Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaVanavond de unleash sample is proberen..
1samplezakje= 1 dosering neem ik aan!?
Zijn zeker goede supplementen. Voor extra kcal zou je ook nog naar Complex Carb Gainer kunnen kijken. De betaalsnelheid ligt aan je bank. Maar waarschijnlijk heb je het gewoon vrijdag binnen.
)Mijn vraag was niet beantwoord , dus stel ik ze nog maar eens .
@ rené
hoe worden jullie eiwitrepen gemaakt ?
worden ze gebakken , of gediepvroren ?
want men zegt als je eiwitpoeder verhit , het waardeloos is .
zodat ik 100% zeker weet dat de eiwitten in jullie repen nog biologisch 100% waaredvol zijn

weer een bestelling gedropt van 170e om 11.00 hopelijk komt hij morgen nog binnen?
ben benieuwd, heb dit x de isolaat gedropt voor all day protein![]()
@René:
Jullie hebben een sample pack van whey delicious, is het misschien ook een idee om een sample pack te maken van pre-workouts? Iedereen reageert daar ook anders op (net zoals een hoop mensen een bepaalde smaak lekker vinden en een andere niet).

Vanavond de unleash sample is proberen..
1samplezakje= 1 dosering neem ik aan!?
Bedankt!
Heb vandaag pas weten bestellen en heb me voorlopig de proteïn stack besteld, ga nog een maandje aanzien en voeding wat opkrikken en dan een bestelling plaatsen met oa wat pre-workout en die dingen. Zou zonde zijn om nu te bestellen zonder de eet- en traingewoonten op peil te hebben.
Bedankt alvast voor de goede service! (daar gaan we gewoon van uit)
HahahaDe Delicious Protein Bars (cocos honing) zijn erg lekker.
Meestal als ik er 1 pak. pak ik ook een 2e![]()

Training gehad met unleash..
had goede drive, maar...
na het innemen van unleash vette kramp in me buik en alles opboeren!
helaas dus geen suc6 voor mij!
ik houd het lekker bij Nox Pump xtreme

De Delicious Protein Bars (cocos honing) zijn erg lekker.
Meestal als ik er 1 pak. pak ik ook een 2e![]()

Hhm niet echt een succes dus. Kramp in je buik van Unleash, eigenlijk nog nooit eerder gehoord. Misschien volgende keer eens een sample van Energize proberen.

Wat is nou het precieze verschil tussen Megagrow of Whey Delicious ?.
Sinds ik meer op deze site zit en daardoor ook op xxl nutrition word het lastiger kiezen allemaal, iedereen heeft over beide goede verhalen dat het werkt
Doel van mij is 1 van die 2 te nemen als postwork out vooral aangezien ik ook mammoet heb

Wat is nou het precieze verschil tussen Megagrow of Whey Delicious ?.
Sinds ik meer op deze site zit en daardoor ook op xxl nutrition word het lastiger kiezen allemaal, iedereen heeft over beide goede verhalen dat het werkt
Doel van mij is 1 van die 2 te nemen als postwork out vooral aangezien ik ook mammoet heb