- Waardering
- 4.382
Morgen. Heb 4 verschillende soorten repen ingepakt, havermout / brinta, whey delicous banaan en NightProtein. Aan eiwitten zal ik geen tekort hebben![]()
Jouw vakantie kan niet meer stuk
Have fun!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen. Heb 4 verschillende soorten repen ingepakt, havermout / brinta, whey delicous banaan en NightProtein. Aan eiwitten zal ik geen tekort hebben![]()
Have fun!Morgen. Heb 4 verschillende soorten repen ingepakt, havermout / brinta, whey delicous banaan en NightProtein. Aan eiwitten zal ik geen tekort hebben![]()

He Rene! heb een vraagje he! als ik sochtends op lege maag 2 enerigze neem voor het cardioen kan ik dan ook 1 pil L-Carnitine erbij nemen? of is dat te veel energie?
Bedankt voor de info! Heb net een bestelling geplaatst (53209) Doe er maar iets leuks bijDe NOX van Vyomax is precies dezelfde als die van Ultralife.Daar zit geen verschil in. De NOX van Dorian Yates hebben we sinds vrijdag als enige shop in NL. Daar is dus nog niet zoveel over bekend.
Ik zou voor Megagrow gaan, al is Size on ook 1 van de betere. Appeltaard kan je trouwens bestellen, is vrijdag binnen gekomen![]()

Bedankt voor de info! Heb net een bestelling geplaatst (53209) Doe er maar iets leuks bij![]()

heej rene..
enige idee of en waneer de peptopro met smaak komt?
had je het laatst een keer over..
ben benieuwd!!
erwin
René, waarom mag je niet meer dan 3 caps Energize per dag?
---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------
ik verwacht het over 2 weken binnen te hebben.
edit: m'n vraag is al beantwoord op XXL NutritionIk post hier ff m'n vraag die ik op de site van XXL-Nutrition ook gesteld heb ivm Energize:
Heb de tegenslag gehad om Animal Cuts te bestellen de dag voor Energize uitkwam.
Nu ben ik zeer benieuwd naar het effect van Energize, maar ik wil m'n Animal Cuts niet zomaar weggooien.
Dus m'n vraag: zou ik het samen met Animal Cuts kunnen gebruiken? of afwisselen tussen de 2 fzo?
Mvg
bedanktook benieuwd naar... reviews zijn welkom