Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan goed zijnDie pot extra is een goed makertje voor het niet hebben van de smaak arctic punch![]()
maar rot gevoel bij.slechte smaak maar wel pot extra,Dilemma,dilemma
He Rene, ik heb net een pot Whey delicious kokossmaak binnen, horen daar stukjes in te zitten of heb ik het gewoon niet goed gemengt?![]()

Hoeveel water doen jullie erbij? Want ik deed er wel bijna een halve liter bij en ik proefde weinig van de kokos smaak.![]()

Ja maar bij veel klanten lukt de betaling niet, weet de reden niet maar denk dat veel klanten denk dat het een CC betaling is. Maar het is weer een stukje service richting onze Belgische klanten, kunnen we net zo snel leveren als aan Nederlandse klanten.
Verdikke zeg! Dinsdag besteld, woensdag al geleverd IN BELGIE!
een mooie grote doos met daarin nog is doosjes en nog is daarin een alu verpakking. Morgen mn eerste reep proeven 

Verdikke zeg! Dinsdag besteld, woensdag al geleverd IN BELGIE!
TopserviceGeen problemen gehad met rechtstreekse betaling.
Mooie verpakking trouwens van die XXL repen, wel duur in produktie denk ikeen mooie grote doos met daarin nog is doosjes en nog is daarin een alu verpakking. Morgen mn eerste reep proeven
Helaas geen Mega Grow sample![]()

staat toch op de pot? 250 mlHoeveel water doen jullie erbij? Want ik deed er wel bijna een halve liter bij en ik proefde weinig van de kokos smaak.![]()
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/index2.html
heb jij geen PW zonder caff maar wel met creatine+BCAAs+arginine AKG+citrulline malaat+Betaine+taurine+vinpocetine+glucaronolactone+dicalcium fosfaat+disodium fosfaat+sodium bicarbonaat+glucerol monosteraat te koop staan in je shop?
zou perfect zijn voor me
of iets gelijkaardigs mag ook..
Heej Rene, ff vraagje!
Wanneer krijg je de Whey Amino 2150 tabs weer?
All day protein Chocolade goedgekeurd!
Zelfs nog lekkerder dan de Whey Delicious Chocolade(of in ieder geval, met water wel)
Ik mix het altijd in een drinkflesje water, mixt goed en word ook niet dik, goed te drinken.
Wat is het lactosegehalte in de Hydrolisaat (t.o.v. de Isolaat)?
mijn 2de bestelling deze week staat ook klaar maar rené die trainingsriemen ik zou een small moeten hebben kan dat? kloppen die cm's? en als ik dat weet nog juist ff wachten op iemand die ook nog iets moet hebben en dan afrekenen
Mijn bestelnummer: 51325 en 51326
Ik heb 2 bestellingen gedaan, want ik was 1 product vergeten.
Kan alles in 1 doos gedaan worden en ik de verzendkosten van mijn 2e bestelling terug krijg?
thx rene
Hmmm,
Ik zit er aan te denken om misschien Unleash V2 te bestellen maar ik zag dat er Creatine in zit, en per dosering eigenlijk een normale dosering Creatine volgens mij. Zit hier ook een bepaalde oplaad fase en na x weken een aantal weken 'ontwennings fase'?
Rene,
wanneer heb je deze weer in het assortiment?
Trainingshandschoen met polsband maat L\XL
Greetz
Rene,thanks voor de extra's en de snelle levering.Stond ineens voor mijn deur.wel 1 probleempje:de halo had eigenlijk arctic fruit punch moeten zijn want bleu raspberry(No explode heb ik in die smaak nu ook) vind ik degoutant,had dit ook vermeld.en ipv 2 potten cla heb ik er 3 gehad en maar 2 betaald
---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
Als ik nu zeker was dat da een heel andere smaak is dan kon ik da miss proberen maar heb schrik da hij even degoutant is.De Arctic fruit punch vond ik echt lekker.![]()
He Rene, ik heb net een pot Whey delicious kokossmaak binnen, horen daar stukjes in te zitten of heb ik het gewoon niet goed gemengt?![]()

Een vraagje rene. Hoe is de smaak van de All day protein ( banaan of vanille ) te vergelijken met de delicious ? Of meer met de instant ?