AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hier is een soort van pre-review.
Heb ongeveer 3 kwartier geleden een pilletje genomen en ik ga zo naar de sportschool en ik suiter nu alle kanten op. Echt serieus wat een energiee! Zelfs typen gaat zo moeilijk omdat ik geen zin heb achter me computer te zitten. Net 10 minuten tegen de bokszak lopen trappen en schoppen omdat ik energie kwijt moest. Nu ga ik trainen met nog steeds teveel energie! En dat is 1 pil, wajoo! haha
Dit word de nieuwe party drug zo te horen!! :p

rene hoe zit het ook alweer met de mega grow? met oplaad fase enzo?wil hem voor na me training gebruiken en wat zijn de voedingswaardes van de mega grow kan ik het in me schema passen!

jeroenkw ik zou wel oppassen voor je hart... zeer sterk spul :D

Rene weet jij trouwens of die cafeine booster kan leiden tot overmatig zweten en lichte duizeligheid ?
Verder staat er dat het vocht afdrijft maar het lijkt me wel dat je veel water moet blijven drinken ivm met dehydratie ?

Oja verder is het wel een fijn product :)

Rene,

kun je mij misschien het verschil vertellen tussen jouw Complex Carb Gainer en de nieuwe variant van Bodylab: Rice&Protein.

Heb op dit moment nog de CCG van jou maar ben flink aant twijfelen, kun je misschien een paar redenen noemen waarom die van jou beter is/of evengoed?

Interessant: eerste keer ging ik heel hard op NOX pump maar tweede keer merkte ik er niets van. Had zojuist een sollicitatiegesprek en leek me wel een goed idee om een NOX pump te nemen, merkte wederom niets boeiends (fysiek) maar wat wel gebeurde was dat ik veel makkelijker kon praten en betere antwoorden kon geven, ik leek meer gefocust :D

aap.jpg

Ging ook goed op 2 Energize pilletjes.. volgende keer wel iets bijnemen tegen melkzuurvorming, spieren waren op voor ik het was :-)

Ook geen crash whatsoever erna, nog steeds niet en training is toch al een paar uurtjes afgelopen. Heel goed product dus, zeker als je de prijs in achting neemt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.394
Net bestelling geplaatst :p Tis niet veel mja gewoon ff proberen :P En natuurlijk zo een shirt erbij :D

53231
:thumbs:

als je de engerzi neem moet je die dan ook 10minuten voor je maaltijd nemen of kan je die net voor je maaltijd innemen??
Het beste kan je het even de tijd geven om goed opgenomen te worden. Zou het 10 minuutjes voor je maaltijd nemen.

edit: m'n vraag is al beantwoord op XXL Nutrition :) bedankt
:thumbs:

gister voor het eerst unleash gebruikt 1 schepje in 250ml water 45min voor de trainng, niet echt een energy rush gehad maar ik had wel een verschrikkelijk lekkere pomp daarna nog een hiit training gepakt en dit ging ook lekker, qua werking vergelijkbaar met supercharge vind ik, unleash is wel de lekkerste pwo die ik ooit heb gehad, vandaag maar eens anderhalc schepje proberen kijken of ik dan iets meer een energy boost krijg, btw wel heel goed kunnen slapen vannacht!
Een dikke 8+ krijgt ie van mij, en in de loop van de tijd kan dit nog beter worden misschien.
Unleash geeft je inderdaad niet echt een overdreven energieboost. Je hebt een betere focus en een goede pomp. Je traint er gewoon een stuk lekkerder door :D

Hi Rene!
Komen er nog smaken bij van die nieuwe low carb vital drink?
Moest je er caipirinha, pineapple (ananas), peach-passion fruit ed in het assortiment bijnemen zou ik zeker interesse hebben (maw, ik bestel ze zeker).
Ik zal er eens naar kijken. Het loopt opzich best goed, dus kan wel wat extra smaken toevoegen.

bedankt renee pakketje is eindelijk binnen:D

weet je ook wat er aan de hand was?
Geen idee. Maar het is er in ieder geval :D

Hier is een soort van pre-review.
Heb ongeveer 3 kwartier geleden een pilletje genomen en ik ga zo naar de sportschool en ik suiter nu alle kanten op. Echt serieus wat een energiee! Zelfs typen gaat zo moeilijk omdat ik geen zin heb achter me computer te zitten. Net 10 minuten tegen de bokszak lopen trappen en schoppen omdat ik energie kwijt moest. Nu ga ik trainen met nog steeds teveel energie! En dat is 1 pil, wajoo! haha
Heheheh klinkt goed. Vrijwel iedereen is tot nu toe erg positief over energize!

