MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

He Rene! heb een vraagje he! als ik sochtends op lege maag 2 enerigze neem voor het cardioen kan ik dan ook 1 pil L-Carnitine erbij nemen? of is dat te veel energie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.365
He Rene! heb een vraagje he! als ik sochtends op lege maag 2 enerigze neem voor het cardioen kan ik dan ook 1 pil L-Carnitine erbij nemen? of is dat te veel energie?

Carnitine kan prima, is alleen maar goed voor de vetverbranding.

De NOX van Vyomax is precies dezelfde als die van Ultralife.Daar zit geen verschil in. De NOX van Dorian Yates hebben we sinds vrijdag als enige shop in NL. Daar is dus nog niet zoveel over bekend.

Ik zou voor Megagrow gaan, al is Size on ook 1 van de betere. Appeltaard kan je trouwens bestellen, is vrijdag binnen gekomen :D
Bedankt voor de info! Heb net een bestelling geplaatst (53209) Doe er maar iets leuks bij :D

heej rene..
enige idee of en waneer de peptopro met smaak komt?
had je het laatst een keer over..
ben benieuwd!!

erwin

René, waarom mag je niet meer dan 3 caps Energize per dag?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.369
Bedankt voor de info! Heb net een bestelling geplaatst (53209) Doe er maar iets leuks bij :D

komt altijd goed hier :D

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

heej rene..
enige idee of en waneer de peptopro met smaak komt?
had je het laatst een keer over..
ben benieuwd!!

erwin

ik verwacht het over 2 weken binnen te hebben.

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

René, waarom mag je niet meer dan 3 caps Energize per dag?

Je moet even zelf aanvoelen hoeveel je er van kunt nemen. We moeten er een maximum opzetten. 3 caps is veilig. Maar als je er meer wilt nemen kan dat natuurlijk ook.

Net bestelling geplaatst :p Tis niet veel mja gewoon ff proberen :P En natuurlijk zo een shirt erbij :D

53231

als je de engerzi neem moet je die dan ook 10minuten voor je maaltijd nemen of kan je die net voor je maaltijd innemen??

Ik post hier ff m'n vraag die ik op de site van XXL-Nutrition ook gesteld heb ivm Energize:

Heb de tegenslag gehad om Animal Cuts te bestellen de dag voor Energize uitkwam.

Nu ben ik zeer benieuwd naar het effect van Energize, maar ik wil m'n Animal Cuts niet zomaar weggooien.

Dus m'n vraag: zou ik het samen met Animal Cuts kunnen gebruiken? of afwisselen tussen de 2 fzo?

Mvg

Ik post hier ff m'n vraag die ik op de site van XXL-Nutrition ook gesteld heb ivm Energize:

Heb de tegenslag gehad om Animal Cuts te bestellen de dag voor Energize uitkwam.

Nu ben ik zeer benieuwd naar het effect van Energize, maar ik wil m'n Animal Cuts niet zomaar weggooien.

Dus m'n vraag: zou ik het samen met Animal Cuts kunnen gebruiken? of afwisselen tussen de 2 fzo?

Mvg
edit: m'n vraag is al beantwoord op XXL Nutrition :) bedankt

gister voor het eerst unleash gebruikt 1 schepje in 250
ml water 45min voor de trainng, niet echt een energy rush gehad maar ik had wel een verschrikkelijk lekkere pomp daarna nog een hiit training gepakt en dit ging ook lekker, qua werking vergelijkbaar met supercharge vind ik, unleash is wel de lekkerste pwo die ik ooit heb gehad, vandaag maar eens anderhalc schepje proberen kijken of ik dan iets meer een energy boost krijg, btw wel heel goed kunnen slapen vannacht!
Een dikke 8+ krijgt ie van mij, en in de loop van de tijd kan dit nog beter worden misschien.

Laatst bewerkt:
Hi Rene!
Komen er nog smaken bij van die nieuwe low carb vital drink?
Moest je er caipirinha, pineapple (ananas), peach-passion fruit ed in het assortiment bijnemen zou ik zeker interesse hebben (maw, ik bestel ze zeker).

bedankt renee pakketje is eindelijk binnen:D

weet je ook wat er aan de hand was?

al iemand anders ervaring met de energize?

Hier is een soort van pre-review.
Heb ongeveer 3 kwartier geleden een pilletje genomen en ik ga zo naar de sportschool en ik suiter nu alle kanten op. Echt serieus wat een energiee! Zelfs typen gaat zo moeilijk omdat ik geen zin heb achter me computer te zitten. Net 10 minuten tegen de bokszak lopen trappen en schoppen omdat ik energie kwijt moest. Nu ga ik trainen met nog steeds teveel energie! En dat is 1 pil, wajoo! haha

Terug
Naar boven