Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey rené,
even een vraagje over NOS Ether.
Op het moment heb ik 8 verschillende pre wo zodat ik goed kan afwisselen.
(JP8, Unleash v2, NO Shotgun, Jack3d, NOX Pump van Ultralife, NO Xplode NT en Creatyl (pillen))
Ik heb nu ook NOS Ether en weet dat het goed werkt in combinatie met JP8 en Unleash v2 (met NOS Ether dan als post wo).
Ik snap ook wel dat het misschien minder goed werkt met andere pre wo, maar is het misschien ook echt slecht/schadelijk i.c.m. een van de pre wo die ik heb??
alvast bedankt en keep up the good work!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.802
Hey rené,
even een vraagje over NOS Ether.
Op het moment heb ik 8 verschillende pre wo zodat ik goed kan afwisselen.
(JP8, Unleash v2, NO Shotgun, Jack3d, NOX Pump van Ultralife, NO Xplode NT en Creatyl (pillen))
Ik heb nu ook NOS Ether en weet dat het goed werkt in combinatie met JP8 en Unleash v2 (met NOS Ether dan als post wo).
Ik snap ook wel dat het misschien minder goed werkt met andere pre wo, maar is het misschien ook echt slecht/schadelijk i.c.m. een van de pre wo die ik heb??
alvast bedankt en keep up the good work!!!

NOS Ether kan je zonder probleem combineren met elke pre workout booster. Pre workout booster voor het trainen, de nos met dextro juice of waxy maize direct na het trainen. Kwartiertje later wat whey.

René, kun je ook al een prijs meedelen ? (Ev. ook met caps en doseringen ?)

Edit : Van Energize! uiteraard.

van PVL hebben we een aantal supps gehad, maar liep vrijwel niet. Vandaar dat we het niet meer hebben. Zal eens kijken of dat krea k maxx iets is, we zijn nooit te beroerd om weer iets toe te voegen van ze als het een goed product is :D

je moet maar eens kijken op verschillende website's voor de reacties van mensen ;)
annootjen!!

• #15.805
René, kun je ook al een prijs meedelen ? (Ev. ook met caps en doseringen ?)

Edit : Van Energize! uiteraard.

weet ze zo niet uit m'n hoofd, vanmiddag even kijken of ik er wat meer over kan zeggen.

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

je moet maar eens kijken op verschillende website's voor de reacties van mensen ;)
annootjen!!

Ik zal er eens naar kijken :thumbs:

in de noxpump zit al kre alkalyn, ik neem nu ook de 1500 kre alkalyn van olimp erbij, is het dan wel nodig om voor training 2 pillen te nemen samen met de noxpump of is alleen de noxpump voldoende voor training?

• #15.807
in de noxpump zit al kre alkalyn, ik neem nu ook de 1500 kre alkalyn van olimp erbij, is het dan wel nodig om voor training 2 pillen te nemen samen met de noxpump of is alleen de noxpump voldoende voor training?

Ik zou voor het trainen alleen de nox nemen. De kre alkalyn neem je dan direct na het trainen of na het opstaan.

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Deze week 6 top supplementen van ons eigen merk in de weekaanbieding!!

Rene even wat vraagjes.
De All day protein, hoe dik word die?
En mixt het makkelijk?

En het nieuwe product, Energize.
Daar zit geranamine in toch?
En hoeveel gaat een potje van 120 caps kosten? :)

Alles binnen :)

Ben wel ongelooflijk lomp geweest, was niet alleen vit vergeten maar heb ook 1000g CCG ipv 2500g CCG besteld :roflol:

Seal van SizeOn zat trouwens helemaal los en de deksel lag er ook vrij los op, begrijp dat dat seal eigenlijk alleen nodig is voor als het in de schappen staat en nu zat alles er nog in maar straks zit al mijn SizeOn in de doos :(

zéér mooie aanbiedingen rené!

Hydrolisaat is nu een hele mooie prijs geworden, mooi!

typfoutje:
All Day Protein
XXL Nutrition
Prijs:

20% Korting - De messt complete allround proteine!

Laatst bewerkt:
Enige kans dat er samples komen van die Energize?
Hele pot kopen om er achter te komen dat het niks is zou zo zonde zijn...

Alle zal wel lukken,Belgen zijn immers altijd inventief en heb al heel veel besteld en laten brengen,wel van andere fabrikant toen:Spijtig genoeg,als het meevalt,altijd XXL:D

Hydrolisaat is nu een hele mooie prijs geworden, mooi!

typfoutje:
All Day Protein
XXL Nutrition
Prijs:

20% Korting - De messt complete allround proteine!

Zo kun je bezig blijven :D overigens niet alleen XXL, alle andere online stores die supps verkopen hebben er last van.

rené ben men wachtwoord vergeten om in te loggen, heb dan mijn e-mail ingegeven bij wachtwoord vergeten, maar nog steeds niets aangehad ook niets bij ongewenst

All day protein, ik begrijp best dat je de percentages niet vrijgeeft van ieder soort eiwit, maar ik ben toch benieuwd of het al dan niet ongeveer de zelfde waarden zijn dan de oude pro80?

Bestelling geplaatst

bestelnummer is: 51122

Maak er maar een mooi pakketje van , samples altijd welkom ;)

Zou ik het nog vrijdag kunnen krijgen ? Heb zojuist overgeschreven met vooruitbetaling , het is om te weten wanneer er iemand moet thuis zijn .

Precies op het goede moment de Unleash in de aanbieding :thumbup:
Zal waarschijnlijk morgen weer een flinke bestelling whey en unleash doen :)

edit: toch maar nu besteld ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven