- Waardering
- 4.382
kan ik daaruit nu concluderen dat het niet schuimt
als het verder hetzelfde is had het dan ook gewoon whey instant genoemt met smaakje
waar heb je het hier precies over?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan ik daaruit nu concluderen dat het niet schuimt
als het verder hetzelfde is had het dan ook gewoon whey instant genoemt met smaakje
Hey Rene, ik ben van plan om maar eens 'n andere smaak uit te proberen van de whey isolaat, heb onderhand vele kilo's aardbei erin gemikt (blijft lekker), maar wil eens wat anders gaan proberen... Wat moet ik me precies voorstellen bij de smaak "tropical" ?
![]()
Hey Rene,
ben tevreden over al je producten. Wil je alleen ff wijzen op de klittenband van de knee wraps, die zijn vrij zwak aangezien er bij eentje na 1 keer gebruik er al vanaf is gegaan.
heej rene!
met de bcaa recovery, is het dan nog handig om wat whey in te nemen die piekt aan het einde van je KT? puur om je spierverlies met cardio te beperken. ziet er dan zo uit:
18.30 meal
19.15 whey
19.45 bcaa
KT
bcaa
cardio
whey
Lol, ik pas juist m'n hele schema aan op dat ene pre workout booster drankjeHééérlijke trainingen, brutaal sterk en een onwaarschijnlijke monsterpomp. Daar kan geen maaltijd of biefstuk tegenop
![]()
. Vooral eentje met peperroomsaus
!Dan moet je zeggen: niets kan tegen een biefstuk op![]()
. Ben beetje moe
.

Ik gebruik whey isolaat en dan heb ik nooit last van schuim. of misschien minder hard schudden?ik heb al verschillende whey's geprobeerd en alleen de instant whey vond ik te doen eigenlijk als het op schuimen aankomt
ik had laatst ook een sample whey met 200 ml en na het schudden was het bijna 700 ml omdat het 1 grote schuim en lucht bende werd
vroeg me af of dit bij de whey delious ook gebeurd of dat deze zelfde is als de whey instant
vager kan ik het niet maken en duidelijker ook niet![]()
maar wat is nou het probleem eigenlijkYo!
Ik bestel zelf ook sinds jaar en dag mijn whey bij XXL. Ben er altijd tevreden over; zowel over de kwaliteit van het product alsook de algehele handelswijze die het bedrijf erop na houdt. Echter, afgelopen keer een mindere ervaring. Ben zo vrij geweest om deze met jullie te delen.
blabla
Klantvriendelijkheid is mijns inziens een onbetaalbare eigenschap voor een bedrijf. Bigger is better of toch maar Groot geworden door klein te blijven?

Lol, ik pas juist m'n hele schema aan op dat ene pre workout booster drankjeHééérlijke trainingen, brutaal sterk en een onwaarschijnlijke monsterpomp. Daar kan geen maaltijd of biefstuk tegenop
![]()
Yo!
Ik bestel zelf ook sinds jaar en dag mijn whey bij XXL. Ben er altijd tevreden over; zowel over de kwaliteit van het product alsook de algehele handelswijze die het bedrijf erop na houdt. Echter, afgelopen keer een mindere ervaring. Ben zo vrij geweest om deze met jullie te delen.
Casus: ik bestelde 10 kg. whey en heb ervoor gekozen voor betaling middels eenmalige automatische incasso. Deze incasso was helaas niet gelukt wegens onvoldoende bestedingsruimte op mijn betaalrekening. Omdat ik die week in Parijs was, is dit volledig langs me heen gegaan.
Thuis gekomen in Nederland tref ik een brief in de bus aan waarin mij wordt verzocht het openstaande bedrag z.s.m over te maken ten gunste van XXL. Ik besluit telefonisch contact op te nemen met XXL, biedt mijn welgemeende verontschuldigingen aan, en vertel het bedrag onmiddellijk over te maken.
Wat schetst mijn verbazing? Ruim twee weken later ontvang ik een brief van een incassobureau waarin op zeer onaangename wijze wordt gesteld dat ik op dat moment nog steeds in gebreke ben. In dit schrijven, dat overigens barst van de onjuistheden maar dat terzijde, staat ook vermeld dat het openstaande bedrag met 40 euro is opgehoogd wegens rente, buitengerechtelijke kosten en btw.
Enigszins geschrokken van deze brief neem ik dit keer per mail (telefonisch kon ik ze niet bereiken, waarschijnlijk omdat het zaterdag was) contact met ze op. Ik vermoed dat er een vergissing heeft plaatsgevonden in hun administratie. In een reactie op mijn bericht, ontvang ik een e-mail terug: gelukkig blijk ik het gelijk aan mijn zijde te hebben. Het bedrag was inderdaad al enige tijd bijgeschreven op de rekening van XXL.
Ik vraag in een antwoord om een schriftelijke rectificatie van bovenstaande, daar ik later geen narigheid wens te ondervinden van dit incident. Ik ben niet al te dol op dergelijke berichten van incassobureau’s; zeker niet als deze ten onrechte zijn verzonden. Helaas heb ik tot op heden niks van XXL mogen vernemen...
De houding die XXL hier inneemt, vind ik buitengewoon klantonvriendelijk. Indien er in een gesloten overeenkomst verbintenissen niet na worden gekomen, dan dient daartegen te worden opgetreden. Indien ik zelf nalatig ben, zal ik er alles aan doen om dit z.s.m recht te zetten. Ik verwacht dit ook van een leverancier als XXL. Ze zijn immers ook erg rap als het gaat om je te wijzen op een tekortkoming. Wees dat ook zo sportief om zelf actie te ondernemen.
Klantvriendelijkheid is mijns inziens een onbetaalbare eigenschap voor een bedrijf. Bigger is better of toch maar Groot geworden door klein te blijven?
ik heb al verschillende whey's geprobeerd en alleen de instant whey vond ik te doen eigenlijk als het op schuimen aankomt
ik had laatst ook een sample whey met 200 ml en na het schudden was het bijna 700 ml omdat het 1 grote schuim en lucht bende werd
vroeg me af of dit bij de whey delious ook gebeurd of dat deze zelfde is als de whey instant
vager kan ik het niet maken en duidelijker ook niet![]()
Idd NightProtein, en aardbei is ook erg lekker!Night protein, erg lekker ook. Chocola is een aanrader!
Night protein, erg lekker ook. Chocola is een aanrader!
.