AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey Rene, de track&trace doet het nu wel:

04.03.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
04.03.2010:
05.03.2010:
05.03.2010:
05.03.2010:
05.03.2010:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
05.03.2010:

Geen idee of dit goed is, maar het is in ieder geval een teken van leven :D

Wanneer krijg je normaal de mail met de track & trace?
Oja, 2 x vitmin light plus besteld + sample pack whey delicious en nog wat bars. Ben eens benieuwd naar die vitmin.

zit hier ff met een vraag, had gisteren track&trace nr verkregen en verwachtte vandaag het pakketje thuis te krijgen.

03/05/2010
07:29 0530
Mechelen (BE)
Ingangscan

Is de laatste actie..Wil dit nu zeggen dat het ng niet verdeeld is? kan me niet meer herinneren wat er vorige keer stond

Waarom heb ik 2 maatscheppen in mijn CCG (waarvan 1 kapot)?

???

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.965
Hey Rene, de track&trace doet het nu wel:

04.03.2010:
04.03.2010:
05.03.2010:
05.03.2010:
05.03.2010:
05.03.2010:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
05.03.2010:

Geen idee of dit goed is, maar het is in ieder geval een teken van leven :D

:thumbs: er gebeurt iets :D alleen een dag vertraging dat is minder.

Wanneer krijg je normaal de mail met de track & trace?
Oja, 2 x vitmin light plus besteld + sample pack whey delicious en nog wat bars. Ben eens benieuwd naar die vitmin.

Die krijg je zodra we verzenden dus maandag rond 17.00.

zit hier ff met een vraag, had gisteren track&trace nr verkregen en verwachtte vandaag het pakketje thuis te krijgen.

03/05/2010
07:29 0530
Mechelen (BE)
Ingangscan

Is de laatste actie..Wil dit nu zeggen dat het ng niet verdeeld is? kan me niet meer herinneren wat er vorige keer stond

oo geen idee eigenlijk wat het betekend, staat er geen verklarende woordenlijst ergens?

Waarom heb ik 2 maatscheppen in mijn CCG (waarvan 1 kapot)?

???

geen idee. maar ik hoorde het vanmiddag ook al. ik ga de producent of zijn ballen geven. Dit mag dus niet.

Het is verder geen probleem ofzo, vond het alleen merkwaardig :D

De beide smaken van de Delicious Protein Bars zijn zeer lekker!!! :meal:
Ze zijn ook sTvol verpakt :thumbs:

• #15.970
DextroJuice met koud water is heerlijk na de training, damn.

vanmorgen me whey binnen gehad :thumbs: coco's sample derbij, lekker smaak alleen die brokjes er tussen is niks voor mij ;)

• #15.974
lijkt me dat de volgende stap out to delivery moet zijn maar staat al 2 dagen op ingangsscan. lijkt me iets raar ???

Wacht maandag even af, staat het dan nog zo dan ga ik even bellen.

DextroJuice met koud water is heerlijk na de training, damn.

Yeah! :wl:

vanmorgen me whey binnen gehad :thumbs: coco's sample derbij, lekker smaak alleen die brokjes er tussen is niks voor mij ;)

De cocos is een apparte smaak, de een vind die stukjes heerlijk de ander juist niet. We hebben toch gekozen voor de variant met stukjes ;)

Heb hem binnen Rene! Bedankt voor de sample Unleash! Had de vorige x ook die sample gebruikt, maar zou toen gaan trainen met een maat in de sportschool waar hij altijd traint, bleek die sportschool geeneens losse barbells te hebben en de dumbbells gingen niet echt zwaar, dus heb de volle potentie van Unleash! niet kunnen ervaren ;)

De tropical isolaat smaakt overigens wel goed :) Wordt alleen beetje aankijken of zo'n soort smaak 2,5kg lekker blijft haha

Ik keek er zo naar uit om de sample met Unleash te gebruiken, verwachtte er heel veel van :p maar het deed helemaal niks bij me... en bah, wat vies. :( Jammer... Maar ja.

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Wacht maandag even af, staat het dan nog zo dan ga ik even bellen.

Yeah! :wl:

De cocos is een apparte smaak, de een vind die stukjes heerlijk de ander juist niet. We hebben toch gekozen voor de variant met stukjes ;)

En maar goed ook. :D

Ik keek er zo naar uit om de sample met Unleash te gebruiken, verwachtte er heel veel van :p maar het deed helemaal niks bij me... en bah, wat vies. :( Jammer... Maar ja.

Het is meer een "subtiele" supp he, het is niet zo dat je er helemaal hyper en adhd van wordt maar geeft je net wat extra's.
Zou wel gaaf gezicht zijn een stuiterende Flower!:D

Terug
Naar boven