XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Meestal doen ze er wel wat extra's bij maar dan moet je er wel netjes om vragen.
Dan nog is het een gunst en geen recht, dat wordt wel eens vergeten.
Toch hoop ik nog eens op een systeem wat bijhoudt hoeveel een klant per jaar besteld en daar eventueel wat leuks mee kan doen.

Ik mag zeker ook niet klagen over de service ,krijg meestal ook wel iets extra's, toch bij grotere bestellingen.
Het huidige systeem houdt al bij hoeveel je besteld he ,kijk maar eens na het inloggen bij "mijn bestellingen".
Krijg je een mooi overzicht, als het de bedoeling is er iets mee te doen dat weet ik niet.

Greetz

Ok dan ga ik de Energize! wel uitproberen.:D
Hopelijk krijg ik hier wel energie van.
Van de meeste fatburners word ik suf dus hoop dat Energize! een beter soort product voor mij is.

Dat siroop van Performance bevalt prima tijdens de cardio en smaakt lekker. :)

Laatst bewerkt:
Hmm, merkte zelf niets van Nox en Crack. Ook niet van een hoop andere btw, heb hier nog een Unleash! V2 sample liggen en 2 sticks NO XPLODE, heb je die weleens geprobeerd?

En vraagje @rene: wat is het verschil tussen de 'nieuwe' nox pump van Dorian Yates en de 'oude' van Ultralife, buiten de prijs?

Ik reageer enkel op grote doses PWO, maar na zo 1 sampletje unleash had ik gelijk een lekkere focus en pomp :P dus zeker proberen gozer

Morgen me Multivit caps, CCG en Unleash V2 binnen :D yippie!

Ik mag zeker ook niet klagen over de service ,krijg meestal ook wel iets extra's, toch bij grotere bestellingen.
Het huidige systeem houdt al bij hoeveel je besteld he ,kijk maar eens na het inloggen bij "mijn bestellingen".
Krijg je een mooi overzicht, als het de bedoeling is er iets mee te doen dat weet ik niet.

Greetz

Ja ik heb het nu gezien, bedankt voor de tip.
Ik schrik het toch weer elke keer van als je alles bij elkaar optelt, misschien zou het systeem er een gradatie aan kunnen taggen zodat de inpakkers wat meer info hebben;)

rene wil primal male o.a gebruiken voor mijn nakuur havoc.

wat vind jezelf van dit prdoduct. Heb je er positieve reacties opgekregen.

ben opzoek naar een goede testesteron booster

@hardcorebodybuilder, begrijp me vooral niet verkeerd. Ik zag op ee n eerdere pagina dat iemand dat ook had ontvangen. Verder besteld ik bij iedere bestelling 1 of meerdere tanktops. Dus ik dacht daarom gewoon proberen. Hoorde toevallig in de wandelgangen dat er een hele hoop handdoeken binnen waren gekomen :) Snap ook wel dat ze amper of geen winst maken op dat soort items, maar het is toch wel een leuk gebaar naar de vaste klant. Ben marketeer dus ik kijk daar misschien anders tegenaan ;)

@Gert Jan, ja precies. Ik heb het uiteraard hartstikke netjes gevraagd, had ook alvast bedankt en niet voor niets ook hier een opmerking/gunst gevraagd. Beter iets als niets natuurlijk, bestel al jaren bij XXL en zou echt niet anders willen.

@Rene, top dat je het doogeeft! Geen probleem verder! Als de sample bevalt dan kan je binnenkort weer een bestelling verwachten ;)

Ik wou alleen even een complimentje geven. Ik heb de sample pack van whey delicious. En heb er nog meer 3 geprobeerd, maar de cocos smaak is echt facking lekker !!!! :eek:.

