Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Iig geval bedankt voor de normale reacties, dacht dat whey delicious ook voor post workout gebruikt kon worden wegens de aminozuren.

ja dat kan ook maar whey delicious zijn eiwitten, en mega grow is hoofdzakelijk een creatine/koolhydraten mix. Het zijn andere producten en die kan je dus niet vergelijken.

Dan misschien een rare vraag, welke zijn nou belangrijker: de eiwitten of creatine ?
Of bijv combi whey delicious met creatine monohydraat van xxl ?

Iig geval bedankt voor de normale reacties, dacht dat whey delicious ook voor post workout gebruikt kon worden wegens de aminozuren.

Sorry, maar je moet je echt eens inlezen voor je aan iets begint. Het verschil tussen een specifieke post-workout shake en whey is té duidelijk voor woorden. Ik snap echt niet hoe je na het lezen van de beschrijvingen in de war kunt zijn... Ok, een verwarring ivm aminozuren/eiwitten oid of welk product nu het kopen waard is, maar zoiets...

Laatst bewerkt:
sowiezo als je nu pas net aan het trainen bent zou ik hooguit wat eiwitten erbij kopen. Whey delicious is dan een prima keus. Als je paar maanden lekker bezig bent kan je eens een creatine gaan halen. Is imo het beste advies

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.487
Ik heb weer eens de Mega Grow besteld, samen met Multi Vit. Nu is mijn vraag: hoe kan ik het beste de innames van beide producten plannen? Ik train vaak in de avond, dus neem een MG shake meteen na de training. Maar is het verstandig om direct na het opstaan nog een MG shake te pakken incl. een Multivit capsule? (krijg ik dan niet te veel vitamine B in één keer binnen?)

En dan nog iets.. Als ik een MG shake neem meteen na het ontwaken, kan ik dan meteen ontbijten, of niet? Ik hoor sommige mensen zeggen dat er een 30 min. tussen moet zitten (tijd die ik doordeweeks niet eens heb). Dan is die 400ml wel erg veel trouwens om er meteen een ontbijt achteraan te gooien :D
Multivit en MG kan je rustig tegelijk nemen, no problem.
Als je MG direct neemt na het opstaan wacht dan even 10 a 15 minuten met ontbijten. De MG kan je ook gewoon mengen met maar 200ml water.
Ben gek op bounty's....maar heb nu een goede vervanger hierin gevonden.
Ze zijn veel te lekker rene!! :meal:

:thumbs:
@rene
Ik had graag nog een pot mega grow besteld maar aangezien ik volgende week dinsdag voor 3 maand naar Spanje vertrek heb ik geen tijd meer om hem op tijd het thuis te laten leveren
Bestaat er een optie dat deze in Spanje geleverd kan worden ?
Naar spanje kunnen we helaas niet verzenden. Misschien kan je het naar een vriend of zo laten sturen, dat hij het door stuurt?

Weer de bestelling binnen; tof van jullie 'magazine' ;)
Qua dextrose (gewone) raad je dus gewoon 0,4 x lichaamsgewicht aan?
Inderdaad gewoon 0,4xlichaamsgewicht. Kom je wat moeilijker aan of zit je in de bulk zou je 0,6 kunnen doen.

Mijn bestelling is binnen.:D
De delicious protein bars smaken allebei lekker.
Vergeleken met andere eiwitrepen smaken ze echt zoveel beter.

Ik ben ook meteen aan oa de Energize begonnen.
Ik laat nog wel weten wat ik er van vind als ik het vaker heb gebruikt.
Momenteel heb ik wel meer energie dus volgens mij zit het wel goed. :)

Het magazine ziet er top uit!
tnx! :thumbs:

Heb gisteren 2 potten weightgainer ontvangen, weer 1 dag na bestellen al in huis (misschien omdat ik ook in Helmond woon ;) )

Alleen het zoeken naar de maatschepjes in de potten is altijd een klus haha.
Alle pakketjes in doen er als het goed is maar 1 dag over :D

Hier had ik met universal producten ook last van.. van hun animal lijn...
misschien stofje wat overeen komt wie t weet mag t zeggen!

Tja wil best een energize sample maar zit voorlopig goed in de whey en de dextro juice.. en mijn peptopro en nox pump kunnen ook nog wel ff door!
Zou zomaar kunnen zijn ja, dat je op een of ander stofjes wat vervelend reageert.

he rene wou activate extreme gaan bestellen bij jullie met novedex xt en detox one.

maar zie dat bij body en fitshop de activate extreme daar 39.90,-. En aangezien jullie de laagste prijsgarantie hebben dacht ik van meld het even.
Aangepast :cool:

Kijk Apollyon, ik ben bezig met research nu over bepaalde producten en wat de verschillen er nou precies zijn. Daarom stel ik ook vragen en wat voor de 1 misschien erg duidelijk kan zijn is voor een ander een raadsel. Ik ben nog niet zo bekend in de supplementen wereldje qua termen en dergelijke.
Maar ik heb net bij beide producten nog ff goed gelezen over hoe of wat allemaal en zover ik het nu snap kan het een aanvulling zijn elkaar toch :P

@baksteen, ik train momenteel een jaartje nu en verdiep me eens in de wereld van supps die ik naast Mammoth kan gebruiken die ik neem om wat sneller aan te komen

Laatst bewerkt:
  • #16.489
Wat is nou het precieze verschil tussen Megagrow of Whey Delicious ?.
Sinds ik meer op deze site zit en daardoor ook op xxl nutrition word het lastiger kiezen allemaal, iedereen heeft over beide goede verhalen dat het werkt :P

Doel van mij is 1 van die 2 te nemen als postwork out vooral aangezien ik ook mammoet heb
Als je een goede post workout supplement zoekt zou ik je zeker Megagrow aanraden. Whey Delicious kan je dan nog eventueel in de ochtend en/of voor de training nemen.

