AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Gister mijn bestelling binnen gehad, is allemaal wel goed aangekomen. Voor het eerst een dag later als de bedoeling was, maar de fout lag bij TNT. Vanwege de omvang van mijn bestelling had ik bij 'opmerking' nog om een Energize! sample (als dat überhaupt mogelijk was), extra tanktop of handdoek gevraagd, maar uiteindelijk alleen maar een pen (waar ik er al genoeg van heb) en whey sample. Ben zeker niet ondankbaar, maar hoopte stiekem toch wel op een van de andere maar helaas :o

Whey Delicious Appeltaart is best lekker! Heeft wat weg van BSN True Mass Cookie&cream smaak, daar ruikt het vooral naar als je de pot opent. Maar de Appeltaart smaak is echt veel beter en heerlijk om te drinken met melk. Ik wacht nog wat Energize! reviews af, als dat positief is bestel ik dat volgende keer wel, had daar bij deze bestelling voorlopig toch maar vanaf gezien

Gister mijn bestelling binnen gehad, is allemaal wel goed aangekomen. Voor het eerst een dag later als de bedoeling was, maar de fout lag bij TNT. Vanwege de omvang van mijn bestelling had ik bij 'opmerking' nog om een Energize! sample (als dat überhaupt mogelijk was), extra tanktop of handdoek gevraagd, maar uiteindelijk alleen maar een pen (waar ik er al genoeg van heb) en whey sample. Ben zeker niet ondankbaar, maar hoopte stiekem toch wel op een van de andere maar helaas :o

tanktop en handdoeken moet je kopen bro.
hoezo wil je ze nou weer gratis dan??? staat nergens dat je ze gratis kan krijgen.
je krijgt alleen samples en pennen kadoo.

Heyy René

Gisteren mijn bestelling netjes ontvangen
Je bestelling:
XXL Nutrition, All Day Protein 1000 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, PeptoPro-WMS-EAS Stack 1 stack (Lemon), aantal:1, prijs: € 89.95
XXL Nutrition, Energize! 3x 120 caps, aantal:1, prijs: € 78.00
XXL Nutrition, Night Protein 2x 1100 gram (Aardbei, Banaan), aantal:1, prijs: € 47.00
BSN, Epozine-O2 NT 180 tabs, aantal:1, prijs: € 44.90
New Science Labs, Dipeptides 120 tabletten, aantal:1, prijs: € 44.95

Bedankt voor de extras,
Vanmorgen eens getraind met de Crack sample, ging lekker moet ik zeggen.
Mijn favoriete pre workouts zijn nu Nox Pump, Supercharge, Nanoproxil en Crack.

Straks even die proteinereep proeven.

Die XXL jasjes komen die ook nog in XXXL want XXL is echt op het kleinst hoor,goed qua armlengte maar spant op schouders en borst ,krijg de rits met moeite dicht, misschien gaat het beter als ik begin te cutten met de Energize, kverwacht er veel van, mijn vrouw ook trouwens.
Ofwel moet ik stoppen met die supps van XXL want ik groei als kool :D

Nog één vraagje die Dipeptides wanneer zou ik die best nemen, op nuchtere maag of voor de training, ik train meestal smorgens om 9u30.
Normaal neem ik Glutamine Peptiden en HGHup op nuchtere maag dan mijn ontbijtshake ADP met Instant Oats en Leucine powder
Voor training preworkout en BCAA.
Tijdens training EAS
Na de training Peptopro met Waxymaize en Leucine powder
Voor mij werkt dit enorm goed, kwil nu alleen die Dipeptides nog ergens invoegen.

Alvast bedankt
Greetz

Ik moest natuurlijk weer 3 Energize capsules tegelijk nemen he...
Leek wel of ik ADHD had, ik kreeg gewoon zin om te raggen en beuken, deed mn freefight handschoenen aan en ik ging gewoon even tegen de deur rammen enzo, had ik zin in.:evilnana::evilnana:

Heyy René

Gisteren mijn bestelling netjes ontvangen
Je bestelling:
XXL Nutrition, All Day Protein 1000 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, PeptoPro-WMS-EAS Stack 1 stack (Lemon), aantal:1, prijs: € 89.95
XXL Nutrition, Energize! 3x 120 caps, aantal:1, prijs: € 78.00
XXL Nutrition, Night Protein 2x 1100 gram (Aardbei, Banaan), aantal:1, prijs: € 47.00
BSN, Epozine-O2 NT 180 tabs, aantal:1, prijs: € 44.90
New Science Labs, Dipeptides 120 tabletten, aantal:1, prijs: € 44.95

Bedankt voor de extras,
Vanmorgen eens getraind met de Crack sample, ging lekker moet ik zeggen.
Mijn favoriete pre workouts zijn nu Nox Pump, Supercharge, Nanoproxil en Crack.