Die word later dus sowieso besteld, nu nog kijken welke andere smaken ik mag ontdekken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.449
tanktop en handdoeken moet je kopen bro.
hoezo wil je ze nou weer gratis dan??? staat nergens dat je ze gratis kan krijgen.
je krijgt alleen samples en pennen kadoo.
Nah, we willen wel eens een handdoekje of tanktop weggeven bij een grote bestelling ;)

Heyy René

Gisteren mijn bestelling netjes ontvangen
Je bestelling:
XXL Nutrition, All Day Protein 1000 gram (Banaan), aantal:1, prijs: € 23.95
XXL Nutrition, PeptoPro-WMS-EAS Stack 1 stack (Lemon), aantal:1, prijs: € 89.95
XXL Nutrition, Energize! 3x 120 caps, aantal:1, prijs: € 78.00
XXL Nutrition, Night Protein 2x 1100 gram (Aardbei, Banaan), aantal:1, prijs: € 47.00
BSN, Epozine-O2 NT 180 tabs, aantal:1, prijs: € 44.90
New Science Labs, Dipeptides 120 tabletten, aantal:1, prijs: € 44.95

Bedankt voor de extras,
Vanmorgen eens getraind met de Crack sample, ging lekker moet ik zeggen.
Mijn favoriete pre workouts zijn nu Nox Pump, Supercharge, Nanoproxil en Crack.

Straks even die proteinereep proeven.

Die XXL jasjes komen die ook nog in XXXL want XXL is echt op het kleinst hoor,goed qua armlengte maar spant op schouders en borst ,krijg de rits met moeite dicht, misschien gaat het beter als ik begin te cutten met de Energize, kverwacht er veel van, mijn vrouw ook trouwens.
Ofwel moet ik stoppen met die supps van XXL want ik groei als kool :D

Nog één vraagje die Dipeptides wanneer zou ik die best nemen, op nuchtere maag of voor de training, ik train meestal smorgens om 9u30.
Normaal neem ik Glutamine Peptiden en HGHup op nuchtere maag dan mijn ontbijtshake ADP met Instant Oats en Leucine powder
Voor training preworkout en BCAA.
Tijdens training EAS
Na de training Peptopro met Waxymaize en Leucine powder
Voor mij werkt dit enorm goed, kwil nu alleen die Dipeptides nog ergens invoegen.

Alvast bedankt
Greetz
De grootste maat van de jasjes is XXL. Groter hebben ze helaas niet. Inname Dipeptides maakt niet zo heel veel uit. Je zit al goed met supplementen rondom je training. Je kan Dipeptides ook bewaren voor in de middag en avond.

Ik moest natuurlijk weer 3 Energize capsules tegelijk nemen he...
Leek wel of ik ADHD had, ik kreeg gewoon zin om te raggen en beuken, deed mn freefight handschoenen aan en ik ging gewoon even tegen de deur rammen enzo, had ik zin in.:evilnana::evilnana:
Goed spul! Roep ik toch al de hele tijd :D

Rene, wat raad je aan als dosering voor enkel dextrose?
Na de training ongeveer 40 gram. Maar ik zou er zeker wat Essential Amino Stack ofzo bijnenem.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Hebben jullie wel eens WhiteFlood geprobeerd van Controlled Labs? Dat is pas een workout booster, daar is superchardge of Noxplode niks bij. De rush die je krijgt van WF is echt heerlijk.

Helaas is Controlled labs in NL minder populair, terwijl in Amerika het een van het best verkochte merk is.

Ik ben er toevallig net mee bezig. Zit een klein maatschepje in, dus ik dacht ik neem er 2 :D Spul werkt inderdaad wel heftig.

Volgende week krijgen we wat nieuwe supps binnen van Controlled Labs. Inderdaad een goed merk met mooie producten.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

HI !
Wanneer zou je die low carb vital drink terug binnen hebben? En de nieuwe smaken?

Ik wacht op een mailtje, heb gevraagd welke smaken nog meer goed lopen. Dan voegen we er nog een paar toe.

