Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey Rene, ik ben van plan om maar eens 'n andere smaak uit te proberen van de whey isolaat, heb onderhand vele kilo's aardbei erin gemikt (blijft lekker:) ), maar wil eens wat anders gaan proberen... Wat moet ik me precies voorstellen bij de smaak "tropical" ? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.463
Hey Rene, ik ben van plan om maar eens 'n andere smaak uit te proberen van de whey isolaat, heb onderhand vele kilo's aardbei erin gemikt (blijft lekker:) ), maar wil eens wat anders gaan proberen... Wat moet ik me precies voorstellen bij de smaak "tropical" ? :D

ja lastig te omschrijven. het doet me denken aan een bepaald soort oranje snoepje maar weet zo niet welke. Het spul is licht oranje van kleur.

Hey Rene,

ben tevreden over al je producten. Wil je alleen ff wijzen op de klittenband van de knee wraps, die zijn vrij zwak aangezien het er bij eentje na 1 keer gebruik al vanaf is gegaan.

heej rene!

met de bcaa recovery, is het dan nog handig om wat whey in te nemen die piekt aan het einde van je KT? puur om je spierverlies met cardio te beperken. ziet er dan zo uit:

18.30 meal
19.15 whey
19.45 bcaa
KT
bcaa
cardio
whey

• #15.466
Hey Rene,

ben tevreden over al je producten. Wil je alleen ff wijzen op de klittenband van de knee wraps, die zijn vrij zwak aangezien er bij eentje na 1 keer gebruik er al vanaf is gegaan.

Zit daar klittenband op? dat wist ik niet eens.. dat is helemaal niet nodig je knoopt die dingen toch normaal.

Morgen even naar kijken.

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

heej rene!

met de bcaa recovery, is het dan nog handig om wat whey in te nemen die piekt aan het einde van je KT? puur om je spierverlies met cardio te beperken. ziet er dan zo uit:

18.30 meal
19.15 whey
19.45 bcaa
KT
bcaa
cardio
whey

tjaa.. als je als BCAA neemt net voor de training maakt het denk niet zoveel uit. Maar het kan wel dan zou ik 20gram nemen.

Idd was ook van plan om er voortaan een knoop in te doen.

René, je zei dat die hoodie in maart binnenkwam ... Is dat begin maart of einde maart ?

Ja, hier ben ik weer met me hoodie :D

Lol, ik pas juist m'n hele schema aan op dat ene pre workout booster drankje :D Hééérlijke trainingen, brutaal sterk en een onwaarschijnlijke monsterpomp. Daar kan geen maaltijd of biefstuk tegenop :D

Niets kan tegen een biefstuk op :o. Vooral eentje met peperroomsaus:eek: !

Edit : Ty Brutez

Laatst bewerkt:
Yo!

Ik bestel zelf ook sinds jaar en dag mijn whey bij XXL. Ben er altijd tevreden over; zowel over de kwaliteit van het product alsook de algehele handelswijze die het bedrijf erop na houdt. Echter, afgelopen keer een mindere ervaring. Ben zo vrij geweest om deze met jullie te delen. :)

