AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik ben er al uit
ben effe gaan googele
ik ga het voor en na de training gebruiken
en daarna neem ik nog een eiwitshake

die megagrow hoef je alleen maar na de training te nemen hoor (op rustdagen na opstaan) , EAS kan wel voor/tijdens/na training

Kleine bestelling geplaats.
49665 bestelnr

Graag unleash samples PLEASE

René, ik ga op strafkampdieet.. dus kwark eruit, night protein erin :thumbup:

Nu mijn vraag. Op de website staan de voedingswaarde per 100 gram neutraal.. is het verschil met de smaken te verwaarlozen?

Grtz ;)

Rene, wil je op een regenachtige zondagmiddag eens alle reviews op je site verwijderen waarin mensen vragen stellen?
Vind dit tamelijk irritant, er zijn nu inmiddels genoeg mogelijkheden om vragen te stellen zonder hiervoor een review te misbruiken.

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen Whey Instant en Whey Delicious?

Delicious is op smaak gericht en heeft ook iets meer koolhydraten.
Instant is een klassieker met iets minder koolhydraten.

Check de voedingswaarde eens dan heb je gelijk antwoord op je vraag

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.447
weet niet of de vraag al eerder gesteld is maar
ik heb altijd de whey instant gehad en die beviel me prima maar ben de smaken beetje zat
dus wilde de Whey Delicious proberen
ben alleen gewend van andere whey producten dat deze in shake beker gaan schuimen als een idioot

is dat bij de whey delicious ook ?
lust deze beetje goed op ?

rene
ik wil tijdens mijn train training megagrow+eas gebruiken
en na de training kiezen voor een volwaardige eiwitshake
is dit mogelijk

ik ben er al uit
ben effe gaan googele
ik ga het voor en na de training gebruiken
en daarna neem ik nog een eiwitshake

:D

René, ik ga op strafkampdieet.. dus kwark eruit, night protein erin :thumbup:

Nu mijn vraag. Op de website staan de voedingswaarde per 100 gram neutraal.. is het verschil met de smaken te verwaarlozen?

Grtz ;)

dat scheelt 2% eiwit ongeveer.

Rene, wil je op een regenachtige zondagmiddag eens alle reviews op je site verwijderen waarin mensen vragen stellen?
Vind dit tamelijk irritant, er zijn nu inmiddels genoeg mogelijkheden om vragen te stellen zonder hiervoor een review te misbruiken.

ja ik zal eens kijken.. die moeten er ook uit.

Delicious is op smaak gericht en heeft ook iets meer koolhydraten.
Instant is een klassieker met iets minder koolhydraten.

Check de voedingswaarde eens dan heb je gelijk antwoord op je vraag

juiste antwoord ;)

..

Laatst bewerkt:
size on en superpump zijn prima producten! de andere 2 heb ik zelf geen ervaring mee. over plasmajet hoor ik verschillende berichten.

oke mss best gwn beginnen met een stackje van size on en superpump dan als mijn potten nu op zijn begin ik eraan merci voor eerlijke reactie!

• #15.450
oke mss best gwn beginnen met een stackje van size on en superpump dan als mijn potten nu op zijn begin ik eraan merci voor eerlijke reactie!

Ik ben niet zo van de 300% meer spiermassa verhalen ;)

Ik zou zelf kiezen voor NOX pump met size on of NOX pump met NOS ether. Maar ook size on met superpump is een lekkere stack.

Zeg René, je hebt vast wel opgemerkt dat de Bodylab - Rice & Protein zeer succelsvol is?

Volgens mij kan XXl dit ook.. toekomst ideetje misschien?

Binnenkort komt XXL wel met de gebakken aardappeltjes +biefstuk shake :p

Ik vind zowel rice & protein als CCG wel wat hebben afhankelijk van wat je wil. Zo meteen nog review plaatsen over CCG.

• #15.455
Zeg René, je hebt vast wel opgemerkt dat de Bodylab - Rice & Protein zeer succelsvol is?

Volgens mij kan XXl dit ook.. toekomst ideetje misschien?

tjaa weet niet of het zo populair is, maar zo best kunnen. Ik lees ook wel klachten dat het niet goed oplost.

