AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Yo René alles netjes ontvangen, bedankt voor de samples!

Ga ff knallen met de pepto pro - eas- waxy mais stack. Met Energize of Unleash als pre workout.
Voorheen altijd dextrojuice gebruikt, ben benieuwd of waxy mais gaat doen.

Ik heb nu dipeptides, pepto pro en eas :D

Allemaal supps die het beste rondom de training tot z'n recht komen. Ik wilde het als volgt gaan doen:

30 Min voor training: Unleash
Direct voor krachttraining: Pepto pro
Tijdens: EAS
Direct na krachttraining: pepto pro + dipeptides + waxy mais

Wordt de opname van de dipeptides verhinderd door de pepto pro of gaat dat prima samen?
Daarnaast wilde ik nog vragen wat het beste is als ik direct na de krachttraining nog ga cardio'en. Pepto pro en dipeptides direct na de krachttraining en de waxy mais dan na de cardio?

Laatst bewerkt:
yo rene! is de smaak van EAS punch een beetje gelijk aan de smaak van recovery formula punch?

Rene het kan toch geen kwaad om je Dextrojuice al voor de training te mengen met water en hem op te drinken als je klaar bent?

Ok, ik wil dus even van de weekaanbieding profiteren..
Ik kijk dus op de voorpagina:
EAS: 22 euro voor 500 gram
2x500 gr voor 49,90 euro..
(2x22 = 44 euro, dus voor 1 pot meer betaal je dus 5,90 euro meer?)

dus als je meer besteld moet je meer betalen??
Is die prijs trouwens al met of zonder die 20% korting? Ik weet namelijk niet de prijzen uit mijn hoofd;)

Leer eerst goed lezen wat er op staat , er staat duidelijk in rode letters bij : Weekaanbieding. Let op: alleen de prijs van " 1 " stuk is aangepast!

Laatst bewerkt:
mij ma heeft blijkbaar pas woensdag de rekening betaald van de bestelling wanneer mag ik nu deze thuis verwachten?

Iemand enig idee wat ik als adres moet gebruiken als ik een overschrijving doe naar XXL nutrition in België? Kan toch niet het Nederlandse adres daar zetten of wel?

Iemand enig idee wat ik als adres moet gebruiken als ik een overschrijving doe naar XXL nutrition in België? Kan toch niet het Nederlandse adres daar zetten of wel?
Daar staat toch duidelijk een belgisch rekening nr bij van FORTIS.. Op naam: van der Zel Rene

Even ogen opentrekken.;)

Edit: Adres boeit geen kloot. Laat je gewoon open.

Daar staat toch duidelijk een belgisch rekening nr bij van FORTIS.. Op naam: van der Zel Rene

Even ogen opentrekken.;)

Edit: Adres boeit geen kloot. Laat je gewoon open.

Mijn ogen zijn open hoor, vrees niet. Ik weet wat er staat, ik vroeg me af of ik dit adres zomaar kon open laten. Niet echt gewoon van een overschrijving te doen ^^

Afgelopen week mijn pakket weer keurig ontvangen, ik kan bijna niet wachten om de PeptoPro al open te maken alvorens mijn MegaGrow op is :D

Ook moet ik je mijn excuses aanbieden, ik deed een beetje lacherig over de nieuwste Delicious smaken (appeltaar en speculaas), maar je had me er een sample van gestuurd (nog thnx daarvoor!).... en DAM wat lekker!

Ik vond het zo lekker dat ik er ook wat van door mijn magere kwark deed (in het weekend mag ik van mezelf kwark ipv night protein :D) wat erg goed smaakte, maar het word dan wel een eiwitbom.
Toen dacht ik bij mezelf, waarom maakt XXL geen zoetstoffen in verschillende smaken speciaal om kwark, brinta en dat soort hardcore 'smakeloze' BB voeding mee op smaakt te brengen. Je ziet toch ook regelmatig topics genaamt ''hoe maak je magere kwark lekker'' en ''hoe maak je brinta lekker'' ..
Is het een heel raar idee? ;)

Nogmaals bedankt voor de snelle levering en top service! ik hoop binnenkort een mooie review over PeptoPro te kunnen schrijven.

Fijn weekend!

pfff die zero lactose smaak veranderd echt elke maand lijkt het wel, vorige smaak was heerlijk, deze smaakt chemisch

Leer eerst goed lezen wat er op staat , er staat duidelijk in rode letters bij : Weekaanbieding. Let op: alleen de prijs van " 1 " stuk is aangepast!
Overheen gelezen...

Heb nu besteld:
whey protein instant 2500 gram aarbei 47,50 euro
Essential Amino Stack 2x500 gram lemon 49,90 euro

Dus ik dacht dat wordt uiteindelijk wel verekend (weekaanbieding)
maar zelfs in het Ideal scherm bleef er 97,40 euro staan..
Dit heb ik maar betaald maar ik mag toch wel hopen dat dit nog wordt verekend op een of andere manier Rene?

Overheen gelezen...

Heb nu besteld:
whey protein instant 2500 gram aarbei 47,50 euro
Essential Amino Stack 2x500 gram lemon 49,90 euro

Dus ik dacht dat wordt uiteindelijk wel verekend (weekaanbieding)
maar zelfs in het Ideal scherm bleef er 97,40 euro staan..
Dit heb ik maar betaald maar ik mag toch wel hopen dat dit nog wordt verekend op een of andere manier Rene?

Ohhhh * facepalm*

Waarom heb je niet gewoon 2x los EAS besteld, het staat er zo duidelijk bij '' Weekaanbieding. Let op: alleen de prijs van 1 stuk is aangepast!''

Ohhhh * facepalm*

Waarom heb je niet gewoon 2x los EAS besteld, het staat er zo duidelijk bij '' Weekaanbieding. Let op: alleen de prijs van 1 stuk is aangepast!''
Zo duidelijk vond ik het niet..
Ze hadden er best onder mogen zetten dat je alleen per 1 stuk kan bestellen als je wilt profiteren van de weekaanbieding, DAT is duidelijk.. Want ik ben verder niet bekend met die weekaanbiedingen en ik vond het allemaal nogal vaag..

Zo duidelijk vond ik het niet..
Ze hadden er best onder mogen zetten dat je alleen per 1 stuk kan bestellen als je wilt profiteren van de weekaanbieding, DAT is duidelijk.. Want ik ben verder niet bekend met die weekaanbiedingen en ik vond het allemaal nogal vaag..

MBO niveau 1 metselaar toevallig? :rolleyes:

Cry more please.

en het is denigrerend

whatever , als je onzin wil uitkramen en bepaalde beroepstakken wil belachelijk maken , bestaat er een Humor & geouwehoer gedeelte op dit forum .

Deze topic gaat over XXL Nutrition , dus ontopic blijven ;)

Top levering & thx voor de samples!

Whey delicious speculaas vind echt wel lekker, vraag me af of het stukjes speculaas zijn dat ik vanonder in mijn beker terug vind? :D

Verkopen jullie ook 'n meetlint? (:o)

Terug
Naar boven