- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bestelling:
XXL Nutrition, All Day Protein 1000 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: € 19.20
XXL Nutrition, All Day Protein 1000 gram (Vanille), aantal:1, prijs: € 19.20
XXL Nutrition, Whey Delicious 1000 gram (Perzik - Mango), aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, Whey Delicious 2500 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: € 49.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Choco), aantal:1, prijs: € 34.50
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2x 2500 gram (Choco, Choco), aantal:1, prijs: € 59.95
XXL Nutrition, Fat Burn Stack XXL 1 stack, aantal:1, prijs: € 44.95
Syntrax, Matrix 5,0 2270 gram (Chocolade), aantal:1, prijs: € 45.00
Totaalbedrag: € 296.25

Zojuist bestelling gedaan.. (51394)
Goed idee die sample kit van de whey..
ideaal collega wou paar wel is proberen.. en ik ook... handig goed id..
Hopelijk heb ik het allemaal zaterdag binnen... dan kan ik vanaf maandag meteen aan de bak met mijn nieuwe aanwinsten..
owja, samples of goodies welkom maar niet de grippads aub.. heb al setje liggen van een oude bestelling![]()
, zien er ook mooi uit en is een goede manier om alle smaken even te testen.René, wanneer zijn de Animal T-Shirt Geel in de maat MEDIUM er weer ?
Hey xxl wanneer is de whey delic. samplepack weer beschikbaar?
Weer een voorraad ingeslagen voor een paar maanden. Ik kan wel wat samples verwachten hoop ik![]()
daar ga ik voorhe vraag die 2.5kg verpakkingen van whey isolaat is dat gewoon een emmer zoals voorheen... heb niet meer besteld sinds oude verpakkinghad toen beetje veel besteld
en door blessure hele tijd niet kunnen sporten!

2.5kg ook in zulke potten??check de afbeelding op de site en al je vragen zijn beantwoord![]()

2.5kg ook in zulke potten??
damn.. das onhandig!! vond emmers zoals voorheen ideaal!!
het is wachten op pakketje tijd voor mij xD als die chauffeur dr is eerst maar is een ADP shake nemen
Smaak van de Vanille Whey Protein Instant is goed, niet overdreven lekker maar gewoon goed.
Dextrojuice Pro Orange is wat minder van smaak, maar te doen.
Ik ben ook aangenaam verrast door No-Xplode stick, ben een stimulant junkie dus ik voel niet veel meer van energieboosters ed maar deze voelde ik nog wel
Ook bedankt voor de sample en de pen!
Grtz

Laat ff weten wat je van de smaak vind en waar je het mee aanmaakt, ben benieuwd.
Heb hem gepakt met iets meer dan 300 ml melk dus bleef volgens mij niet zoveel van de smaak over hij was ook niet heel dik ofzo maar dronk wel goed weg, vanavond mijn 2de shake pakken met max 250 ml melk dan kan ik denk ik wat betere info geven. De xxl bar cocos vind ik wel echt lekker maar die neem ik ivm de prijs alleen maar mee naar school
bestelling is weg betaling is ook weg nu op naar volgende week om mijn pakje te ontvangen hopelijk leveren ze nu wel eens bijmij thuis ipv altijd bij mijn buurvrouw die moet ook wel denken wat besteld die allemaal elke week krijgt ze een pakje thuis![]()
Ik ga over 1 a 2 weken eindelijk weer beginnen met fitness na een maandenlange verhuizing/verbouwingen aan mijn nieuwe huis. Eindelijk inschrijven bij een nieuwe fitness school en dan weer gaan!
Nu moet ik ook weer wat nieuwe whey hebben en die Whey Delicious Sample Pack lijkt mij ideaal omdat ik nog niet zo bekend ben met de smaken van XXL. Kun je iets zinnigs zeggen over de levertijd hiervan voordat ik wat anders opzoek?
Bedankt voor de gratis 2,5kg whey deliciousdat is eens wat anders dan een sample :

Bedankt voor de reactie, ik ga het in de gaten houden! Misschien een idee om een status update reminder te hebben, zie je vaker in webshops![]()