- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit alleen nog te wachten op whey delicious in nieuwe smaak - heeft die vertraging?

Ik zit alleen nog te wachten op whey delicious in nieuwe smaak - heeft die vertraging?
een energizer in capsules 
Welke nieuwe smaak?
---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------
Pakketje ontvangen!
Thnx voor de samples.
Ben me vorige pen kwijtgeraakt, dus die heb ik ook mooi weer.
Handdoek had wel wat groter gemogen, komaan we zijn toch BBers?
De whey delicious is weer goddelijk, wat is het leven toch mooi.
Is het trouwens een probleem 2 potten groene thee per dag te nemen in combinatie met de fatburnstack waar caffeine in zit, of krijg ik dan een overschot met de 6 pille combo per dag?
, voor afdrogen vind ik het ook wat te klein. Maar daar zijn ze ook niet voor 
hoi rene vragje over jullie nieuwe 'AL DAY PROTEINE'
Er zitten dus 6 soorten eiwitten in als ik het goed gelezen heb in welke verhoudingen zijn deze aanwezig?
Kweet het detail vraagje![]()
. exacte verhoudingen geven we niet weer om dat het kopiëren wel erg gemakkelijk maakt.De Whey Delicious Appeltaart heeft vertraging inderdaad, er mist 1 aroma bij de producten. Ze gaan die vrijdag mengen.
Volgende week komt ook onze Energize!een energizer in capsules
![]()

De Whey Delicious Appeltaart heeft vertraging inderdaad, er mist 1 aroma bij de producten. Ze gaan die vrijdag mengen.
Dat kan prima met de groene thee erbij. De handdoeken zijn 50x100 vind het een prima maat voor gebruik tijdens de training, voor afdrogen vind ik het ook wat te klein. Maar daar zijn ze ook niet voor
![]()

...nog een week langer dan met "slechts" citroen-limoen...
Is die energizer vergelijkbaar met RPM? (qua soort product)
Een appeltaart whey
Leuk bedacht
Neem altijd een grote handdoek voor de sportschool omdat ik hem altijd om me middel heen wikkel na traine => sauna.
. Appeltaart whey heeft echt maanden gekost om die smaak te krijgen maar is eindelijk gelukt!het is echt een stukje pittiger dan RPM, 120 caps in een pot en ik voel al echt veel van 2 caps. met 3 caps vlieg je gewoon.
Kun je hier al wat meer informatie over gevenDe Whey Delicious Appeltaart heeft vertraging inderdaad, er mist 1 aroma bij de producten. Ze gaan die vrijdag mengen.
Volgende week komt ook onze Energize!een energizer in capsules
![]()
?
.Ik zat te kijken naar de hydrolisaat van xxl. Zie ik ook ergens hydrolisaat van Vitalife 2500gr voor €44 hoe kan dit![]()
@Rene, laatst sample Unleash V2 genomen, merkte er alleen niks van. Wat raad je aan bij mijn volgende bestelling?

Megagrow binnen. En een sampletje Unleash erbij.
Ben benieuwd, bedankt voor de vlotte afhandeling weer.![]()
is het verstandig om bcaa's ook te nemen met je cardio training? of alleen bij krachttraining?