Crank
Novice
- Waardering
- 3
Ik hoor verschillende berichten van ja goed spul tot nee doet niets![]()
Hmmm...moet ik eens over nadenken dan of ik het mij wel zou aanschaffen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor verschillende berichten van ja goed spul tot nee doet niets![]()
Hmmm...moet ik eens over nadenken dan of ik het mij wel zou aanschaffen.

en top van je, dat je zo eerlijk en oprecht antwoord.Ik heb weer een lekkere bestelling geplaatst René, gooi die doos maar eens vol met wat van dat pre-workout booster sample spul zodat ik weet wat ik de volgende keer moet bestellen![]()
idee van de blikjes vind ik super!
en dinsdag gold standard 100% whey en de creapump besteld en vandaag binnengehad!
goede levering!
juist jammer dat er 3keer zelfde reklameke inzat (met unleash v2 erop) en geen sample van unleash v2 erin zat
wou die graag eens proberen!

maar dan heb je denk een whey sample gehad en die staat op de andere kant van het blaadje
Maar met die blikjes dat is toekomst muziek.
binnenkort een de gaspari stack bestellen van 170euro's werkt die wat goed?klopt was een whey sample moet zeggen aardbei was wel lekker maar ben toch benieuwd naar da ander productbinnenkort een de gaspari stack bestellen van 170euro's werkt die wat goed?
wil wat bestelen maar de site kan me adres niet vinden ofzo heb postcode en huisnummer goed ingevult zegt hij geen geldig adres![]()
klopt zo heb ik het ook maar effe gedaan heb me geregistreertdat is raar.. registreer je anders eerst en bestel dan, de postcode check zit nog niet op de registratie > [Link niet meer beschikbaar]
Ik neem aan dat ik die 2 gewoon samen kan mengen in dezelfde shakebeker?
klopt zo heb ik het ook maar effe gedaan heb me geregistreert
Lol, ik bestel al 3 jaar bij jullie en zie nu pas de categorie uitverkoop. Protilox en Glycomass besteldIk neem aan dat ik die 2 gewoon samen kan mengen in dezelfde shakebeker?
en een sampletje zal leuk zijn![]()

rene
ik wil tijdens mijn train training megagrow+eas gebruiken
en na de training kiezen voor een volwaardige eiwitshake
is dit mogelijk