Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die pot extra is een goed makertje voor het niet hebben van de smaak arctic punch :D

Wat te doen met die extra Cla??

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Die pot extra is een goed makertje voor het niet hebben van de smaak arctic punch :D
Kan goed zijn:D maar rot gevoel bij.slechte smaak maar wel pot extra,Dilemma,dilemma;)

Laatst bewerkt:
Als je er echt heel erg mee zit mag je het altijd naar mij opsturen. :) Smaak maakt me niet uit :D

Heb ADP aardbei besteld 2,5 kilo dus hoop maar dat die smaakt zal ik zeker ff laten weten:P ook doosje van de nieuwe repen besteld

He Rene, ik heb net een pot Whey delicious kokossmaak binnen, horen daar stukjes in te zitten of heb ik het gewoon niet goed gemengt? :D

hoort zo, zijn stukjes kokos.... ;)

Schoot de eerste keer in me keel van die kleine stukjes, had gevoel dat ik stikte. :roflol:
Is wel een hele lekkere smaak overigens. :)

Nu (weer) met de fatburnstack bezig van XXL, zijn bijna echt super, je voelt ze werken.
Nadeel vind ik dat ik net lekker berg eten bij de toko heb gehaald en er gewoon niet meer van kan genieten. :(

Dit vind ik overigens ook een groot voordeel! Maar de spanning is k*t, dus caffeine lager nemen.

Hoeveel water doen jullie erbij? Want ik deed er wel bijna een halve liter bij en ik proefde weinig van de kokos smaak.:o

Ja maar bij veel klanten lukt de betaling niet, weet de reden niet maar denk dat veel klanten denk dat het een CC betaling is. Maar het is weer een stukje service richting onze Belgische klanten, kunnen we net zo snel leveren als aan Nederlandse klanten.

:eek: Verdikke zeg! Dinsdag besteld, woensdag al geleverd IN BELGIE!
Topservice :thumbs: Geen problemen gehad met rechtstreekse betaling.

Mooie verpakking trouwens van die XXL repen, wel duur in produktie denk ik :rolleyes: een mooie grote doos met daarin nog is doosjes en nog is daarin een alu verpakking. Morgen mn eerste reep proeven :meal:

Helaas geen Mega Grow sample :(

Laatst bewerkt:
Een vraagje rene. Hoe is de smaak van de All day protein ( banaan of vanille ) te vergelijken met de delicious ? Of meer met de instant ?

Laatst bewerkt:
:eek: Verdikke zeg! Dinsdag besteld, woensdag al geleverd IN BELGIE!
Topservice :thumbs: Geen problemen gehad met rechtstreekse betaling.

Mooie verpakking trouwens van die XXL repen, wel duur in produktie denk ik :rolleyes: een mooie grote doos met daarin nog is doosjes en nog is daarin een alu verpakking. Morgen mn eerste reep proeven :meal:

Helaas geen Mega Grow sample :(

ja idd top service hé, verschoot er ook van :D

ook trouwens wat ik denk. 2 x een verpakking rond die reep... éénmaal zou die reep mss goedkoper maken, en evengoed zijn? :dunno:

Je bestelling:
XXL Nutrition, Whey Isolaat 2500 gram (Aardbei), aantal:1, prijs: € 39.95
Verzendkosten: € 3.95

BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 41.42: € 2.48
Totaal BTW: € 2.48

Totaalbedrag: € 43.90

:)

Zojuist twee potten Whey Isolaat besteld (en mn derde shake bekertje:cool:).

Ook om een sample van Unleash! V2 gevraagd, hoop dat dat lukt. Ben erg benieuwd naar dat product en wil het graag gebruiken als het echt zo goed is;)

mijn bestelling is al weer binnen....2 x whey delicious en gaspari superpump, daar ben ik wel benieuwd naar:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.898
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/index2.html

heb jij geen PW zonder caff maar wel met creatine+BCAAs+arginine AKG+citrulline malaat+Betaine+taurine+vinpocetine+glucaronolactone+dicalcium fosfaat+disodium fosfaat+sodium bicarbonaat+glucerol monosteraat te koop staan in je shop?

zou perfect zijn voor me :)
of iets gelijkaardigs mag ook..

xpand?