Casus: ik bestelde 10 kg. whey en heb ervoor gekozen voor betaling middels eenmalige automatische incasso. Deze incasso was helaas niet gelukt wegens onvoldoende bestedingsruimte op mijn betaalrekening. Omdat ik die week in Parijs was, is dit volledig langs me heen gegaan.
Thuis gekomen in Nederland tref ik een brief in de bus aan waarin mij wordt verzocht het openstaande bedrag z.s.m over te maken ten gunste van XXL. Ik besluit telefonisch contact op te nemen met XXL, biedt mijn welgemeende verontschuldigingen aan, en vertel het bedrag onmiddellijk over te maken.
Wat schetst mijn verbazing? Ruim twee weken later ontvang ik een brief van een incassobureau waarin op zeer onaangename wijze wordt gesteld dat ik op dat moment nog steeds in gebreke ben. In dit schrijven, dat overigens barst van de onjuistheden maar dat terzijde, staat ook vermeld dat het openstaande bedrag met 40 euro is opgehoogd wegens rente, buitengerechtelijke kosten en btw.
Enigszins geschrokken van deze brief neem ik dit keer per mail (telefonisch kon ik ze niet bereiken, waarschijnlijk omdat het zaterdag was) contact met ze op. Ik vermoed dat er een vergissing heeft plaatsgevonden in hun administratie. In een reactie op mijn bericht, ontvang ik een e-mail terug: gelukkig blijk ik het gelijk aan mijn zijde te hebben. Het bedrag was inderdaad al enige tijd bijgeschreven op de rekening van XXL.
Ik vraag in een antwoord om een schriftelijke rectificatie van bovenstaande, daar ik later geen narigheid wens te ondervinden van dit incident. Ik ben niet al te dol op dergelijke berichten van incassobureau’s; zeker niet als deze ten onrechte zijn verzonden. Helaas heb ik tot op heden niks van XXL mogen vernemen...

De houding die XXL hier inneemt, vind ik buitengewoon klantonvriendelijk. Indien er in een gesloten overeenkomst verbintenissen niet na worden gekomen, dan dient daartegen te worden opgetreden. Indien ik zelf nalatig ben, zal ik er alles aan doen om dit z.s.m recht te zetten. Ik verwacht dit ook van een leverancier als XXL. Ze zijn immers ook erg rap als het gaat om je te wijzen op een tekortkoming. Wees dat ook zo sportief om zelf actie te ondernemen.

Klantvriendelijkheid is mijns inziens een onbetaalbare eigenschap voor een bedrijf. Bigger is better of toch maar Groot geworden door klein te blijven?

waar heb je het hier precies over?

ik heb al verschillende whey's geprobeerd en alleen de instant whey vond ik te doen eigenlijk als het op schuimen aankomt
ik had laatst ook een sample whey met 200 ml en na het schudden was het bijna 700 ml omdat het 1 grote schuim en lucht bende werd

vroeg me af of dit bij de whey delious ook gebeurd of dat deze zelfde is als de whey instant

vager kan ik het niet maken en duidelijker ook niet :o

ik heb al verschillende whey's geprobeerd en alleen de instant whey vond ik te doen eigenlijk als het op schuimen aankomt
ik had laatst ook een sample whey met 200 ml en na het schudden was het bijna 700 ml omdat het 1 grote schuim en lucht bende werd

vroeg me af of dit bij de whey delious ook gebeurd of dat deze zelfde is als de whey instant

Ik gebruik whey isolaat en dan heb ik nooit last van schuim. of misschien minder hard schudden?

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Yo!

Ik bestel zelf ook sinds jaar en dag mijn whey bij XXL. Ben er altijd tevreden over; zowel over de kwaliteit van het product alsook de algehele handelswijze die het bedrijf erop na houdt. Echter, afgelopen keer een mindere ervaring. Ben zo vrij geweest om deze met jullie te delen. :)

blabla

Klantvriendelijkheid is mijns inziens een onbetaalbare eigenschap voor een bedrijf. Bigger is better of toch maar Groot geworden door klein te blijven?
maar wat is nou het probleem eigenlijk :p

Laatst bewerkt:
Lol, ik pas juist m'n hele schema aan op dat ene pre workout booster drankje :D Hééérlijke trainingen, brutaal sterk en een onwaarschijnlijke monsterpomp. Daar kan geen maaltijd of biefstuk tegenop :D

Brutaal sterk worden van iets dat legaal is? Klinkt gewoon niet logisch.
Maja, je hebt mensen die van 1 pintje op hun kop staan, en je hebt er die een hele bak moeten uitzuipen. Kwa gevoeligheid aan hetgeen in deze pwo's zit zal dat ook wel zoiets zijn zeker. Ik haal er in ieder geval weinig voordeel uit.

