baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestel er gewoon 24 aap! Anders moet ie twee doosjes openmaken en de helft gaan omwisselenals je 12 repen wilt bestellen zou je dan bv niet de keuze erbij kunnen voegen 6x smaak 1 en 6x smaak 2 ?

Die energizer is dat een soort van N.O product of?
Cafeine?
hey rene waar kan ik dit pompje bestellen of zit het erbij geleverd
http://www.xxlnutrition.nl/Performance-M61/VitMin-Light-plus-P693
en hoelang blijft dit goed na opening?
. (Bij aanklikken bij de prijs)Rene nog enkele suggesties voor een whey die net zo dik en smaakvol is als deze
http://www.mdyshop.nl/product/193/sports-pro-750-gram
Deze vind ik namelijk erg lekker maar aan de prijzige kant
Rene,
Top geregeld, ondanks de kleine vergissing in eerste instantie met de omgewisselde stickers.
Vandaag het goede ontvangen. Top service!
B.K.

Peptopro met of ipv whey isolaat
heb momenteel nog whey isolaat staan...
vandaar de vraag ivm een nieuwe bestelling
je stack van size on en superpump is duurder dan afzonderlijk. Foutje? Wat kost de stack dan? Grtz
zo se alweer een bestelling geplaatst waaronder 2X12 repen kunnen we beide eens proeven hé, hopelijk zijn ze donderdag hier thuis (Ordernummer : 51010)
Die energizer is dat een soort van N.O product of?
Cafeine?
Ik denk iets in de richting van E-911 van LG Sciences.

Energize! bevat 4 zeer werkzame matrixen die samen zorgen voor een ongeëvenaarde werking.
Energy Matrix:
• Cafeïne anhydrous - een zeer bekende stof die de alertheid verhoogt en energie geeft.
• 1,3 dimethylamylamine - dit extract geeft een langdurig energie zonder een vervelende crash. Daarnaast geeft het een zeer euforisch gevoel waardoor je harder kan trainen.
• Synefrine - wordt vaak een zusjecoïtustract genoemd van efedrine. Het heeft de positieve eigenschap van efedrine maar de kans op bijwerkingen, zoals deze bij efedrine voorkomen, is kleiner.
Fatburn Matrix:
• Groene thee extract - heeft vele positieve invloeden op ons lichaam en is o.a. een ideaal middel om de stofwisseling te stimuleren tijdens een dieet. Hierdoor blijft de stofwisseling hoog en zal je sneller vet verbranden.
• Irvingia gabonensis - een wilde mangosoort blijkt eigenschappen te bezitten die het overgewicht tegengaan. Uit een dubbelblind gerandomiseerde studie is gebleken dat deze plant duidelijk effect had op het gewicht, cholesterol en glucosespiegels.
• Coleus forskohlii - dit ingrediënt stimuleert het enzym genaamd cAMP; dit enzym stimuleert het vrijmaken van opgeslagen vet uit vetcellen. Het door je lichaam opgeslagen vet wordt omgezet in energie voor je lichaam en spieren! Coleus Forskohlii Extract verhoogt de aanwezigheid van dit enzym met de factor 5!
• Selenium methionine - is een belangrijk spoorelement en speelt een grote rol in de celstofwisseling als onderdeel van het antioxidatieve enzym glutathionperoxydase en helpt cellen te beschermen tegen vrije radicalen.
Euphoric Matrix:
• N-acetyl tyrosine - bevordert de gezonde niveaus van de belangrijkste energierijke en stemmingsverbetering neurotransmitters dopamine en norepinefrine. De geactiveerde afgeleide van het essentiële aminozuur L-tyrosine is stabieler en wordt beter gebruikt door het lichaam dan gewone tyrosine.
• Hordenine - wordt gebruikt om de effecten van de andere stimulanten te versterken en om de bloedtoevoer naar de hersenen te vergroten. Dit ingrediënt is zelfs zo sterk dat het de werking kan de andere ingrediënten kan verviervoudigen!
• Vincamine - verhoogt de afgifte van noradrenaline en de bloedtoevoer naar de hersenen en verhoogt zo de mentale focus, alertheid en weerstand tegen stress.
Support Matrix:
• Cissus quadrangularis - bevat een mix van verschillende vitaminen, mineralen en plantensterolen die niet alleen spierweefsel en botten versterken, maar ook helpen om voedingsstoffen te transporteren naar aanhechtingen en pezen die geteisterd worden door blessures. Daarnaast verzacht het de pijn van deze sportgerelateerde blessures.
• Fenylalanine - precursor van dopamine, serotonine en adrenaline.
• Zink glycinaat - maakt het mogelijk om je sneller fit en energiek te voelen.
• Piperine - zwarte peper extract zorgt voor een betere opname van alle andere stoffen.
hey rene waar kan ik dit pompje bestellen of zit het erbij geleverd
http://www.xxlnutrition.nl/Performance-M61/VitMin-Light-plus-P693
en hoelang blijft dit goed na opening?
Gewoon eentje eronder zien. (Bij aanklikken bij de prijs)
... ik heb eigenlijk geen idee over de houdbaarheid in het magazijn heb ik zo'n fles daar pomp ik al 6 weken aan
. Spul gaat enorm lang mee.Te gek rene, Hoe zit het eigenlijk qua verkoop in belgie tov nederland, mijn gymbuddies waar ik de site aan aanraad zijn ook zeer tevreden.Ja maar bij veel klanten lukt de betaling niet, weet de reden niet maar denk dat veel klanten denk dat het een CC betaling is. Maar het is weer een stukje service richting onze Belgische klanten, kunnen we net zo snel leveren als aan Nederlandse klanten.
De All Day Protein leent zicht wel voor zo'n smaak, wat de structuur daarvan is ook redelijk dik. IK zal eens samples gaan aanvragen van die smaak. Zitten er echt stukjes choco in? wat is de kleur van de shake?