Maar ik zie geen reden om nog een gainer toe te voegen, in mijn ogen is het niet veel anders van Complex Carb gainer. Ik vind het wel mooi gevonden met rijst, dat spreekt mensen aan, omdat ook veel mensen rijst eten. Maar in essentie is het niet veel anders dan onze gainer met havermout.

Heb mij nog is laten verleiden om een pre-workout te proberen. Khad in het verleden dat nog is geprobeerd en beviel me niet echt en met de nieuwe No-xplode is dat net hetzelfde.

Had maar inééns heel dat zakje erin gedaan omdat ik er toch meestal niks van voel. 5min na inname effe een voos gevoel (ongemakkelijk) Met de training ging het effe goed tot ik wat zwaarder ging doen. Elke maal na elke set moeten bijkomen om niet misselijk te worden. Draaierig gevoel etc na zware inspanning. (niet moeilijk met geen zak eten op je maag)

De manier waarop je die dingen moet innemen staat mij ook echt totaal niet aan. Je moet het op een nuchtere maag nemen. Dat betekent 2uur na maaltijd innemen + 45min voor training + 1 tot 1,30u training. Das 4 uur zonder facking eten allemaal om dat goedje in te nemen waardoor je zogezegd meer focus en goesting krijgt om te trainen.

Het enige dat ik daar van krijg is een dégoutant gevoel om met een compleet nuchtere maag te moeten gaan trainen, met enkel dat goedje. Doet me echt absoluut geen goed. Geef mij dan maar mijn paar stukken fruit, appelsap met dextrose in en een shake 1 tot anderhalf uur voor training. Daarmee voel ik mij stukken beter.

kan ik daaruit nu concluderen dat het niet schuimt ???
als het verder hetzelfde is had het dan ook gewoon whey instant genoemt met smaakje

Laatst bewerkt:
Heb mij nog is laten verleiden om een pre-workout te proberen. Khad in het verleden dat nog is geprobeerd en beviel me niet echt en met de nieuwe No-xplode is dat net hetzelfde.

Had maar inééns heel dat zakje erin gedaan omdat ik er toch meestal niks van voel. 5min na inname effe een voos gevoel (ongemakkelijk) Met de training ging het effe goed tot ik wat zwaarder ging doen. Elke maal na elke set moeten bijkomen om niet misselijk te worden. Draaierig gevoel etc na zware inspanning. (niet moeilijk met geen zak eten op je maag)

De manier waarop je die dingen moet innemen staat mij ook echt totaal niet aan. Je moet het op een nuchtere maag nemen. Dat betekent 2uur na maaltijd innemen + 45min voor training + 1 tot 1,30u training. Das 4 uur zonder facking eten allemaal om dat goedje in te nemen waardoor je zogezegd meer focus en goesting krijgt om te trainen.

Het enige dat ik daar van krijg is een dégoutant gevoel om met een compleet nuchtere maag te moeten gaan trainen, met enkel dat goedje. Doet me echt absoluut geen goed. Geef mij dan maar mijn paar stukken fruit, appelsap met dextrose in en een shake 1 tot anderhalf uur voor training. Daarmee voel ik mij stukken beter.
Wat ik vaak doe, is dat zakje gewoon een half uur voor de training nemen ( minstens een uur na de maaltijd) en net voor ik de deur uitloop nog gewoon een wheyshake met eventueel wat brinta erdoorheen. Dan wordt de opname van de PWO nauwelijks belemmert en heb je toch wat maaginhoud :)

Ik snap niet dat mensen altijd zo lopen te klooien met de inname van pre workout boosters. Neem de booster gewoon een half uur na je laatste maaltijd, en ga daarna knallen! :D

Nah, pwo is voor mij afgeschreven. Past totaal niet in mijn eetschema. NOG iets bij gaan drinken word te ranzig. Ik hou het bij mijn shake en appelsap met fruit. Die PWO kan de boom in. Ik heb dat niet nodig om gefocused te zijn. Het enige dat ik ervan krijg is het schijt. haha

Veel placebo zijn die pwo's volges mij. Ik houd het wel bij creatine, daar heb ik meer aan.
Om mij meer focus en boost te geven heb ik wel iets straffer nodig denk... :)

Terug
Naar boven