Straks even die proteinereep proeven.

Die XXL jasjes komen die ook nog in XXXL want XXL is echt op het kleinst hoor,goed qua armlengte maar spant op schouders en borst ,krijg de rits met moeite dicht, misschien gaat het beter als ik begin te cutten met de Energize, kverwacht er veel van, mijn vrouw ook trouwens.
Ofwel moet ik stoppen met die supps van XXL want ik groei als kool :D

Nog één vraagje die Dipeptides wanneer zou ik die best nemen, op nuchtere maag of voor de training, ik train meestal smorgens om 9u30.
Normaal neem ik Glutamine Peptiden en HGHup op nuchtere maag dan mijn ontbijtshake ADP met Instant Oats en Leucine powder
Voor training preworkout en BCAA.
Tijdens training EAS
Na de training Peptopro met Waxymaize en Leucine powder
Voor mij werkt dit enorm goed, kwil nu alleen die Dipeptides nog ergens invoegen.

Alvast bedankt
Greetz
Supercharge en Nox Pump zijn beide super voor mij; Nox Pump ng net iets beter :)
Zou je me kunnen zeggen of Nanoproxil of Crack nog beter zijn dan Nox Pump?
Aangezien jij er ervaring mee hebt.
Bedankt ;)

Ik moest natuurlijk weer 3 Energize capsules tegelijk nemen he...
Leek wel of ik ADHD had, ik kreeg gewoon zin om te raggen en beuken, deed mn freefight handschoenen aan en ik ging gewoon even tegen de deur rammen enzo, had ik zin in.:evilnana::evilnana:

Gast doe rustig aan met dit soort supps, straks heb je weer een hartstilstand en worden de ingredienten gebanned!
Het zijn wel ingredienten die min of meer vergelijkbare effecten vertonen als Epinephrine.
Slapende honden moet je dus niet ontwaken, rotjoch.

Rene, wat raad je aan als dosering voor enkel dextrose?

Supercharge en Nox Pump zijn beide super voor mij; Nox Pump ng net iets beter :)
Zou je me kunnen zeggen of Nanoproxil of Crack nog beter zijn dan Nox Pump?
Aangezien jij er ervaring mee hebt.
Bedankt ;)

Neen NOX Pump is de absolute top, ze staan in volgorde van wat best werkt voor mij.
1. NoxPump
2. Supercharge
3. Nanoproxil
4. Crack

Greetz

Hebben jullie wel eens WhiteFlood geprobeerd van Controlled Labs? Dat is pas een workout booster, daar is superchardge of Noxplode niks bij. De rush die je krijgt van WF is echt heerlijk.

Helaas is Controlled labs in NL minder populair, terwijl in Amerika het een van het best verkochte merk is.

HI !
Wanneer zou je die low carb vital drink terug binnen hebben? En de nieuwe smaken?

Vanwege de omvang van mijn bestelling had ik bij 'opmerking' nog om een Energize! sample (als dat überhaupt mogelijk was), extra tanktop of handdoek gevraagd, maar uiteindelijk alleen maar een pen (waar ik er al genoeg van heb) en whey sample. Ben zeker niet ondankbaar, maar hoopte stiekem toch wel op een van de andere maar helaas :o

Meestal doen ze er wel wat extra's bij maar dan moet je er wel netjes om vragen.
Dan nog is het een gunst en geen recht, dat wordt wel eens vergeten.
Toch hoop ik nog eens op een systeem wat bijhoudt hoeveel een klant per jaar besteld en daar eventueel wat leuks mee kan doen.

Neen NOX Pump is de absolute top, ze staan in volgorde van wat best werkt voor mij.
1. NoxPump
2. Supercharge
3. Nanoproxil
4. Crack

Greetz

Hmm, merkte zelf niets van Nox en Crack. Ook niet van een hoop andere btw, heb hier nog een Unleash! V2 sample liggen en 2 sticks NO XPLODE, heb je die weleens geprobeerd?

En vraagje @rene: wat is het verschil tussen de 'nieuwe' nox pump van Dorian Yates en de 'oude' van Ultralife, buiten de prijs?

ik hoor wel goeie verhallen van die nox pump misschien dan ook maar is een x proberen is het goed voor in de bulk om is een x als extratje?

Wilde gewoon ff zeggen dat ik laatst zo'n grote dude in de gym zag, met, je raadt het al, een XXL Shirt aan.