Dit word de nieuwe party drug zo te horen!! :p
Daar kan je het idd ook voor gebruiken :D
rene hoe zit het ook alweer met de mega grow? met oplaad fase enzo?wil hem voor na me training gebruiken en wat zijn de voedingswaardes van de mega grow kan ik het in me schema passen!
Direct na elke training nemen en op niet traindagen meteen na het opstaan. Oplaadfase is dan niet echt nodig. Voedingswaarde staan op de site.

Rene weet jij trouwens of die cafeine booster kan leiden tot overmatig zweten en lichte duizeligheid ?
Verder staat er dat het vocht afdrijft maar het lijkt me wel dat je veel water moet blijven drinken ivm met dehydratie ?

Oja verder is het wel een fijn product :)
Is een beetje per persoon verschillend. Je moet inderdaad voldoende water drinken, maar goed dat moet je eigenlijk altijd :)

Rene,

kun je mij misschien het verschil vertellen tussen jouw Complex Carb Gainer en de nieuwe variant van Bodylab: Rice&Protein.

Heb op dit moment nog de CCG van jou maar ben flink aant twijfelen, kun je misschien een paar redenen noemen waarom die van jou beter is/of evengoed?
CCG bestaat uit havermout, rice en protein uit rijst. Denk dat het niet veel uitmaakt welke je neemt. Rice en protein schijnt wat slecht op te lossen, en niet zo goed te smaken als CCG ;)

Interessant: eerste keer ging ik heel hard op NOX pump maar tweede keer merkte ik er niets van. Had zojuist een sollicitatiegesprek en leek me wel een goed idee om een NOX pump te nemen, merkte wederom niets boeiends (fysiek) maar wat wel gebeurde was dat ik veel makkelijker kon praten en betere antwoorden kon geven, ik leek meer gefocust :D
Nou, als je wordt aangenomen weet je waaraan het ligt ;)

Ging ook goed op 2 Energize pilletjes.. volgende keer wel iets bijnemen tegen melkzuurvorming, spieren waren op voor ik het was :-)

Ook geen crash whatsoever erna, nog steeds niet en training is toch al een paar uurtjes afgelopen. Heel goed product dus, zeker als je de prijs in achting neemt.
Goed om te horen. Tot nu toe nog niets negatiefs gehoord over Energize. Dus is een toppertje :D

Ja hoor, de bestelling is net twee dagen binnen en nu kom ik erachter dat de mega grow op is..lekker handig weer van mij.
Morgen maar weer een bestellinkje doen.

Denk dat ik ook eens Energize ga bestellen want ik reageer zo ongeveer op niets qua energiegevende supplementen, als Energize ook niet werkt toch maar eens Ephedra ofzo proberen.

• Like
Waarderingen: JaSz
Net een bestelling geplaatst, misschien de volgende bestelling ook eens die Energize nemen.
Kan nooit kwaad.

Is toch jammer dat XXL 5 jaar geleden geen beursgang heeft gemaakt.
Elke keer als ik kijk zijn er weer nieuwe supps.

Als jij niet op de energize reageerd ben jij niet menselijk!:p

Ik reageer ook niet op 2 jointjes of op een hele fles goldstrike, zal wel speciaal zijn :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Ik reageer ook niet op 2 jointjes of op een hele fles goldstrike, zal wel speciaal zijn :rolleyes:

EDIT: ik kan overigens wel dronken worden maar dan moet ik echt onmenselijke hoeveelheden binnen een korte tijd achterover gooien.

Terug
Naar boven