Rene,

Ik heb drie weken terug m'n eerste pot MegaGrow opgemaakt en het was een groot succes al zeg ik het zelf.
Nu ben ik begonnen met cutten en zit erover te denken om MegaGrow er toch bij te nemen (heb nog een pot staan) ivm massabehoud, kracht en omdat het zo lekker is hehe.
Is dit een optie of raad je dit af? en hoe optimaliseer ik de in- en opname als ik cardio na mijn KT doe...?

• #15.476
Yo!

Casus: ik bestelde 10 kg. whey en heb ervoor gekozen voor betaling middels eenmalige automatische incasso. Deze incasso was helaas niet gelukt wegens onvoldoende bestedingsruimte op mijn betaalrekening. Omdat ik die week in Parijs was, is dit volledig langs me heen gegaan.
Thuis gekomen in Nederland tref ik een brief in de bus aan waarin mij wordt verzocht het openstaande bedrag z.s.m over te maken ten gunste van XXL. Ik besluit telefonisch contact op te nemen met XXL, biedt mijn welgemeende verontschuldigingen aan, en vertel het bedrag onmiddellijk over te maken.
Wat schetst mijn verbazing? Ruim twee weken later ontvang ik een brief van een incassobureau waarin op zeer onaangename wijze wordt gesteld dat ik op dat moment nog steeds in gebreke ben. In dit schrijven, dat overigens barst van de onjuistheden maar dat terzijde, staat ook vermeld dat het openstaande bedrag met 40 euro is opgehoogd wegens rente, buitengerechtelijke kosten en btw.
Enigszins geschrokken van deze brief neem ik dit keer per mail (telefonisch kon ik ze niet bereiken, waarschijnlijk omdat het zaterdag was) contact met ze op. Ik vermoed dat er een vergissing heeft plaatsgevonden in hun administratie. In een reactie op mijn bericht, ontvang ik een e-mail terug: gelukkig blijk ik het gelijk aan mijn zijde te hebben. Het bedrag was inderdaad al enige tijd bijgeschreven op de rekening van XXL.
Ik vraag in een antwoord om een schriftelijke rectificatie van bovenstaande, daar ik later geen narigheid wens te ondervinden van dit incident. Ik ben niet al te dol op dergelijke berichten van incassobureau’s; zeker niet als deze ten onrechte zijn verzonden. Helaas heb ik tot op heden niks van XXL mogen vernemen...

De houding die XXL hier inneemt, vind ik buitengewoon klantonvriendelijk. Indien er in een gesloten overeenkomst verbintenissen niet na worden gekomen, dan dient daartegen te worden opgetreden. Indien ik zelf nalatig ben, zal ik er alles aan doen om dit z.s.m recht te zetten. Ik verwacht dit ook van een leverancier als XXL. Ze zijn immers ook erg rap als het gaat om je te wijzen op een tekortkoming. Wees dat ook zo sportief om zelf actie te ondernemen.

Ik ken deze casus zelf niet maar er zal dan ergens wat doorheen geglipt zijn, maar dat is natuurlijk niet goed. je hebt ook een email gestuurd, ik vraag het maandag even na. We treden inderdaad sinds een maand of wat harder op tegen wanbetalers zoals ik die noem. In het verleden was dat best een gezeur steeds maar nu gaat het de laatste tijd goed, mede door inschakelen van de incasso. We proberen overigens altijd 2x af te schrijven, dan mailen we en bellen we en sturen we eerst zelf een brief voordat de incasso ingeschakeld wordt. Lullig als het dan een fout bij ons is, dan moet niet mogen. Maar verder ben ik tevreden over hoe we nu met wanbetalers omgaan.

Maar in jou geval mijn excusses.

dat sample was zeker whey delicious ?

Zou ik beter protein 80 of beter night protein kunnen nemen nemen voor het slapen gaan? Ik vind de smaak erg belangrijk en ik wil het afwisselen met een bakje kwark voor 't slapen gaan. Nu eet ik niks voor 't slapen gaan dus hoop dat hier winst te pakken is voor me.

Night protein, erg lekker ook. Chocola is een aanrader!

• #15.480
Terug
Naar boven