Verder...komt er ooit nog een keer een aanbieding voor de EAS? Of doen jullie alleen nieuwe dingen in de weekaanbieding?

Wilde gewoon ff zeggen dat ik laatst zo'n grote dude in de gym zag, met, je raadt het al, een XXL Shirt aan.

Verder...komt er ooit nog een keer een aanbieding voor de EAS? Of doen jullie alleen nieuwe dingen in de weekaanbieding?

De strategie die ze lijken te hanteren is het in de reclame brengen van producten/merken die over het algemeen niet zo bekend zijn bij 'ons' maar net zo goed werken en vaak zit er dan 1 'bekend' product bij.

Verder waren er ook weleens een paar XXL-producten in de aanbieding; waarschijnlijk gooien ze dat er af en toe ook tussen :)

Ik denk niet dat je snel dingen zoals EAS, Nox pump enz. in de aanbieding zal zien, maar misschien als we het René allemaal lief vragen dat hij het even doorgeeft :D bij de EAS heb je overigens wel meer kans dan Nox pump bv., omdat Xtend grofweg hetzelfde product is en ook heel erg populair, maar qua kwaliteit inferieur aan EAS van het huismerk en waarschijnlijk zullen ze ook wel meer winst maken op EAS.

Maar goed, is natuurlijk allemaal nutteloze speculatie omdat we niet precies de doelen achter de actie weten + we weten niet hoe... uhm... 'gekwalificeerd' degene is die de weekaanbiedingen regelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.439
Dag René

Zit ook al tijdje in m'n hoofd van nog wat te bestellen,
maar kan gewoon niet beslissen. Dan had ik wat gecombineerd,
zie ik weer wat anders, dus dan maar even de knoop doorhakken.

Even jullie advies, wat denken jullie hiervan?

- Megagrow
- All day Protein
- EAS

(ben precies fan van de XXL-producten :D )

Ben nu weer enkele maanden beter aan het trainen geslagen
en ook m'n eetgewoonten beginnen te verbeteren, want die
waren dus echt helemaal verdoet.

Bedoeling is een duwtje in de rug en wat extra Kcal opdoen,
m'n gewicht is dus echt ondermaats!

Alvast bedankt!

PS. Als ik zodadelijk nog bestel en de overschrijving doe,
zou het dan vrijdag alsnog aankomen? (levering in België)
Zijn zeker goede supplementen. Voor extra kcal zou je ook nog naar Complex Carb Gainer kunnen kijken. De betaalsnelheid ligt aan je bank. Maar waarschijnlijk heb je het gewoon vrijdag binnen.

Welke smaak is de NO Shotgun?
Kan dit zo 1.2.3 niet vinden ook niet bij bestel venster.
No shotgun, no xplode enz hebben we inderdaad geen keuze in smaak. Meestal hebben we gewoon de best verkochte smaak op voorraad. Is die uitverkocht bij de leverancier nemen we de op een na best verkochte smaak ;)

Is de Enegize met de fatburn stack goed te combineren of is dit teveel van het goede?
Vanavond maar weer eens een leuke bestelling doen want ik zag dat de whey animo 2150 ook weer leverbaar is.:D

Is misschien wat teveel van het goede. Maar ligt er ook aan hoe je op caffeine reageert. Kan per persoon verschillend zijn.

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Whey Delicious Appeltaart is best lekker! Heeft wat weg van BSN True Mass Cookie&cream smaak, daar ruikt het vooral naar als je de pot opent. Maar de Appeltaart smaak is echt veel beter en heerlijk om te drinken met melk. Ik wacht nog wat Energize! reviews af, als dat positief is bestel ik dat volgende keer wel, had daar bij deze bestelling voorlopig toch maar vanaf gezien

We hebben weer een nieuwe inpakker. Ik zal ze er wat beter op laten letten ;)

Over een paar dagen hebben we samples van Energize!

Hmm, merkte zelf niets van Nox en Crack. Ook niet van een hoop andere btw, heb hier nog een Unleash! V2 sample liggen en 2 sticks NO XPLODE, heb je die weleens geprobeerd?

En vraagje @rene: wat is het verschil tussen de 'nieuwe' nox pump van Dorian Yates en de 'oude' van Ultralife, buiten de prijs?

Zoals geweten zijn pre workout supps enorm persoonsafhankelijk , ik gaf enkel een top4 van pre workout supps die voor "mij" het best werken.
Bij unleash V2 en No Xplode ervaar ik dan weer niet dezelfde energie,drive,focus en pomp die ik met die andere 4 wel heb.

Greetz

Terug
Naar boven