Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Welke creatine samples hebben jullie allemaal?

Ik wil er weer eentje proberen bij mijn volgende bestelling ;)

Een nieuwe SizeOn :bow: perfect! De eerste was al een staple in mijn stack. :D

Hmm net even jullie shakebeker schoongemaakt en hij lekt echt als de t*ring ???

Is er een geheime techniek voor het vastdraaien van shakebekers of wat? Want ik had dit ook bij een gratis shakebeker van LG, had er expres een bij jullie besteld omdat ik dacht dat die niet zou lekken :(

Toch maar een stack eiwitrepen besteld (want: door de voorraad heen :D ) alhoewel ik had gehoopt ook een aantal van de (nu nog uitverkochte) soorten te kunnen proberen.

Misschien volgende keer meer geluk. (Kan ik misschien wel weer profiteren van een nieuwe weekaanbieding :P)

Yo Rene... zat even te kijken naar Preworkout shizzle. Ben niet zo bekend met de hypes etc maar vond die Superpump er wel interessant uitzien. Wat is de betere keuze de pot of de kant en klare zakjes? Hoeveel zijn 2-3 maatscheppen uit de pot? Net als de zakjes 20gr? Of kom je op meer uit?

Of heb je een beter alternatief :D

EDIT: Ik kan niet zo goed lezen denk :p De maatschepformaat staat gewoon op het labeltje dat erbij staat. Prijstechnisch is de pot met poeder slimmer dus..

Dan resteert alleen de vraag... Superpump of iets anders?

Laatst bewerkt:
Je bestelling:
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2x 2500 gram (Vanille, Aardbei), aantal:1, prijs: € 59.95
XXL Nutrition, DextroJuice Pro 2000 gram (Orange), aantal:1, prijs: € 15.95
XXL Nutrition, Creatine + HMB Stack 1 stack, aantal:1, prijs: € 31.50
Vitargo, Vitargo Electrolyte 2000 gram, aantal:1, prijs: € 37.50
XXL Nutrition, Calcium & Magnesium XXL 120 caps, aantal:1, prijs: € 12.50
XXL Nutrition, Whey Delicious Sample Pack 1 pack, aantal:2, prijs: € 25.00
Verzendkosten: € 0.00

BTW (19%) over 0.00: € 0.00
BTW (6%) over 172.08: € 10.32
Totaal BTW: € 10.32

Totaalbedrag: € 182.40

Je bestelnummer is: 56038

Die betaaloptie met bankcontact is wel nice :)

HMB? is dat niet lang geleden overhyped geweest en doet dat niet 0,0%

Bestelling is weer goed aangekomen daarnet.
T-shirt past als gegoten. :D
Nog is bedankt René voor de samples (Energize, Crack)!

rene al bijna een maand nie meer online geweest bij xbox live :eek: geen zin meer in?

Yo Rene... zat even te kijken naar Preworkout shizzle. Ben niet zo bekend met de hypes etc maar vond die Superpump er wel interessant uitzien. Wat is de betere keuze de pot of de kant en klare zakjes? Hoeveel zijn 2-3 maatscheppen uit de pot? Net als de zakjes 20gr? Of kom je op meer uit?

Of heb je een beter alternatief :D

EDIT: Ik kan niet zo goed lezen denk :p De maatschepformaat staat gewoon op het labeltje dat erbij staat. Prijstechnisch is de pot met poeder slimmer dus..

Dan resteert alleen de vraag... Superpump of iets anders?

Yo Jamesss!

Mijn aanraders :

- Unleash V2 / Superpump 250 / No-Xplode : Allemaal zeer goede pomp, energie is goed maar niet nerveus/overdreven
- NOX pump : ook keiharde pomp, meer energie dan de 2 voorgaande...bij sommigen een voordeel bij anderen eerder een nadeel.
- Jack3d : Een apart goedje...pomp minste van allemaal .. maar energie wtf, als ik 2 scoops neem ga ik echt overdreven!

hopelijk ben je er wat mee, en anderen mss ook ;)

Jullie hebben groot uitgepakt bij de muscle en fitness :P, mooi foldertje :)

Whey vanille is toegekomen :)
Wel spijtig dat de sample ook whey is , juist dezelfde als vorige keer " whey bosvrucht"
Maar geen erg hoor :D

Ja, heb net bestelling gedaan. net aangekregen
aan het verkeerde adres eerst wel ...
maar de fitness handschoenen heb de maat wat verkeerd ingeschat heb een Large genomen.
maar moet medium hebben.
gewoon terug opsturen dan of? XXL mailen hierover

Ik zou mailen ;)

tot welke dag precies loopt die weekactie?
want ik wil sowieso even wat EAS inslaan:)

Yo Jamesss!

Mijn aanraders :

- Unleash V2 / Superpump 250 / No-Xplode : Allemaal zeer goede pomp, energie is goed maar niet nerveus/overdreven
- NOX pump : ook keiharde pomp, meer energie dan de 2 voorgaande...bij sommigen een voordeel bij anderen eerder een nadeel.
- Jack3d : Een apart goedje...pomp minste van allemaal .. maar energie wtf, als ik 2 scoops neem ga ik echt overdreven!

hopelijk ben je er wat mee, en anderen mss ook ;)

Thanks... ga op de sportschool zo een stickje Superpump proberen bevalt het.. bestel ik die wel. No-Xplode had ik jaaaaren terug keer gehad en vond ik wel lekkah :D

Mooi dan heb ik nog een week om het te bestellen:)

net bestelling gedaan PeptoPro-WMS-EAS Stack ben benieuwd wat hij me doet!

Ja, heb net bestelling gedaan. net aangekregen
aan het verkeerde adres eerst wel ...
maar de fitness handschoenen heb de maat wat verkeerd ingeschat heb een Large genomen.
maar moet medium hebben.
gewoon terug opsturen dan of? XXL mailen hierover

ik ga ze denk toch houden, het is niet echt dat ze SUPER groot zijn
maar men vader die heeft vroeger ook leren handschoenen gehad en die zegt : dat tijdens de training je handen meer opzwellen, en door het zweet ze harder worden

Terug
Naar boven