djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Gister mijn bestelling binnen gehad, is allemaal wel goed aangekomen. Voor het eerst een dag later als de bedoeling was, maar de fout lag bij TNT. Vanwege de omvang van mijn bestelling had ik bij 'opmerking' nog om een Energize! sample (als dat überhaupt mogelijk was), extra tanktop of handdoek gevraagd, maar uiteindelijk alleen maar een pen (waar ik er al genoeg van heb) en whey sample. Ben zeker niet ondankbaar, maar hoopte stiekem toch wel op een van de andere maar helaas 
Whey Delicious Appeltaart is best lekker! Heeft wat weg van BSN True Mass Cookie&cream smaak, daar ruikt het vooral naar als je de pot opent. Maar de Appeltaart smaak is echt veel beter en heerlijk om te drinken met melk. Ik wacht nog wat Energize! reviews af, als dat positief is bestel ik dat volgende keer wel, had daar bij deze bestelling voorlopig toch maar vanaf gezien

Whey Delicious Appeltaart is best lekker! Heeft wat weg van BSN True Mass Cookie&cream smaak, daar ruikt het vooral naar als je de pot opent. Maar de Appeltaart smaak is echt veel beter en heerlijk om te drinken met melk. Ik wacht nog wat Energize! reviews af, als dat positief is bestel ik dat volgende keer wel, had daar bij deze bestelling voorlopig toch maar vanaf gezien

staat nergens dat je ze gratis kan krijgen.