Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

haha ik had 4x2,5kg waaronder ardbei-banaan maar kreeg aardbei en banaan apart bestelnummer ben ik kwijt, was een order voor badreddine

De pot kan rustig houden hoor is fout van hier, maar wat is je bestelnummer dan weet ik waar het hier mis is gegaan ;)

Het is precies de moment om te bestellen, iedereen krijgt hier gratis supps :D nieuw personeel ofzo of is dit de prijs van de supersnelle verwerking van de orders die je betaalt :whip:

Heb me bestelling net binnen! Lekker snel! Bedankt voor de gratis pen en cocos sample whey!

Mijn bestelliing weer binnen gehad! bedankt rene! :D

de smaak is sowieso zacht en niet te zoet, wil je een sterkere smaak dan minder vloeistof nemen. Dat is een bewuste keuze van ons. IK ben niet zo van de zoete shake's.

En mooi dat je de reepjes lekker vind.

.

Ik ben juist ook niet van de te zoete shakes zo gaat die denk ik niet snel vervelen. Denk dat deze shake het meest te vergelijken is met matrix 5.0 ofniet?

Je bestelling:
XXL Nutrition, All Day Protein 2500 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 38.90
XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 12 repen (Chrispy Choco & Kaneel), aantal:1, prijs: € 16.95
Verzendkosten: € 0.00

BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 52.69: € 3.16
Totaal BTW: € 3.16

Totaalbedrag: € 55.85

Je bestelnummer is: 51437

Is ie er zaterdag evt nog? Heb krap aan nog voor 15:00 besteld :)

waarom is de prijs van whey isolaat 1 stuk 39.95 en voor 2 stuk 89.50?
kan je toch net zo goed 2 potten apart doen dan ben je 10 euro goedkoper uit.
en wel raar isolaat goedkoper dan isolaat/concentraat:D

Had 2 bestellingen gedaan. De ene 51325 heb ik ontvangen en 51326 heb ik nog niet ontvangen. Volgens Track & Trance is die nog niet verzonden. Haha? :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.929
haha ik had 4x2,5kg waaronder ardbei-banaan maar kreeg aardbei en banaan apart bestelnummer ben ik kwijt, was een order voor badreddine

ok .ik heb de dader opgespoord ;). succes met je pot! dan meng je ze maar in 1 shake :p

Het is precies de moment om te bestellen, iedereen krijgt hier gratis supps :D nieuw personeel ofzo of is dit de prijs van de supersnelle verwerking van de orders die je betaalt :whip:

We hebben 2 nieuwe inpaksters , die moeten er nog even inkomen. ik ben begonnen met inhouden van loon als ze fouten maken of dat er andere diensten verleend worden ;)

Heb me bestelling net binnen! Lekker snel! Bedankt voor de gratis pen en cocos sample whey!

top! succes!

Mijn bestelliing weer binnen gehad! bedankt rene! :D

:thumbs:

Ik ben juist ook niet van de te zoete shakes zo gaat die denk ik niet snel vervelen. Denk dat deze shake het meest te vergelijken is met matrix 5.0 ofniet?

Ik vind van niet, Matrix is toch wel een stukje minder van samenstelling. NitroCore24 van ON is meer zoiets

Je bestelling:
XXL Nutrition, All Day Protein 2500 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 38.90
XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 12 repen (Chrispy Choco & Kaneel), aantal:1, prijs: € 16.95
Verzendkosten: € 0.00

BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 52.69: € 3.16
Totaal BTW: € 3.16

Totaalbedrag: € 55.85

Je bestelnummer is: 51437

Is ie er zaterdag evt nog? Heb krap aan nog voor 15:00 besteld :)

we gaan het zo versturen!

waarom is de prijs van whey isolaat 1 stuk 39.95 en voor 2 stuk 89.50?
kan je toch net zo goed 2 potten apart doen dan ben je 10 euro goedkoper uit.
en wel raar isolaat goedkoper dan isolaat/concentraat:D

isolaat is in weekaanbieding en we hebben erbij geschreven > Let op: alleen de prijzen van 1 stuk, 1000gr en 2500gr zijn aangepast. ;)

Laatst bewerkt:
Lol René ik stuitte zojuist op mijn 3e maatschep in deze pot Mega Grow.. lekker enthousiast geweest? ;)

• #15.932
Net mn eerste reep 'Delicious protein bar' cocos-honing op. Superlekkere reep, heb al enkele repen gegeten maar deze is echt wel lekker. Geen rubber kauwen, geen baksteen op de maag nadien.

Ik kan haast niet geloven dat de voedingswaardes zo goed zitten (voor een reep).

Ik hoop dat je genoeg voorraad hebt :D

Laatst bewerkt:
Net mn eerste reep 'Delicious protein bar' cocos-honing op. Supperlekkere reep, heb al enkele repen gegeten maar deze is echt wel lekker. Geen rubber kauwen, geen baksteen op de maag nadien.

Ik kan haast niet geloven dat de voedingswaardes zo goed zitten (voor een reep).

Zo gauw ik de appeltaart-whey kan bestellen dan mag er ook een doos van deze voor me mee! Zat even met de voedingswaarden te rekenen, en had niet verwacht zo'n mooie 50-30-20 tegen te komen! Beste is nog dat deze repen ook qua kcal goed 'passen' in m'n nieuwe eetschema.
Nou nog hopen dat ze een beetje vullen... ;)

Bestelling is weer binnen, thanks.
Nu zie ik natuurlijk nu pas dat er standaard geen pompje bij de VitMin Light plus zit en dat je dat los moet bestellen...
Nu ik zonder pompje zit zal ik het anders moeten doen, kan ik de dop als dosering gebruiken oid?

Ik krijg de crispy coco die lijkt me ook erg lekker :)

• #15.938
Net mn eerste reep 'Delicious protein bar' cocos-honing op. Supperlekkere reep, heb al enkele repen gegeten maar deze is echt wel lekker. Geen rubber kauwen, geen baksteen op de maag nadien.

Ik heb per smaak honderden doosjes staan :D , ik heb totaal 6 smaken getest en vond deze 2 het beste.

Ik vind het niet erg hoor, maar straks zitten jullie zonder maatschepjes :hahaha:

dat zal wel meevallen :D

Zo gauw ik de appeltaart-whey kan bestellen dan mag er ook een doos van deze voor me mee! Zat even met de voedingswaarden te rekenen, en had niet verwacht zo'n mooie 50-30-20 tegen te komen! Beste is nog dat deze repen ook qua kcal goed 'passen' in m'n nieuwe eetschema. Nou nog hopen dat ze een beetje vullen... ;)

De whey appeltaart komt de komende week :) , ik ben zelf zeer tevreden over de reepjes. De smaak is goed, de repen zijn mooi qua formaat. Ook de doosjes vind ik mooi. Ik werd er spontaan vrolijk van toen ze van de week binnen kwamen.

rene de nieuwe pem spray is gewoon veel beter : gaat langer mee en gemakelijker in gebruik en word niet zo rap bruin (verbrand) gewoon top:)

Hey Rene, ik had 3 maart een bestelling geplaatst, en 4 maart werd deze verstuurd, heb ook de track & trace code enzo, ik verwachtte hem dus ook vandaag. Maar m'n pakketje is vandaag niet binnengekomen, en wat blijkt, de track & trace code werkt ook niet, ik krijg:
Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.

IS IE WEL VERSTUURD :'(?

Geen idee welke bestelling het betreft, heb dat mailtje namelijk niet gehad, omdat de mailer stuk was.

Terug
Naar boven