Jeetje ik heb de halve avond erover gedaan om te beslissen wat ik allemaal wil bestellen en het scheelde niet veel of ik was vergeten om de Energize! te bestellen.:o

• #16.452
Meestal doen ze er wel wat extra's bij maar dan moet je er wel netjes om vragen.
Dan nog is het een gunst en geen recht, dat wordt wel eens vergeten.
Toch hoop ik nog eens op een systeem wat bijhoudt hoeveel een klant per jaar besteld en daar eventueel wat leuks mee kan doen.
Dat gaat er ook zeker komen. Er wordt momenteel hard aan de site gewerkt. Ook veel dingen die je niet vanaf buiten ziet. Kortingsysteem gaat er komen, en waarschijnlijk ook een soort van spaarsysteem. Dat je kan sparen voor gratis supps of exclusieve xxl dingetjes :D

Hmm, merkte zelf niets van Nox en Crack. Ook niet van een hoop andere btw, heb hier nog een Unleash! V2 sample liggen en 2 sticks NO XPLODE, heb je die weleens geprobeerd?

En vraagje @rene: wat is het verschil tussen de 'nieuwe' nox pump van Dorian Yates en de 'oude' van Ultralife, buiten de prijs?
Ultralife heeft de oude formule van Yates. Ultralife is dus dezelfde NOX zoals die vroegen was. Yates heeft een nieuwe formule gemaakt omdat hij de oude niet meer heeft. Daar zijn de eerste reacties ook positief over.

ik hoor wel goeie verhallen van die nox pump misschien dan ook maar is een x proberen is het goed voor in de bulk om is een x als extratje?
Ik vind een pre workout booster een heerlijk extratje. Veel meer energie, pomp, kracht enz. Het zijn supps die je meteen voelt werken. Sommige vinden het super en willen niet meer zonder. Sommige vinden het onzin en houden het liever bij eiwitten enz. Ieder z'n ding :cool:

De Low Carb Vital Drink is wel goedkoper maar vind ik aanmerkelijk minder goed smaken dan die van Performance!
Je zou van de eerstgenoemde ook minder nodig hebben maar het is juist méér anders smaakt het erg flauw en licht chemisch.
De VitMin Light plus is veel geconcentreerder dus heb je er minder van nodig en heeft echt een veel betere en natuurlijkere smaak.

Heb jij de laatste kersensmaak gekocht hm?;)
Die is echt lekker, de andere smaak heb ik nu ook, maracuja, is ook lekker fris.
Nee, ik ben onschuldig;) Ik heb de maracuja een tijdje terug per ongeluk besteld doordat ik vergeten was om de juiste smaak te selecteren.
Mijn voorkeur ging naar de kersen maar de maracuja smaakt ook prima. :D
De volgende keer test ik de kers.:p

Laatst bewerkt:
  • #16.455
Wilde gewoon ff zeggen dat ik laatst zo'n grote dude in de gym zag, met, je raadt het al, een XXL Shirt aan.

Verder...komt er ooit nog een keer een aanbieding voor de EAS? Of doen jullie alleen nieuwe dingen in de weekaanbieding?
We weten zelf niet wat er in de aanbieding gaat volgende week. Kan zomaar EAS zijn, kan ook zomaar geen EAS zijn :D

De strategie die ze lijken te hanteren is het in de reclame brengen van producten/merken die over het algemeen niet zo bekend zijn bij 'ons' maar net zo goed werken en vaak zit er dan 1 'bekend' product bij.

Verder waren er ook weleens een paar XXL-producten in de aanbieding; waarschijnlijk gooien ze dat er af en toe ook tussen :)

Ik denk niet dat je snel dingen zoals EAS, Nox pump enz. in de aanbieding zal zien, maar misschien als we het René allemaal lief vragen dat hij het even doorgeeft :D bij de EAS heb je overigens wel meer kans dan Nox pump bv., omdat Xtend grofweg hetzelfde product is en ook heel erg populair, maar qua kwaliteit inferieur aan EAS van het huismerk en waarschijnlijk zullen ze ook wel meer winst maken op EAS.

Maar goed, is natuurlijk allemaal nutteloze speculatie omdat we niet precies de doelen achter de actie weten + we weten niet hoe... uhm... 'gekwalificeerd' degene is die de weekaanbiedingen regelt.

De strategie die wij hanteren is; goede en werkzame producten in de weekaanbieding. Geen troep waar we vanaf moeten.

