XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

@René:

Jullie hebben een sample pack van whey delicious, is het misschien ook een idee om een sample pack te maken van pre-workouts? Iedereen reageert daar ook anders op (net zoals een hoop mensen een bepaalde smaak lekker vinden en een andere niet).

Vanavond de unleash sample is proberen..
1samplezakje= 1 dosering neem ik aan!?

Zijn zeker goede supplementen. Voor extra kcal zou je ook nog naar Complex Carb Gainer kunnen kijken. De betaalsnelheid ligt aan je bank. Maar waarschijnlijk heb je het gewoon vrijdag binnen.

Bedankt!

Heb vandaag pas weten bestellen en heb me voorlopig de proteïn stack besteld, ga nog een maandje aanzien en voeding wat opkrikken en dan een bestelling plaatsen met oa wat pre-workout en die dingen. Zou zonde zijn om nu te bestellen zonder de eet- en traingewoonten op peil te hebben.

Bedankt alvast voor de goede service! (daar gaan we gewoon van uit :) )

De Delicious Protein Bars (cocos honing) zijn erg lekker.
Meestal als ik er 1 pak. pak ik ook een 2e :o

Training gehad met unleash..
had goede drive, maar...
na het innemen van unleash vette kramp in me buik en alles opboeren!
helaas dus geen suc6 voor mij!
ik houd het lekker bij Nox Pump xtreme

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.467
Mijn vraag was niet beantwoord , dus stel ik ze nog maar eens .

@ rené

hoe worden jullie eiwitrepen gemaakt ?

worden ze gebakken , of gediepvroren ?

want men zegt als je eiwitpoeder verhit , het waardeloos is .

zodat ik 100% zeker weet dat de eiwitten in jullie repen nog biologisch 100% waaredvol zijn

Geen idee, zou ik moeten navragen. Maar je kan er vanuit gaan dat de eiwitten in die reep waardevol zijn ;)

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

weer een bestelling gedropt van 170e om 11.00 hopelijk komt hij morgen nog binnen? :D
ben benieuwd, heb dit x de isolaat gedropt voor all day protein :)

@René:

Jullie hebben een sample pack van whey delicious, is het misschien ook een idee om een sample pack te maken van pre-workouts? Iedereen reageert daar ook anders op (net zoals een hoop mensen een bepaalde smaak lekker vinden en een andere niet).

Van sommige producten verkopen we losse zakjes. Die kan je dus gewoon bestellen op de site. We hebben ook samples van Crack, Unleash en binnenkort Energize!. Die kan je bij je bestelling krijgen ;)

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Vanavond de unleash sample is proberen..
1samplezakje= 1 dosering neem ik aan!?

Yep, laat even weten wat je er van vond. Ben benieuwd.

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Bedankt!

Heb vandaag pas weten bestellen en heb me voorlopig de proteïn stack besteld, ga nog een maandje aanzien en voeding wat opkrikken en dan een bestelling plaatsen met oa wat pre-workout en die dingen. Zou zonde zijn om nu te bestellen zonder de eet- en traingewoonten op peil te hebben.

Bedankt alvast voor de goede service! (daar gaan we gewoon van uit :) )
:thumbs:

De Delicious Protein Bars (cocos honing) zijn erg lekker.
Meestal als ik er 1 pak. pak ik ook een 2e :o
Hahaha :D

Training gehad met unleash..
had goede drive, maar...
na het innemen van unleash vette kramp in me buik en alles opboeren!
helaas dus geen suc6 voor mij!
ik houd het lekker bij Nox Pump xtreme

Hhm niet echt een succes dus. Kramp in je buik van Unleash, eigenlijk nog nooit eerder gehoord. Misschien volgende keer eens een sample van Energize proberen.

Ik heb weer eens de Mega Grow besteld, samen met Multi Vit. Nu is mijn vraag: hoe kan ik het beste de innames van beide producten plannen? Ik train vaak in de avond, dus neem een MG shake meteen na de training. Maar is het verstandig om direct na het opstaan nog een MG shake te pakken incl. een Multivit capsule? (krijg ik dan niet te veel vitamine B in één keer binnen?)

En dan nog iets.. Als ik een MG shake neem meteen na het ontwaken, kan ik dan meteen ontbijten, of niet? Ik hoor sommige mensen zeggen dat er een 30 min. tussen moet zitten (tijd die ik doordeweeks niet eens heb). Dan is die 400ml wel erg veel trouwens om er meteen een ontbijt achteraan te gooien :D

@rene
Ik had graag nog een pot mega grow besteld maar aangezien ik volgende week dinsdag voor 3 maand naar Spanje vertrek heb ik geen tijd meer om hem op tijd het thuis te laten leveren
Bestaat er een optie dat deze in Spanje geleverd kan worden ?

Laatst bewerkt:
Weer de bestelling binnen; tof van jullie 'magazine' ;)
Qua dextrose (gewone) raad je dus gewoon 0,4 x lichaamsgewicht aan?

Mijn bestelling is binnen.:D
De delicious protein bars smaken allebei lekker.
Vergeleken met andere eiwitrepen smaken ze echt zoveel beter.

Ik ben ook meteen aan oa de Energize begonnen.
Ik laat nog wel weten wat ik er van vind als ik het vaker heb gebruikt.
Momenteel heb ik wel meer energie dus volgens mij zit het wel goed. :)

Het magazine ziet er top uit!

Laatst bewerkt:
Heb gisteren 2 potten weightgainer ontvangen, weer 1 dag na bestellen al in huis (misschien omdat ik ook in Helmond woon ;) )

Alleen het zoeken naar de maatschepjes in de potten is altijd een klus haha.

Hhm niet echt een succes dus. Kramp in je buik van Unleash, eigenlijk nog nooit eerder gehoord. Misschien volgende keer eens een sample van Energize proberen.

Hier had ik met universal producten ook last van.. van hun animal lijn...
misschien stofje wat overeen komt wie t weet mag t zeggen!

Tja wil best een energize sample maar zit voorlopig goed in de whey en de dextro juice.. en mijn peptopro en nox pump kunnen ook nog wel ff door!

Wat is nou het precieze verschil tussen Megagrow of Whey Delicious ?.
Sinds ik meer op deze site zit en daardoor ook op xxl nutrition word het lastiger kiezen allemaal, iedereen heeft over beide goede verhalen dat het werkt :P

Doel van mij is 1 van die 2 te nemen als postwork out vooral aangezien ik ook mammoet heb

Sinds ik meer op deze site zit en daardoor ook op xxl nutrition word het lastiger kiezen allemaal, iedereen heeft over beide goede verhalen dat het werkt :P

Doel van mij is 1 van die 2 te nemen als postwork out vooral aangezien ik ook mammoet heb

:roflol::roflol::roflol:

Kan je wel lezen?

Laatst bewerkt:

Megagrow: post workout waar alles inzit wat je nodig hebt direct na de training.
Whey Delicious: Whey product met extra aandacht voor lekkere smaken.

Goed lezen
Mega Grow: Het ultieme post workout supplement: creatine monohydraat, L-glutamine, taurine, BCAA's, carb loading, vitaminen en mineralen in één product. Onze absolute aanrader!

Whey Delicious: Whey met extra aandacht naar de smaak zoals Gert Jan zegt

Heey XXL

Over black powder kan ik nog niet echt veel vinden. Is het echt goed spul?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven