dexter88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK zal er morgen eens naar kijken

Die kcal zijn eigenlijk te verwaarlozen. Ik zal ze niet meerekenen. Er zijn zelfs fabrikanten die de kcal er niet eens opzetten.heej rene!
ben erg tevreden over je bcaa recovery.
Op de pot staat wel aantal kcals per 100 gram, maar er staat ook dat de amino's geen verbrandingswaarde hebben, wel energie leveren. Is het aan te bevelen om de kcals van de bcaa wel op te nemen in je voedingsschema of tellen ze daar niet mee (ben in de cut)? bedankt!
Goed om te horen. Ik vind het zelf in ieder geval een echte knaller!hey Renee, ik al 1 pillekeop, ik weet het nog niet goed hoe het presies werkt, maar ik heb gecardioot en ik had me een partij energie en ik zweete me leeg, terwijl ik me niet eens tot het uiterste inspande dus voor mijn gevoel krijg je een aardige energie rush, en ik had ook wel een flinke snelle hartslag! ik denk zeker dat het me goed gaat bevallen!
voor mij de sterkste energizer/fatburner die ik heb gehad.
Hier doet hij het gewoon. Misschien verkeerd postcode of huisnummer ingevuld?klopt het dat de adressenchecker niet werkt momenteel? Ik kan me daardoor niet registreren.![]()
gisteren me bestelling weer gehad!!
en zoals verwacht weer netjes aangekomen!!
bedankt voor de gevraagde sample!!
toppie weer rene!!
De bestelling is weer binnen Rene, thanks for the sample en shakebeker!
Eey rene een vraagje. Heb begrepen dat novedex xt niet meer verkocht mag worden in nederland.
Maar zie hem nog wel in jullie assortiment. Aangezien ik woensdag pas mijn salaris krijg kan ik pas bestellen. Maar denk je nog dat je hem tot woensdag nog in jullie assortiment hebt staan??

En toch lukt het niet mij om Nox Pump naar binnen te werken. Heb er 100ml water ingedaan (voorheen 300) en bij me eerste slok begin ik al te kokhalzen en spuug ik het weer uit. Helaas is het wel, maar ik kan het gewoon niet drinken.![]()
Waarschijnlijk eet je te veel rommel met te veel suikers en andere geprocesseerde rommel erin en kun je daarom nu zoiets als Nox (dat ik zelf 2x gedronken heb zonder problemen, dus ik spreek uit ervaring) niet hebben.
Ik heb zelf nogal een afkeer van zoet (en heb op mijn beurt weer moeite met dextrojuice, alhoewel ik dat wel naar binnen krijg zonder te kokhalzen) en eet daarom eigenlijk automatisch gezond, daarom denk ik dat ik ook beter bepaalde smaken kan hebben (levertraan, lijnzaadolie, pre-workout producten, ...,). Een maat van mij (natuurlijk met overgewicht...) vreet ook alleen maar zoete dingen en weigert ook een heleboel in te nemen met als enige reden de smaak.

DinsdagHey Rene,
ik had vrijdag half 4 besteld, wanneer kan ik het verwachten?
want ik zit nu nog maar met zo'n +- 60 gram whey.
Je bestelling:
XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 5000 gram (Vanille), aantal:1, prijs: € 64.95
Je bestelnummer is: 52972

En nu kan ik ook eindelijk de Protein Bars bestellen. Kan niet wachten 

Ikzelf vind NOX een stuk beter dan NT. Je zou het wat eerder kunnen nemen als je nu problemen hebt om in slaap te komen.En toch lukt het niet mij om Nox Pump naar binnen te werken. Heb er 100ml water ingedaan (voorheen 300) en bij me eerste slok begin ik al te kokhalzen en spuug ik het weer uit. Helaas is het wel, maar ik kan het gewoon niet drinken.
Is de Nox Pump zoveel beter dan de No Xplode NT Rene? Ik reageer namelijk erg goed op NT, alleen me nachtrust is wel minder. Hoe kan ik dit verhelpen?
![]()
Bestellingen zijn vrijdag tot kwart over 3 de deur uit gegaan. Die van jou gaat dus maandag weg en heb je als het goed is dinsdag.Hey Rene,
ik had vrijdag half 4 besteld, wanneer kan ik het verwachten?
want ik zit nu nog maar met zo'n +- 60 gram whey.
Je bestelling:
XXL Nutrition, Basic Bulk Whey 5000 gram (Vanille), aantal:1, prijs: € 64.95
Je bestelnummer is: 52972
De NOX van Vyomax is precies dezelfde als die van Ultralife.Daar zit geen verschil in. De NOX van Dorian Yates hebben we sinds vrijdag als enige shop in NL. Daar is dus nog niet zoveel over bekend.Ik ben bijna door mijn voorraad Nox Pump (Vyomax) heen, nog 1 zakje voor de training van morgen. Maar ik wil morgen dus weer gaan bestellen, maar ik zie dat de Vyomax niet meer leverbaar is? Dus de keuze is tussen de Nox Pump Dorian Yates of de Nox Pump Xtreme. Zit er nog enig verschil met die nieuwe versie van Dorian Yates? (qua prestaties/formule vooral)
Ik kan trouwens ook niet kiezen tussen SizeOn en Megagrow.. Nos Ether is me goed bevallen (voor training, en na training met EAS en Dextro), pot is alleen bijna op dus tijd voor iets nieuws. Ze zijn beide vast erg goed, maar kan ze moeilijk allebei bestellen
Nog nieuws over de Whey Delicious Appeltaart? Anders moet ik toch maar een andere smaak bestellen voorlopigEn nu kan ik ook eindelijk de Protein Bars bestellen. Kan niet wachten
![]()

In het weekend werken ze niet. Maandagochtend gaan ze er meteen achteraan. Maar komt altijd goed, desnoods versturen we alvast een nieuw pakket.jo renee ik wil niet gaan zagen ofzo ik weet het is zondag maar is er nog info waar mijn pakketje is?
Nee kan ook prima met 250 a 300ml. Zo staat het ook op de site. Op de pot staat inderdaad 500ml. Dat was min of meer een foutje.Zojuist Unleash geprobeerd, smaak is wel te doen, is het trouwens vereist om het te mixen met minimaal 500ml?
zoniet, wat is dan het echte minimum? Moet anders zo vaak naar de wc tijdens het trainen![]()
Rene weet je misschien wanneer de XXL shakebekers weer op voorraad zijn?

Appeltaart!
...over een weekje dan maar bestellen (ga op vakantie)![]()