Als je terug kijkt naar de weekaanbiedingen denk ik dat er toch heel wat topsupplementen hebben tussen gezeten. En ook veel meer bekende producten dan onbekende producten.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Ok dan ga ik de Energize! wel uitproberen.:D
Hopelijk krijg ik hier wel energie van.
Van de meeste fatburners word ik suf dus hoop dat Energize! een beter soort product voor mij is.

Dat siroop van Performance bevalt prima tijdens de cardio en smaakt lekker. :)

Van Energize! krijg je energie, reken daar maar op :D

Nee, ik ben onschuldig;) Ik heb de maracuja een tijdje terug per ongeluk besteld doordat ik vergeten was om de juiste smaak te selecteren.
Mijn voorkeur ging naar de kersen maar de maracuja smaakt ook prima. :D
De volgende keer test ik de kers.:p

Ik vind beide smaken super lekker.
Oh ja, wat je bij de gewone siroop nog wel eens kan doen is een gemorste druppel oplikken, dat zou ik bij dit spulletje echt niet doen, het is nogal sterk spul:hamer:

• #16.457
Ja ik heb het nu gezien, bedankt voor de tip.
Ik schrik het toch weer elke keer van als je alles bij elkaar optelt, misschien zou het systeem er een gradatie aan kunnen taggen zodat de inpakkers wat meer info hebben;)
Dat gaat er allemaal komen. Ik kan er alleen nog niet teveel over zeggen. Anders zie je onze ideeen staks weer terug bij andere shops :D

rene wil primal male o.a gebruiken voor mijn nakuur havoc.

wat vind jezelf van dit prdoduct. Heb je er positieve reacties opgekregen.

ben opzoek naar een goede testesteron booster
Primal Male is denk ik inderdaad een van de betere. Hard FX schijnt ook erg goed te zijn.

@hardcorebodybuilder, begrijp me vooral niet verkeerd. Ik zag op ee n eerdere pagina dat iemand dat ook had ontvangen. Verder besteld ik bij iedere bestelling 1 of meerdere tanktops. Dus ik dacht daarom gewoon proberen. Hoorde toevallig in de wandelgangen dat er een hele hoop handdoeken binnen waren gekomen :) Snap ook wel dat ze amper of geen winst maken op dat soort items, maar het is toch wel een leuk gebaar naar de vaste klant. Ben marketeer dus ik kijk daar misschien anders tegenaan ;)

@Gert Jan, ja precies. Ik heb het uiteraard hartstikke netjes gevraagd, had ook alvast bedankt en niet voor niets ook hier een opmerking/gunst gevraagd. Beter iets als niets natuurlijk, bestel al jaren bij XXL en zou echt niet anders willen.

@Rene, top dat je het doogeeft! Geen probleem verder! Als de sample bevalt dan kan je binnenkort weer een bestelling verwachten ;)
Zet het de volgende keer weer even in de opmerking. Dan moet het goedkomen ;)

Ik wou alleen even een complimentje geven. Ik heb de sample pack van whey delicious. En heb er nog meer 3 geprobeerd, maar de cocos smaak is echt facking lekker !!!! :eek:.

Die word later dus sowieso besteld, nu nog kijken welke andere smaken ik mag ontdekken :)
Altijd fijn een complimentje :D

Succes met de samplepack, het gaat moeilijk kiezen worden :D ;)

Mijn vraag was niet beantwoord , dus stel ik ze nog maar eens .

@ rené

hoe worden jullie eiwitrepen gemaakt ?

worden ze gebakken , of gediepvroren ?

want men zegt als je eiwitpoeder verhit , het waardeloos is .

zodat ik 100% zeker weet dat de eiwitten in jullie repen nog biologisch 100% waaredvol zijn

weer een bestelling gedropt van 170e om 11.00 hopelijk komt hij morgen nog binnen? :D
ben benieuwd, heb dit x de isolaat gedropt voor all day protein :)

Nou heb me eerste multivit cap ook weg gewerkt :) goed formaat je slikt ze makkelijk door met water :) geen smaak verder aan geproeft dus dat valt ook mee :D

Terug
Naar boven