AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Super :D

Bestelling geplaatst !

Ik zit alleen nog te wachten op whey delicious in nieuwe smaak - heeft die vertraging?

Welke nieuwe smaak?

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Pakketje ontvangen!

Thnx voor de samples.
Ben me vorige pen kwijtgeraakt, dus die heb ik ook mooi weer.
Handdoek had wel wat groter gemogen, komaan we zijn toch BBers? :p

De whey delicious is weer goddelijk, wat is het leven toch mooi. :cool:

Is het trouwens een probleem 2 potten groene thee per dag te nemen in combinatie met de fatburnstack waar caffeine in zit, of krijg ik dan een overschot met de 6 pille combo per dag?

hoi rene vragje over jullie nieuwe 'AL DAY PROTEINE'
Er zitten dus 6 soorten eiwitten in als ik het goed gelezen heb in welke verhoudingen zijn deze aanwezig?

Kweet het detail vraagje :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.766
Ik zit alleen nog te wachten op whey delicious in nieuwe smaak - heeft die vertraging?

De Whey Delicious Appeltaart heeft vertraging inderdaad, er mist 1 aroma bij de producten. Ze gaan die vrijdag mengen.

Volgende week komt ook onze Energize! :wl: een energizer in capsules :D

Welke nieuwe smaak?

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Pakketje ontvangen!

Thnx voor de samples.
Ben me vorige pen kwijtgeraakt, dus die heb ik ook mooi weer.
Handdoek had wel wat groter gemogen, komaan we zijn toch BBers? :p

De whey delicious is weer goddelijk, wat is het leven toch mooi. :cool:

Is het trouwens een probleem 2 potten groene thee per dag te nemen in combinatie met de fatburnstack waar caffeine in zit, of krijg ik dan een overschot met de 6 pille combo per dag?

Dat kan prima met de groene thee erbij. De handdoeken zijn 50x100 vind het een prima maat voor gebruik tijdens de training ;), voor afdrogen vind ik het ook wat te klein. Maar daar zijn ze ook niet voor :D

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

hoi rene vragje over jullie nieuwe 'AL DAY PROTEINE'
Er zitten dus 6 soorten eiwitten in als ik het goed gelezen heb in welke verhoudingen zijn deze aanwezig?

Kweet het detail vraagje :D

ok prima ;) . exacte verhoudingen geven we niet weer om dat het kopiëren wel erg gemakkelijk maakt.

De Whey Delicious Appeltaart heeft vertraging inderdaad, er mist 1 aroma bij de producten. Ze gaan die vrijdag mengen.

:(
...nog een week langer dan met "slechts" citroen-limoen...

Is die energizer vergelijkbaar met RPM? (qua soort product)

Dat kan prima met de groene thee erbij. De handdoeken zijn 50x100 vind het een prima maat voor gebruik tijdens de training ;), voor afdrogen vind ik het ook wat te klein. Maar daar zijn ze ook niet voor :D

Een appeltaart whey :roflol:
Leuk bedacht :thumbs:

Neem altijd een grote handdoek voor de sportschool omdat ik hem altijd om me middel heen wikkel na traine => sauna.

heey rene
wil weer iets gaan bestellen..is dit een goede combinatie denk je want dan bestel k t vanaaf..
NOX pump extreme van ultralife en BCAA mega caps XXL

groeten

Laatst bewerkt:
  • #15.770
:(
...nog een week langer dan met "slechts" citroen-limoen...

Is die energizer vergelijkbaar met RPM? (qua soort product)

het is echt een stukje pittiger dan RPM, 120 caps in een pot en ik voel al echt veel van 2 caps. met 3 caps vlieg je gewoon.

Een appeltaart whey :roflol:
Leuk bedacht :thumbs:

Neem altijd een grote handdoek voor de sportschool omdat ik hem altijd om me middel heen wikkel na traine => sauna.

aha zo, daar waren ze niet voor bedoeld de handdoeken ;). Appeltaart whey heeft echt maanden gekost om die smaak te krijgen maar is eindelijk gelukt!

Ik zat te kijken naar de hydrolisaat van xxl. Zie ik ook ergens hydrolisaat van Vitalife 2500gr voor €44 hoe kan dit???

@Rene, laatst sample Unleash V2 genomen, merkte er alleen niks van. Wat raad je aan bij mijn volgende bestelling?

Megagrow binnen. En een sampletje Unleash erbij.

Ben benieuwd, bedankt voor de vlotte afhandeling weer. :D

Kun je hier al wat meer informatie over geven :D ?

Nvm, zit geranamine in, kan niet slecht zijn :D.

Laatst bewerkt:
  • #15.777
Ik zat te kijken naar de hydrolisaat van xxl. Zie ik ook ergens hydrolisaat van Vitalife 2500gr voor €44 hoe kan dit???

Ik vind het erg goedkoop, ik weet wel dat er heel veel verschil is in hydrolisaten en dan vooral in de hydrolisagraad. Dat bepaald hoeveel van de whey daadwerkelijk is voorverteerd naar di- en tripeptiden 2tje en 3tjes. Onze hydrolisaat is rond de 11% gehydroliseerd hoger zie je eigenlijk niet. Alleen peptopro komt hoger met 28%. Veel hydrolisaten zijn slechts voor 3-5% gehydroliseerd dus bevatten grotendeels polypeptiden ipv di- en tripeptiden. Ik wist dat ook allemaal niet totdat ik opzoek ging naar een goede hydrolisaat voor ons merk. Ook de optipep die we gebruiken is er in verschillende gradaties, wij hebben de 11%. Optipep begint bij 3% meen ik

@Rene, laatst sample Unleash V2 genomen, merkte er alleen niks van. Wat raad je aan bij mijn volgende bestelling?

oK, merkte je niet dat je meer focus had en wat lekker voelde? wil je echt gaan voor energie neem dan nox pump.

hell yeah! :D

Megagrow binnen. En een sampletje Unleash erbij.

Ben benieuwd, bedankt voor de vlotte afhandeling weer. :D

ok top!

is het verstandig om bcaa's ook te nemen met je cardio training? of alleen bij krachttraining?

Terug
Naar boven