XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb weer een lekkere bestelling geplaatst René, gooi die doos maar eens vol met wat van dat pre-workout booster sample spul zodat ik weet wat ik de volgende keer moet bestellen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.425
Ik heb weer een lekkere bestelling geplaatst René, gooi die doos maar eens vol met wat van dat pre-workout booster sample spul zodat ik weet wat ik de volgende keer moet bestellen ;)

:thumbs: ik zal het doorgeven hier. Ga je nog naar soundgarden 8 maart?

Misschien een idee om een soort van Energy Drink te maken?

Begrijp dat jullie al zoiets hebben (clear shot) maar misschien iets in blikjes dat je zo achterover kunt gooien? :D

idee van de blikjes vind ik super!
en dinsdag gold standard 100% whey en de creapump besteld en vandaag binnengehad!
goede levering!
juist jammer dat er 3keer zelfde reklameke inzat (met unleash v2 erop) en geen sample van unleash v2 erin zat
wou die graag eens proberen!

• #15.428
idee van de blikjes vind ik super!
en dinsdag gold standard 100% whey en de creapump besteld en vandaag binnengehad!
goede levering!
juist jammer dat er 3keer zelfde reklameke inzat (met unleash v2 erop) en geen sample van unleash v2 erin zat
wou die graag eens proberen!

maar dan heb je denk een whey sample gehad en die staat op de andere kant van het blaadje ;)

Maar met die blikjes dat is toekomst muziek.

maar dan heb je denk een whey sample gehad en die staat op de andere kant van het blaadje ;)

Maar met die blikjes dat is toekomst muziek.

klopt was een whey sample moet zeggen aardbei was wel lekker maar ben toch benieuwd naar da ander product :) binnenkort een de gaspari stack bestellen van 170euro's werkt die wat goed?

• #15.430
klopt was een whey sample moet zeggen aardbei was wel lekker maar ben toch benieuwd naar da ander product :) binnenkort een de gaspari stack bestellen van 170euro's werkt die wat goed?

size on en superpump zijn prima producten! de andere 2 heb ik zelf geen ervaring mee. over plasmajet hoor ik verschillende berichten.

wil wat bestelen maar de site kan me adres niet vinden ofzo heb postcode en huisnummer goed ingevult zegt hij geen geldig adres???

is al gelukt!weer bestelling gedaan

• #15.433
wil wat bestelen maar de site kan me adres niet vinden ofzo heb postcode en huisnummer goed ingevult zegt hij geen geldig adres???

dat is raar.. registreer je anders eerst en bestel dan, de postcode check zit nog niet op de registratie > [Link niet meer beschikbaar]

Lol, ik bestel al 3 jaar bij jullie en zie nu pas de categorie uitverkoop. Protilox en Glycomass besteld :D Ik neem aan dat ik die 2 gewoon samen kan mengen in dezelfde shakebeker?

en een sampletje zal leuk zijn :D

• #15.436
klopt zo heb ik het ook maar effe gedaan heb me geregistreert

ok prima. raar dat je adres niet bekend is in de postcode database van TNT.

Lol, ik bestel al 3 jaar bij jullie en zie nu pas de categorie uitverkoop. Protilox en Glycomass besteld :D Ik neem aan dat ik die 2 gewoon samen kan mengen in dezelfde shakebeker?

en een sampletje zal leuk zijn :D

Ik heb die pas van de week bovenaan gezet, zal van de week nog eens door het magazijn lopen en wat toevoegen. In NL is het best lastig, goede supplementen verkopen soms niet omdat niemand het echt kent. Terwijl ze niets onderdoen voor de meer bekende supplementen.

Die 2 kunnen bij elkaar weet alleen niet of de smaak dan een beetje ok is ;)

weet niet of de vraag al eerder gesteld is maar
ik heb altijd de whey instant gehad en die beviel me prima maar ben de smaken beetje zat
dus wilde de Whey Delicious proberen
ben alleen gewend van andere whey producten dat deze in shake beker gaan schuimen als een idioot

is dat bij de whey delicious ook ?
lust deze beetje goed op ?

rene
ik wil tijdens mijn train training megagrow+eas gebruiken
en na de training kiezen voor een volwaardige eiwitshake
is dit mogelijk

ik ben er al uit
ben effe gaan googele
ik ga het voor en na de training gebruiken
en daarna neem ik nog een eiwitshake

Terug
Naar boven