AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Goedendag XXL nutrition.

Deze week heb ik voor het eerst een bestelling gemaakt bij XXL. Op de website beloven jullie gratis verzendkosten bij een bestelling boven de 50euro, dit is bij mijn bestelling niet gebeurd. Ook de beloofde samples heb ik niet gekregen, nu is dit geen ramp maar wilde het toch even laten weten.

M.v.g Yvonne

Lees eerst alle voorwaarden om gratis verzendingkosten te krijgen ;)

net weer bestelling gedaan

bcaa powder
energize
whey isolaat

hoop dat maandag komt!!!!

Bedankt Renee! gister energize bestelt vandaag in huis en nu ff testen!! Top goede service!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.330
ja, daar was ik al bang voor.

Now heeft Plant Enzyme
http://www.seacoastvitamins.com/product_info.php?products_id=3790
alleen zit er in dat product meer enzymen dan lactase.
en daar betaal je dus ook voor. (niet mijn ding dus :p)

maaaaar....
Ik kwam dit tegen:
[Link niet meer beschikbaar]
Van het merk natures way, en dat heb jij ook als het goed is ;)

Maar de vraag is, stel jij neemt het in het assortiment, hoeveel gaat het dan kosten?
Ben benieuwd wat het prijs verschil dan is vergelijken met AOV ;)
Geen idee of we het gaan toevoegen en wat het gaat kosten. Zal er maandag eens naar kijken.

Okay rene, ik heb maar meteen 2 potjes besteld en een reep xxl :p ff kijken oft werkt anders neem ik gewoon wat extra van die pille dan werkt het vast wel ofnie dan?
Van 2 tot 3 pillen ga je zeker iets merken.

Weet iemand hier antwoord op te geven?

Als je unleash aanmaakt met water, helemaal laat oplossen etc en dan in een dicht flesje doet, kan je dit dan meenemen?

Ik las namelijk weleens dat het gaat borrelen etc met kans op ontploffen, maar is dat ook als je het al van te voren helemaal laat oplossen?
Beter drink je het meteen op na het mengen met water. Dus gewoon een los flesje water meenemen.

Gisteren een bestelling (Je bestelnummer is: 52833) geplaatst om 12u... dus ruim voor de tijdslimiet van 15u om het de volgende dag te ontvangen.
Ik heb m'n bevestigingsmail pas gekregen om 18u...
Betekent dit nu dat ik m'n bestelling pas maandag zal ontvangen?
Vind het vrij raar, als ik om 14u30 bestel wat dus vrij nipt is, dan heb ik het wel de volgende dag.
Bestel ik het om 12u dan blijkbaar niet.
Het is nu 17u30 dus wrs zal DPD niet meer afkomen.
Vreemd, misschien dat de mail vertraagd was. Het is volgens mij wel gewoon de deur uit gegaan.

Als je zeker wou zijn dat het vandaag in België aankomt had ik eerder besteld,
komt er op Zaterdag geen pakketdienst bij jullie?
Zaterdag bezorgen ze inderdaad niet in Belgie.

Zojuist een nieuwe order geplaatst. Supps voor na de vakantie (NOS Ether en NOX Pump Xtreme), 24 delicious repen voor op vakantie (lololol, maar toch, ik zit gebonden aan een hotel met geen winkels in de buurt, moet prima lukken zo) en de rest ben ik alweer vergeten:rolleyes:
Goede supps :thumbs:

Goedendag XXL nutrition.

Deze week heb ik voor het eerst een bestelling gemaakt bij XXL. Op de website beloven jullie gratis verzendkosten bij een bestelling boven de 50euro, dit is bij mijn bestelling niet gebeurd. Ook de beloofde samples heb ik niet gekregen, nu is dit geen ramp maar wilde het toch even laten weten.

M.v.g Yvonne
Hallo Yvonne,

Je hebt je geregistreerd als zakelijke klant omdat je een drogisterij hebt. Zakelijke klanten betalen inderdaad altijd verzendkosten. Ook krijgen zakelijke klanten geen samples, die bewaren we voor de particuliere klanten :D

Lees eerst alle voorwaarden om gratis verzendingkosten te krijgen ;)

Zijn er nog meer voorwaarden buiten de 50 euro grens dan?
Nee, boven de 50 euro is gratis verzenden (behalve rembours) naar NL en BE voor particuliere klanten.

net weer bestelling gedaan

bcaa powder
energize
whey isolaat

hoop dat maandag komt!!!!
Kan op z'n vroegst maandag pas de deur uit, dus heb je het dinsdag binnen.

Bedankt Renee! gister energize bestelt vandaag in huis en nu ff testen!! Top goede service!!

Ben benieuwd wat je er van vind. Laat het me weten!

heej rene!

ben erg tevreden over je bcaa recovery.
Op de pot staat wel aantal kcals per 100 gram, maar er staat ook dat de amino's geen verbrandingswaarde hebben, wel energie leveren. Is het aan te bevelen om de kcals van de bcaa wel op te nemen in je voedingsschema of tellen ze daar niet mee (ben in de cut)? bedankt!

De kcals van je BCAA's ook optellen in je voedingsschema.

hey Renee, ik al 1 pilleke ;) op, ik weet het nog niet goed hoe het presies werkt, maar ik heb gecardioot en ik had me een partij energie en ik zweete me leeg, terwijl ik me niet eens tot het uiterste inspande dus voor mijn gevoel krijg je een aardige energie rush, en ik had ook wel een flinke snelle hartslag! ik denk zeker dat het me goed gaat bevallen!

voor mij de sterkste energizer/fatburner die ik heb gehad.

Laatst bewerkt:
haha ja die levrone formula moet je idd halen Rene, die wil ik ook wel proberen :D

Pakketje met de Energize! gemist. :(
Ze waren al geweest voordat ik thuis was van de stad. :')
Maandag dan maar he!

klopt het dat de adressenchecker niet werkt momenteel? Ik kan me daardoor niet registreren. :(

gisteren me bestelling weer gehad!!
en zoals verwacht weer netjes aangekomen!!

bedankt voor de gevraagde sample!!
toppie weer rene!!

De bestelling is weer binnen Rene, thanks for the sample en shakebeker!

Iemand al ervaringen met de energize? :D

Terug
Naar boven