Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.701
bestelling prachtig aangekomen René ;) en de delicious whey ook in een keer geprobeerd, ben geneigd hem te bestellen :) lekker ;)

PM me even je naam en evt ordernummer dan vraag ik het morgen dan is iedereen er. Ik kon zelf zo niets vinden in de bak incasso, mss hadden ze die er al uitgegooid.

Kun je niet meer 1 stuk nox pump kopen? Ik zie alleen 30 bij allebei de merken

wacht in spanning op bestelling :)

Die Performance Megabar is echt schandalig lekker!

wat raad je aan als ultime stack voor snel te groeien?
max rond de 250euro

Laatst bewerkt:
  • #15.706
Kun je niet meer 1 stuk nox pump kopen? Ik zie alleen 30 bij allebei de merken

Ik ga er zo even naar kijken. Dan maak ik ze ook bestelbaar per 1 of 3 even zien.

wacht in spanning op bestelling :)

:rocknana:

Die Performance Megabar is echt schandalig lekker!

ahaa... caramel is dat toch?

wat raad je aan als ultime stack voor snel te groeien? max rond de 250euro

Ik zou het dan zelf zo doen:

XXL Training Stack met Unleash! , Mega Grow en essential amino stack. deze combinatie werkt echt lekker. Ik zou dan de eas tijdens de training drinken.

Daarbij een pot PetoPro, welke je voor en na de training neemt. Ultrasnel opneembare di- en tripeptiden. Is echt fantastisch spul.

En evt nog een proteïne om je eiwitbehoefte aan te vullen en dan zou ik gaan voor All Day Protein.

Het zijn dan totaal 5 goede supplementen die je normaal afzonderlijk al merkt dus kan je het wel een stevige stack noemen.

Had laatst een bestelling geplaatst twee keer afgeleverd en ook twee maar factuur. Nu net een mail gekregen dat het er maar een keer was afgeschreven. Uiteraard had ik die doos allang weer teruggestuurd. Wat ben ik toch goed voor de mensheid zonder dat ik het zelf door heb:p!

zou ik vandaag nog mijn bestellingske binnenkrijgen?

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Ik zou het dan zelf zo doen:

XXL Training Stack met Unleash! , Mega Grow en essential amino stack. deze combinatie werkt echt lekker. Ik zou dan de eas tijdens de training drinken.

Daarbij een pot PetoPro, welke je voor en na de training neemt. Ultrasnel opneembare di- en tripeptiden. Is echt fantastisch spul.

En evt nog een proteïne om je eiwitbehoefte aan te vullen en dan zou ik gaan voor All Day Protein.

Het zijn dan totaal 5 goede supplementen die je normaal afzonderlijk al merkt dus kan je het wel een stevige stack noemen.

en dit is niet voor vet te worden e?

Rene, is er toevallig bekend of de volgende bestelling al de deur uit is?

Je bestelling:
XXL Nutrition, Fat Burn Stack XXL 1 stack, aantal:1, prijs: € 44.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 4x 2500 gram (Bosvruchten, Cocos, Perzik - Mango, Aardbei - Banaan), aantal:1, prijs: € 159.50
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Perzik - Mango), aantal:1, prijs: € 49.50
XXL Nutrition, XXL Tas 1 stuk, aantal:1, prijs: € 14.95
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 3x 100 caps, aantal:1, prijs: € 24.00
XXL Nutrition, Wrist Wraps 1 set, aantal:1, prijs: € 6.25
Verzendkosten: € 0.00

BTW (19%) over 21.20: € 3.38
BTW (6%) over 262.22: € 15.73
Totaal BTW: € 19.11

Totaalbedrag: € 299.15

Je bestelnummer is: 50642

Een vraagje over de NO Explode en de Cellmass van BSN.
Ik gebruik dit product (NO Explode) al jaren met 500 ml water.
Echter las ik op de verpakking dat het met +/- 200ml water moet.
Is dit nadelig voor de resultaten?

• #15.713
Had laatst een bestelling geplaatst twee keer afgeleverd en ook twee maar factuur. Nu net een mail gekregen dat het er maar een keer was afgeschreven. Uiteraard had ik die doos allang weer teruggestuurd. Wat ben ik toch goed voor de mensheid zonder dat ik het zelf door heb:p!

je bent een kanjer! ik wist er zelf niet van werd hier denk angstvallig stil gehouden ;)

zou ik vandaag nog mijn bestellingske binnenkrijgen?

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

en dit is niet voor vet te worden e?

nee zeker niet. is een top stack. heb je geen email gehad dan met een tracknummer? pass anders even je bestelnummer.

Rene, is er toevallig bekend of de volgende bestelling al de deur uit is?

Je bestelling:
XXL Nutrition, Fat Burn Stack XXL 1 stack, aantal:1, prijs: € 44.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 4x 2500 gram (Bosvruchten, Cocos, Perzik - Mango, Aardbei - Banaan), aantal:1, prijs: € 159.50
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Perzik - Mango), aantal:1, prijs: € 49.50
XXL Nutrition, XXL Tas 1 stuk, aantal:1, prijs: € 14.95
XXL Nutrition, Omega 3 XXL 3x 100 caps, aantal:1, prijs: € 24.00
XXL Nutrition, Wrist Wraps 1 set, aantal:1, prijs: € 6.25
Verzendkosten: € 0.00

BTW (19%) over 21.20: € 3.38
BTW (6%) over 262.22: € 15.73
Totaal BTW: € 19.11

Totaalbedrag: € 299.15

Je bestelnummer is: 50642

die is net weg hier.

Een vraagje over de NO Explode en de Cellmass van BSN.
Ik gebruik dit product (NO Explode) al jaren met 500 ml water.
Echter las ik op de verpakking dat het met +/- 200ml water moet.
Is dit nadelig voor de resultaten?

Nee dat maakt niet uit, alleen klotst het wat in je maag ;)

Kreeg ook net de mail binnen van bevestiging, thnx

:thumbs:

Nu maar hopen dat morgen vroeg geleverd word, ik verheug me gewoon op de whey delicious.

Kan het trouwens kwaad als ik alle 4 de emmers ( 10 kg ) tegenlijk open ivm houdbaarheid?
is droge stof dus neem aan dat niet zo'n kwaad kan toch?

bestelnummer was 50300 rene

• #15.719

ja die is verzonden vrijdag.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Kan het voor de grap nog eens proberen zoals ik het toen heb gedaan, kijken of het nogmaals twee maal wordt bezorgt. :cool:

;). normaal gezien als je 2x besteld en we zien niet dat dat eigenlijk niet de bedoeling was en het wordt verzonden dan krijg je normaal ook 2 afschrijvingen. ach af en toe wat fout mag , de inpakkers hier zijn soms wat slordig maar ze zien er wel prima uit :D

ja die is verzonden vrijdag.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

;). normaal gezien als je 2x besteld en we zien niet dat dat eigenlijk niet de bedoeling was en het wordt verzonden dan krijg je normaal ook 2 afschrijvingen. ach af en toe wat fout mag , de inpakkers hier zijn soms wat slordig maar ze zien er wel prima uit :D

Ik kreeg wel 2 facturen. Haha mafkees! :D

Terug
Naar boven