MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is de Night Protein qua smaak ed anders als de Whey Isolaat of zal er geen verschil te proeven zijn?
(Het gaat dus om de smaak ed, ik weet het verschil in werking/opname;))

Rene,

Het is net na je ontbijt zeker niet echt verstandig om unleash2 te gebruiken om misselijkheid te vermijden?
Dit was ik vanmorgen om 6.00 en ik ga er maar vanuit dat de kans om misselijk te worden om 18.00 kleiner is.:D
Toch beviel de 1e keer een stuk beter dan mijn samples rpm.:D
Waarschijnlijk reageer ik toch beter op unleash2 zo op het 1e gezicht.
Morgen zal ik het in de avond uittesten.;)

Heej Rene, ff vraagje!
Wanneer krijg je de Whey Amino 2150 tabs weer?

Rene,

Gisteren na het bestellen en betalen met ideal kreeg ik een foutmelding op de website van XXL. Gaat me bestelling nog wel goed?

Bestelnummer: 51198

Bedankt! en wederom een super mooie actie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.866
Is de Night Protein qua smaak ed anders als de Whey Isolaat of zal er geen verschil te proeven zijn?
(Het gaat dus om de smaak ed, ik weet het verschil in werking/opname;))

De smaken verschillen inderdaad iets met die van Isolaat. Komt ook omdat de structuur van het eiwit anders is. Dan kan je vrijwel niet dezelfde smaken krijgen als isolaat.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Rene,

Het is net na je ontbijt zeker niet echt verstandig om unleash2 te gebruiken om misselijkheid te vermijden?
Dit was ik vanmorgen om 6.00 en ik ga er maar vanuit dat de kans om misselijk te worden om 18.00 kleiner is.:D
Toch beviel de 1e keer een stuk beter dan mijn samples rpm.:D
Waarschijnlijk reageer ik toch beter op unleash2 zo op het 1e gezicht.
Morgen zal ik het in de avond uittesten.;)

Pre workout boosters kan je het beste op een redelijk nuchtere maag nemen. Of het verschil maakt in de ochtend of in de avond durf ik niet te zeggen. Denk ook dat het bij iedereen verschillend is. Ben benieuwd hoe je er morgen op gaat :wl:

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/index2.html

heb jij geen PW zonder caff maar wel met creatine+BCAAs+arginine AKG+citrulline malaat+Betaine+taurine+vinpocetine+glucaronolactone+dicalcium fosfaat+disodium fosfaat+sodium bicarbonaat+glucerol monosteraat te koop staan in je shop?

zou perfect zijn voor me :)
of iets gelijkaardigs mag ook..

Je zou eens kunnen kijken naar de Beta Alanine Stack. Maar in vrijwel alle bestaande pre workout supps zit caffeine en creatine.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Heej Rene, ff vraagje!
Wanneer krijg je de Whey Amino 2150 tabs weer?

Ik verwacht ze begin volgende week weer binnen te hebben.

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Rene,

Gisteren na het bestellen en betalen met ideal kreeg ik een foutmelding op de website van XXL. Gaat me bestelling nog wel goed?

Bestelnummer: 51198

Bedankt! en wederom een super mooie actie!

Er zijn gisterenavond en vanochtend wat problemen geweest met de uitgaande mail. Alle order komen wel gewoon binnen en worden vandaag verzonden. DIe van jou gaat ook gewoon vandaag de deur uit, dus moet je morgen binnen hebben :)

All day protein Chocolade goedgekeurd! :)
Zelfs nog lekkerder dan de Whey Delicious Chocolade(of in ieder geval, met water wel)

Ik mix het altijd in een drinkflesje water, mixt goed en word ook niet dik, goed te drinken.

Bestelling geplaatst (51288) met onder andere de nieuwe eiwitrepen :D, ben benieuwd
(oja ik heb liever geen pre-workout samples als het kan :))

Hoeveel caffeine zit er in Unleash! per dosering?

En is 1 zo'n sample ook gelijk 1 dosering? Of moet ik dat afwegen?

Wat is het lactosegehalte in de Hydrolisaat (t.o.v. de Isolaat)?

mijn 2de bestelling deze week staat ook klaar maar rené die trainingsriemen ik zou een small moeten hebben kan dat? kloppen die cm's? en als ik dat weet nog juist ff wachten op iemand die ook nog iets moet hebben en dan afrekenen

Laatst bewerkt:
Hoeveel caffeine zit er in Unleash! per dosering?

En is 1 zo'n sample ook gelijk 1 dosering? Of moet ik dat afwegen?
1 sample is 30gram ( 1 dosering ).
Ik had rene tijdje terug dezelfde vraag gesteld en meen dat 1 scoop 275mg caffeine heeft. Flinke stoot dus..

Gisteren terug m'n EAS toegekregen + m'n tanktop :p
Weer netjes de dag na de bestelling.

Ben wéér eens tevreden over Xxl Nutrition :thumbs:

Leuke weekaanbiedingen! :D

Mijn bestelnummer: 51325 en 51326

Ik heb 2 bestellingen gedaan, want ik was 1 product vergeten. :p
Kan alles in 1 doos gedaan worden en ik de verzendkosten van mijn 2e bestelling terug krijg? :D

thx rene

Hmmm,

Ik zit er aan te denken om misschien Unleash V2 te bestellen maar ik zag dat er Creatine in zit, en per dosering eigenlijk een normale dosering Creatine volgens mij. Zit hier ook een bepaalde oplaad fase en na x weken een aantal weken 'ontwennings fase'?

Rene,

wanneer heb je deze weer in het assortiment?
Trainingshandschoen met polsband maat L\XL

Greetz

Rene,thanks voor de extra's en de snelle levering.Stond ineens voor mijn deur.wel 1 probleempje:de halo had eigenlijk arctic fruit punch moeten zijn want bleu raspberry(No explode heb ik in die smaak nu ook) vind ik degoutant,had dit ook vermeld.en ipv 2 potten cla heb ik er 3 gehad en maar 2 betaald

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Als ik nu zeker was dat da een heel andere smaak is dan kon ik da miss proberen maar heb schrik da hij even degoutant is.De Arctic fruit punch vond ik echt lekker.:lick::lick:

Terug
Naar boven