb het gainen zonder supplementen nu wel een beetje te pakken maar heb gewoon weer is zin om wat uit te proberen. haha.
zag ergens dat sanca dit spul heeft gekocht..hopelijk schrijft die een reviewtje:D

Als je goed reageert op creatine monohydraat zou ik eens Mega Grow aanraden als ik je was.. Dat is en blijft echt een topper, merk je echt in kracht en fitheid.. en is nog eens lekker ook :D

zat zelf te denken aan nitrocrea waarom adviseer je die niet dan? Ohja en zoek ook nog een vervanger van dextro want dextro icm choco whey van jullie is nl echt niet te zuipen.

• #1.564
zat zelf te denken aan nitrocrea waarom adviseer je die niet dan? Ohja en zoek ook nog een vervanger van dextro want dextro icm choco whey van jullie is nl echt niet te zuipen.

Nitrocrea kan ook... Maar zelf ben ik een fan van Mega Grow en zit monohydraat in, en aangezien je daar goed opging.. Wat bedoel je met een vervanger voor Dextro?

• #1.565
Hoe "groot" is XXL eigenlijk? serieus kantoor of zolderkamer bedrijfje? Ben ik al enige tijd benieuwd na... ???

Ja hoe groot? Ik heb XXL alleen opgestart en is nu zo druk dat er een vaste medewerker is. We groeien gestaag door en in 2008 gaan we flink uitbreiden weer ;). We hebben geen winkel (nog niet) alles gaat via internet en een aantal gyms. Het zolderkamertje zijn we allang ontgroeid in iedergeval.

Het is een harde markt in de supplementen maar we hebben veel vaste klanten en goede producten, ik heb het volle vertrouwen in de zaak.

heb mn supplement al gevonden :D Xtargo alleen kan je dit ook tijdens je training drinken want om nou na mn training 1½ liter van dit spul en 400ml whey weg te tanken zie ik niet zo zitten.Nu gebruik ik dextro ook voor in mn water maar ik word daar een beetje duizelig van :roflol:

Ja hoe groot? Ik heb XXL alleen opgestart en is nu zo druk dat er een vaste medewerker is. We groeien gestaag door en in 2008 gaan we flink uitbreiden weer ;). We hebben geen winkel (nog niet) alles gaat via internet en een aantal gyms. Het zolderkamertje zijn we allang ontgroeid in iedergeval.

Het is een harde markt in de supplementen maar we hebben veel vaste klanten en goede producten, ik heb het volle vertrouwen in de zaak.

Wij dus ook. :D

• #1.568
heb mn supplement al gevonden :D Xtargo alleen kan je dit ook tijdens je training drinken want om nou na mn training 1½ liter van dit spul en 400ml whey weg te tanken zie ik niet zo zitten.Nu gebruik ik dextro ook voor in mn water maar ik word daar een beetje duizelig van :roflol:

Xtargo tijdens de training is zeker goed. Je kan ook minder water gebruiken bij de Xtargo dat is maar net wat je lekker vind. Xtargo en Vitargo zijn carb loaders die voornamelijk door wedstrijdatleten worden gebruikt is mijn ervaring. Het "gewone" publiek ken het niet zo goed.

Xtargo tijdens de training is zeker goed. Je kan ook minder water gebruiken bij de Xtargo dat is maar net wat je lekker vind. Xtargo en Vitargo zijn carb loaders die voornamelijk door wedstrijdatleten worden gebruikt is mijn ervaring. Het "gewone" publiek ken het niet zo goed.

Enig id wat dan wel want ik ben geen wedstrijdatleet:D ik train maar vier keer per week.

• #1.571
Enig id wat dan wel want ik ben geen wedstrijdatleet:D ik train maar vier keer per week.

Rooke, Xtargo is super om tijdens de training te drinken.. IK geef alleen aan dat maar weinig mensen het doen.. Voornamelijk westrijdjongens..

Maar is beter als dextro!

Ik hoop dat het een XXL knalpakket gaat worden met flink wat korting.. :D

Rooke, Xtargo is super om tijdens de training te drinken.. IK geef alleen aan dat maar weinig mensen het doen.. Voornamelijk westrijdjongens..

Maar is beter als dextro!

thnx...gaan we dat betellen als ik weer geld heb:eek:

dan ben ik ook benieuwd naar dat knal pakket...laat het een creatine zijn please please please :D:D

• #1.576
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Knalpakket 1 :
2,5kg Whey Protein Instant
2,5kg Protein 80
2,5kg Complex Carb Gainer
1,5kg DextroJuice
Maanddosering NitroCrea
Shakebeker
Sample's + Magazine
Losse verkoopprijs €182,95 Kerstprijs €132,95.... €50,- voordeel

Knalpakket 2
1kg Whey Protein Instant
1,5kg DextroJuice
Maanddosering NitroCrea
Shakebeker
Sample's + Magazine
Losse verkoopprijs €72,90 Kerstprijs €55,-....€17,90 voordeel

DextroJuice is nieuw in het XXL assortiment (vervanger van dextrojuice van Olimp) en komt woensdag hier binnen. Verzenden gaat dus pas woensdag/donderdag. We zetten de pakketten dus waarschijnlijk pas dinsdag op de site. Geldig t/m 31-12-2007.

Ben benieuwd naar dextro juice...ook een vervanger van Xtargo?
Maar het ziet er wel naar uit dat pakket2 mijn kant op komt haha:D

mooie pakketten man !!!
verleidelijke pakketten... héhé:p:D

wat houd dat magazine precies in? helaas zijn het niet echt producten die ik veel gebruik (ik stel binnenkort mijn eigen pakketje wel samen ;) ), maar toch erg leuke en gunstig geprijsde aanbiedingen!

Terug
Naar boven