- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De pot kan rustig houden hoor is fout van hier, maar wat is je bestelnummer dan weet ik waar het hier mis is gegaan![]()
nieuw personeel ofzo of is dit de prijs van de supersnelle verwerking van de orders die je betaalt 
de smaak is sowieso zacht en niet te zoet, wil je een sterkere smaak dan minder vloeistof nemen. Dat is een bewuste keuze van ons. IK ben niet zo van de zoete shake's.
En mooi dat je de reepjes lekker vind.
.

haha ik had 4x2,5kg waaronder ardbei-banaan maar kreeg aardbei en banaan apart bestelnummer ben ik kwijt, was een order voor badreddine
. succes met je pot! dan meng je ze maar in 1 shake 
Het is precies de moment om te bestellen, iedereen krijgt hier gratis suppsnieuw personeel ofzo of is dit de prijs van de supersnelle verwerking van de orders die je betaalt
![]()

Heb me bestelling net binnen! Lekker snel! Bedankt voor de gratis pen en cocos sample whey!
Ik ben juist ook niet van de te zoete shakes zo gaat die denk ik niet snel vervelen. Denk dat deze shake het meest te vergelijken is met matrix 5.0 ofniet?
Je bestelling:
XXL Nutrition, All Day Protein 2500 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 38.90
XXL Nutrition, Delicious Protein Bars 12 repen (Chrispy Choco & Kaneel), aantal:1, prijs: € 16.95
Verzendkosten: € 0.00
BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 52.69: € 3.16
Totaal BTW: € 3.16
Totaalbedrag: € 55.85
Je bestelnummer is: 51437
Is ie er zaterdag evt nog? Heb krap aan nog voor 15:00 besteld![]()
waarom is de prijs van whey isolaat 1 stuk 39.95 en voor 2 stuk 89.50?
kan je toch net zo goed 2 potten apart doen dan ben je 10 euro goedkoper uit.
en wel raar isolaat goedkoper dan isolaat/concentraat![]()

Lol René ik stuitte zojuist op mijn 3e maatschep in deze pot Mega Grow.. lekker enthousiast geweest?![]()
Lol René ik stuitte zojuist op mijn 3e maatschep in deze pot Mega Grow.. lekker enthousiast geweest?![]()
Haha ik had toen een paar kapotte er onderin zitten xD ik shake drinken drijft er opeens een stuk plastic in

Gaat lekker! ik geef het wel even door want dat zou niet mogen.

Net mn eerste reep 'Delicious protein bar' cocos-honing op. Supperlekkere reep, heb al enkele repen gegeten maar deze is echt wel lekker. Geen rubber kauwen, geen baksteen op de maag nadien.
Ik kan haast niet geloven dat de voedingswaardes zo goed zitten (voor een reep).
Ik hoop dat je genoeg voorraad hebt![]()

Net mn eerste reep 'Delicious protein bar' cocos-honing op. Supperlekkere reep, heb al enkele repen gegeten maar deze is echt wel lekker. Geen rubber kauwen, geen baksteen op de maag nadien.
Ik kan haast niet geloven dat de voedingswaardes zo goed zitten (voor een reep).
Ik hoop dat je genoeg voorraad hebt![]()
, ik heb totaal 6 smaken getest en vond deze 2 het beste. Ik vind het niet erg hoor, maar straks zitten jullie zonder maatschepjes![]()

Zo gauw ik de appeltaart-whey kan bestellen dan mag er ook een doos van deze voor me mee! Zat even met de voedingswaarden te rekenen, en had niet verwacht zo'n mooie 50-30-20 tegen te komen! Beste is nog dat deze repen ook qua kcal goed 'passen' in m'n nieuwe eetschema. Nou nog hopen dat ze een beetje vullen...![]()
, ik ben zelf zeer tevreden over de reepjes. De smaak is goed, de repen zijn mooi qua formaat. Ook de doosjes vind ik mooi. Ik werd er spontaan vrolijk van toen ze van de week binnen kwamen.