Heey XXL

Over black powder kan ik nog niet echt veel vinden. Is het echt goed spul?
Moeilijke vraag :D Pre workout boosters verschillen van persoon tot persoon. Ik zou zeggen, bestel eerst een aantal losse sticks en kijk hoe je er op gaat.

Als je een goede post workout supplement zoekt zou ik je zeker Megagrow aanraden. Whey Delicious kan je dan nog eventueel in de ochtend en/of voor de training nemen.

Las net bij de trainingstack van xxl dat 15min na inname van megagrow met eas ook proteineshake genomen kan worden. Dit zou dus ook bijv whey delicious kunnen zijn toch ?

Las net bij de trainingstack van xxl dat 15min na inname van megagrow met eas ook proteineshake genomen kan worden. Dit zou dus ook bijv whey delicious kunnen zijn toch ?
ja, ook 15min na de mega grow kan je gewoon een eiwitten shake nemen. Whey en creatine in het algemeen niet met elkaar mixen, altijd ff tussen wachten.
Daarnaast is mammoth een heel slecht supplement eigenlijk. Als je graag een weightgainer hebt kijk dan eens naar de gainers die XXL aanbied (complex carb gainer bv)

Hmm nooit echt problemen gehad met Mammoth, weet wel dat veel mensen klagen over dat ze vet erdoor aankomen maar daar zit ik niet echt mee aangezien mijn vet% laag is.
Maar mag ik vragen waarom je het een slechte supp vind ?, en bedankt voor de tip zal meteen ff kijken @ xxl

omdat er amper voedings stoffen enzitten... enkel een bom suikers en die heb je niet nodig, zelfs al kom je moeilijk aan.
Gewoon meer eten als je niet aankomt... rijst, pasta, aardappelen en vlees/vis

Hmm ik kom der best goed van aan en ik kom normaal moeilijk aan. Het meer eten word ook aan gewerkt plus gevarieerder eten. Maarja ik kan altijd keer de CCG aanschaffen als deze pot op is om het te vergelijken of dat die beter bevalt. Bedankt voor de tips iig begin der al iets meer van te snappen xD

Nox pump extreme besteld.
Hopelijk goed product!

Hey René

Zag net dat Glutamine Peptide Powder bij bodyenfitshop aan 34,90 staat.

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik in zo'n korte tijd 2 bestellingen doe. :p
Donderdag wist ik nog niet dat ik nog meer nodig had.:roflol:
Helaas kan ik er niet voor thuis blijven nu maar in het slechtste geval moet ik het pakketje gaan halen. ;)

Helaas kan ik er niet voor thuis blijven nu maar in het slechtste geval moet ik het pakketje gaan halen. ;)

Niet nog meer spullen voor mij wegkapen hoor.;)

ja, daar was ik al bang voor.

Now heeft Plant Enzyme
http://www.seacoastvitamins.com/product_info.php?products_id=3790
alleen zit er in dat product meer enzymen dan lactase.
en daar betaal je dus ook voor. (niet mijn ding dus :p)

maaaaar....
Ik kwam dit tegen:
[Link niet meer beschikbaar]
Van het merk natures way, en dat heb jij ook als het goed is ;)

Maar de vraag is, stel jij neemt het in het assortiment, hoeveel gaat het dan kosten?
Ben benieuwd wat het prijs verschil dan is vergelijken met AOV ;)

Geen idee of we het gaan toevoegen en wat het gaat kosten. Zal er maandag eens naar kijken.

:thumb:

Weet je al wat?

• #16.500
Dan kan je inderdaad whey delicious nemen.
ja, ook 15min na de mega grow kan je gewoon een eiwitten shake nemen. Whey en creatine in het algemeen niet met elkaar mixen, altijd ff tussen wachten.
Daarnaast is mammoth een heel slecht supplement eigenlijk. Als je graag een weightgainer hebt kijk dan eens naar de gainers die XXL aanbied (complex carb gainer bv)
:thumbs:
Nox pump extreme besteld.
Hopelijk goed product!
Ik vind het een topper. Geeft echt veel energie, kracht en pomp.
Hey René

Zag net dat Glutamine Peptide Powder bij bodyenfitshop aan 34,90 staat.
Gaan we aanpassen. Kunnen ze me niet gewoon een mailtje sturen als ze prijzen verlagen? Is makkelijker voor me :D :D
No problem :thumbs:
Niet nog meer spullen voor mij wegkapen hoor.;)
Voor jou blijft er meer dan genoeg over :D

nee :D

Terug
Naar boven