Te gek rene, Hoe zit het eigenlijk qua verkoop in belgie tov nederland, mijn gymbuddies waar ik de site aan aanraad zijn ook zeer tevreden.
Kwam er nu zo'n punten systeem op aankoop? zodat je kan opsparen voor korting of goodies?
Ja er zitten echte stukjes choco in en de kleur is wit. Je hebt als het ware bijna milkshake dikte
hoi xxl doen jullie pvl ook?
ik heb al veel goede dingen over krea k maxx gehoord en zou hem wel eens willen proberen![]()

Energize! bevat 4 zeer werkzame matrixen die samen zorgen voor een ongeëvenaarde werking.
Energy Matrix:
• Cafeïne anhydrous - een zeer bekende stof die de alertheid verhoogt en energie geeft.
• 1,3 dimethylamylamine - dit extract geeft een langdurig energie zonder een vervelende crash. Daarnaast geeft het een zeer euforisch gevoel waardoor je harder kan trainen.
• Synefrine - wordt vaak een zusjecoïtustract genoemd van efedrine. Het heeft de positieve eigenschap van efedrine maar de kans op bijwerkingen, zoals deze bij efedrine voorkomen, is kleiner.
Fatburn Matrix:
• Groene thee extract - heeft vele positieve invloeden op ons lichaam en is o.a. een ideaal middel om de stofwisseling te stimuleren tijdens een dieet. Hierdoor blijft de stofwisseling hoog en zal je sneller vet verbranden.
• Irvingia gabonensis - een wilde mangosoort blijkt eigenschappen te bezitten die het overgewicht tegengaan. Uit een dubbelblind gerandomiseerde studie is gebleken dat deze plant duidelijk effect had op het gewicht, cholesterol en glucosespiegels.
• Coleus forskohlii - dit ingrediënt stimuleert het enzym genaamd cAMP; dit enzym stimuleert het vrijmaken van opgeslagen vet uit vetcellen. Het door je lichaam opgeslagen vet wordt omgezet in energie voor je lichaam en spieren! Coleus Forskohlii Extract verhoogt de aanwezigheid van dit enzym met de factor 5!
• Selenium methionine - is een belangrijk spoorelement en speelt een grote rol in de celstofwisseling als onderdeel van het antioxidatieve enzym glutathionperoxydase en helpt cellen te beschermen tegen vrije radicalen.
Euphoric Matrix:
• N-acetyl tyrosine - bevordert de gezonde niveaus van de belangrijkste energierijke en stemmingsverbetering neurotransmitters dopamine en norepinefrine. De geactiveerde afgeleide van het essentiële aminozuur L-tyrosine is stabieler en wordt beter gebruikt door het lichaam dan gewone tyrosine.
• Hordenine - wordt gebruikt om de effecten van de andere stimulanten te versterken en om de bloedtoevoer naar de hersenen te vergroten. Dit ingrediënt is zelfs zo sterk dat het de werking kan de andere ingrediënten kan verviervoudigen!
• Vincamine - verhoogt de afgifte van noradrenaline en de bloedtoevoer naar de hersenen en verhoogt zo de mentale focus, alertheid en weerstand tegen stress.
Support Matrix:
• Cissus quadrangularis - bevat een mix van verschillende vitaminen, mineralen en plantensterolen die niet alleen spierweefsel en botten versterken, maar ook helpen om voedingsstoffen te transporteren naar aanhechtingen en pezen die geteisterd worden door blessures. Daarnaast verzacht het de pijn van deze sportgerelateerde blessures.
• Fenylalanine - precursor van dopamine, serotonine en adrenaline.
• Zink glycinaat - maakt het mogelijk om je sneller fit en energiek te voelen.
• Piperine - zwarte peper extract zorgt voor een betere opname van alle andere stoffen.