XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.741
Hehe, komt dit soort trui er ook nog, of ben je daar niet over te spreken ?

voorlopig niet, dan moet ook de opdruk raar laag op de rud en dat vind ik niet zo mooi.

Jah heb al meerdere keren besteld maar als ik nu klik dan gebeurt er niets (staat ook niets open in taskmanager).

Ik doe het wel ff via een andere computer

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

hey René nu je hier toch bent,

http://www.xxlnutrition.nl/Optimum-Nutrition-M35/Opti-Men-P793

Deze of een andere? Heb al genoeg vitamine B-dingen enzo en voornamelijk de luteine hierin sprak me wel aan.

Opti Men lijkt me een topper, het is in de USA erg populair ook. Zelf geen ervaring mee.

Laat even weten of het bestellen nu wel lukt.

Mischien een andere internet browser proberen!
groetjes

ik vermoed ook dat daar IE6 op draait en het daarom niet werkt.

Bestellen is gelukt hoor. Weet niet wat het was, iig nog nooit meegemaakt :roflol: zometeen maar eens ff rebooten.

Bestelnummer 50858

Ik gebruik trouwens de laatste versie van firefox.

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

t*ring zeg ik ben de opti-men vergeten zie ik net :roflol: pak ik bij m'n volgende bestelling wel, moet sowieso nog vitamine D hebben

• #15.743
Bestellen is gelukt hoor. Weet niet wat het was, iig nog nooit meegemaakt :roflol: zometeen maar eens ff rebooten.

Bestelnummer 50858

Ik gebruik trouwens de laatste versie van firefox.

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

t*ring zeg ik ben de opti-men vergeten zie ik net :roflol: pak ik bij m'n volgende bestelling wel, moet sowieso nog vitamine D hebben

:thumbs:

zo mijn bestelling is weer geplaatst ik heb je advies opgevolgd rene en size on en nox pump genomen kheb nog een halve pot EAS staan dus die gebruik ik nog eve op en daarna ga ik overstappen op peptopro. hopelijk is de bestelling er snel :D

• #15.745
zo mijn bestelling is weer geplaatst ik heb je advies opgevolgd rene en size on en nox pump genomen kheb nog een halve pot EAS staan dus die gebruik ik nog eve op en daarna ga ik overstappen op peptopro. hopelijk is de bestelling er snel :D

ik denk dat je tevreden zal zijn, keep me posted!

ik laat je zeker weten wat ik ervan vind ;)

haha heeft quifix telkens op iets gewacht wat helemaal niet zou komen :roflol:

Jammer dat je geen hoodie's gaat verkopen, vind een hoodie altijd lekker trainen met benen (vooral squatten)

Is NOX Pump Xtreme (pre) + SizeOn (intra) overkill of kan dat gewoon btw? Zie dat wat ingrediënten (creatine e.d.) overeenkomen namelijk.

NOX Pump Xtreme op een lege maag neem ik aan.

Laatst bewerkt:
Heb bestelling gedaan,vandaag betalen en dan heb ik het toch voor het weekend hè?!
Ik sta met de nacht dus kan zijn dak koerier ni hoor maar garage staat open.Dat ze het daar maar leggen dan

• #15.751
Jammer dat je geen hoodie's gaat verkopen, vind een hoodie altijd lekker trainen met benen (vooral squatten)

ik ga er even naar kijken maar zal niet van vandaag op morgen zijn.

Is NOX Pump Xtreme (pre) + SizeOn (intra) overkill of kan dat gewoon btw? Zie dat wat ingrediënten (creatine e.d.) overeenkomen namelijk. NOX Pump Xtreme op een lege maag neem ik aan.

Dat kan prima samen , altijd heb je creatine in een pre workout en ook in het supplement waar je het mee stackt. dan zie je bij alle merken. Alle pre workouts werken beter op een enigzins lege maag. je kan ook nox nemen en 10mindaarna eten en later dan trainen.

Heb bestelling gedaan,vandaag betalen en dan heb ik het toch voor het weekend hè?!
Ik sta met de nacht dus kan zijn dak koerier ni hoor maar garage staat open.Dat ze het daar maar leggen dan

De koeriers in belgie zijn erg inventief blijkt in de praktijk moet goedkomen. Je zal het denk donderdag krijgen.

Nou de bestelling staat erop!
Extra eiwitten-stack ingeslagen en de fatburners, kijken hoe de boost bij de extra cardio bevalt!

Het wordt morgen of anders overmorgen geleverd.

Benieuwd heel hoe het zal bevallen :)

rene wanneer zijn jouw xxl repen beschikbaar?

Vorige week voor de 2e keer bij XXL besteld, m'n pot Whey protein was op.
Gisteren ontvangen en gelijk weer lekker aant smullen gegaan, heerlijk zo'n shake na een harde work out.. Animal Pak bevalt ook erg goed moet ik zeggen

Hey René,

Enig update of de mogelijk om 1 zakje NOX Pump te bestellen binnenkort beschikbaar is ? :D

• #15.760
wanneer kunnen we ze bestellen zou graag een order willen plaatsen en ik wacht op deze :p

Ik verwacht ze elke moment, maar de ervaring heeft me geleerd niets op de site meer te zetten voordat ik het in mijn handen heb. Mss vliegt die truck de vangrail wel in en komt het niet vandaag.

Dat is helemaal niet grappig :mad: ! Wij Belgen verstaan onder een hoodie iets helemaal anders :D.

wij onder een muts ook :p

Hey René,

Enig update of de mogelijk om 1 zakje NOX Pump te bestellen binnenkort beschikbaar is ? :D

shit helemaal vergeten ;) , doe het binnen nu en 5 min.

Terug
Naar boven