Heej Rene, ff vraagje!
Wanneer krijg je de Whey Amino 2150 tabs weer?

die moeten er maandag weer zijn.

All day protein Chocolade goedgekeurd! :)
Zelfs nog lekkerder dan de Whey Delicious Chocolade(of in ieder geval, met water wel)

Ik mix het altijd in een drinkflesje water, mixt goed en word ook niet dik, goed te drinken.

ok top!

Wat is het lactosegehalte in de Hydrolisaat (t.o.v. de Isolaat)?

hoger zitten meer carbs in.

mijn 2de bestelling deze week staat ook klaar maar rené die trainingsriemen ik zou een small moeten hebben kan dat? kloppen die cm's? en als ik dat weet nog juist ff wachten op iemand die ook nog iets moet hebben en dan afrekenen

de maten op de site moeten kloppen.

Mijn bestelnummer: 51325 en 51326

Ik heb 2 bestellingen gedaan, want ik was 1 product vergeten. :p
Kan alles in 1 doos gedaan worden en ik de verzendkosten van mijn 2e bestelling terug krijg? :D

thx rene

ik ben net pas terug, was op de weg vandaag. orders combineren gaat wat lastig nog.

Hmmm,

Ik zit er aan te denken om misschien Unleash V2 te bestellen maar ik zag dat er Creatine in zit, en per dosering eigenlijk een normale dosering Creatine volgens mij. Zit hier ook een bepaalde oplaad fase en na x weken een aantal weken 'ontwennings fase'?

nee dat is niet nodig, je neemt het ook alleen voor de training.

Rene,

wanneer heb je deze weer in het assortiment?
Trainingshandschoen met polsband maat L\XL

Greetz

volgende week moet die weer komen maar dan helemaal zwart.

Rene,thanks voor de extra's en de snelle levering.Stond ineens voor mijn deur.wel 1 probleempje:de halo had eigenlijk arctic fruit punch moeten zijn want bleu raspberry(No explode heb ik in die smaak nu ook) vind ik degoutant,had dit ook vermeld.en ipv 2 potten cla heb ik er 3 gehad en maar 2 betaald

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Als ik nu zeker was dat da een heel andere smaak is dan kon ik da miss proberen maar heb schrik da hij even degoutant is.De Arctic fruit punch vond ik echt lekker.:lick::lick:

ok hou die cla maar.. maar probleem is dat halo overal is uitverkocht en we alleen die blue raps hebben kunnen bemachtigen. volgens mij is i niet zo goor. maar over smaken gaan we maar niet twisten.

He Rene, ik heb net een pot Whey delicious kokossmaak binnen, horen daar stukjes in te zitten of heb ik het gewoon niet goed gemengt? :D

hoort zo, zijn stukjes kokos.... ;)

:D

Een vraagje rene. Hoe is de smaak van de All day protein ( banaan of vanille ) te vergelijken met de delicious ? Of meer met de instant ?

tjaa lastige vraag iig een dikkere stuctuur.

Zojuist bestelling gedaan.. (51394)

Goed idee die sample kit van de whey..
ideaal collega wou paar wel is proberen.. en ik ook... handig goed id..
Hopelijk heb ik het allemaal zaterdag binnen... dan kan ik vanaf maandag meteen aan de bak met mijn nieuwe aanwinsten..

owja, samples of goodies welkom maar niet de grippads aub.. heb al setje liggen van een oude bestelling :P

René, wanneer zijn de Animal T-Shirt Geel in de maat MEDIUM er weer ?

Terug
Naar boven