Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

:D ik zal je uitleggen hoe het komt...

Ik heb een vorm van synesthesie en dat uit zich o.a. op taalgebied, ik krijg een emotionele respons op taalfouten. Dit is ook allemaal getest met behulp van een fMRI, mijn amygdala lichtte op bij dingen zoals 'ik wordt' 'jij word' 'overnieuw' 'enigste manier' en ga zo maar door. Bij 'normale' mensen heb je zo'n reactie alleen als ze geconfronteerd worden met iets naars (bv. een kind dat huilt dat op het scherm verschijnt).

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Voorbeeldje:

Hier gaan mijn nekharen van overeind staan.

Hoe houd je het uit op dit forum? :)
Btw, wat als iets wel correct gespeld/grammaticaal is/klopt, maar niet in overeenstemming is met jouw correctheid, trip je hem dan ook? :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #16.722
Welke shakebeker van jullie is het beste om je whey in mee te nemen naar de training?

EDIT: bestelling gedaan, bestelnummer: 55735

Heb er bij gezet dat ik een Crack- en Energize!-sample wilde, komt dat goed? :Dalvast bedankt
We hebben maar 1 shakebeker.

Als je het netjes gevraagd hebt zou het vast en zeker goed komen. ;)

Hey René,

Heb net de bestelling geplaatst maar nu ben ik toch vergeten te vermelden zeker bij opmerkingen dat ik graag 2 samples had gehad ipv men vergeten kerstcadeau. Liefst Pre workout samples ipv whey shakes mocht dit lukken.

Misschien kan jij het er nog even bijzetten?
bestelnummer is: 55824

Dank u!

als het geld vandaag is overgemaakt, wanneer kan ik dan mijn bestelling verwachten? (ik woon in belgie )

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.728
Hey René,

Heb net de bestelling geplaatst maar nu ben ik toch vergeten te vermelden zeker bij opmerkingen dat ik graag 2 samples had gehad ipv men vergeten kerstcadeau. Liefst Pre workout samples ipv whey shakes mocht dit lukken.

Misschien kan jij het er nog even bijzetten?
bestelnummer is: 55824

Dank u!

komt goed!

als het geld vandaag is overgemaakt, wanneer kan ik dan mijn bestelling verwachten? (ik woon in belgie )

Het is afhankelijk van de snelheid van je bank. Als je toevallig Fortis hebt kan je je bestelling morgen al in huis hebben. ZO niet duurt het waarschijnlijk 1 dag langer.

Al enig idee wanneer precies deze week de eiwitrepen worden ge-resupplied? :)
(Jaja, ongeduldig - ik weet het.)

Bedankt René!

Rene,

Als ik al nerveus werd van XXL caffeine caps, gaat dit dan ook gelden voor Energize denk je?

vraag dan samples aan voor energize.. koop je tenminste geen product voor niks

Rene,

Als ik al nerveus werd van XXL caffeine caps, gaat dit dan ook gelden voor Energize denk je?
Energize:
Energy matrix 230mg (cafeïne anhydrous, 1,3 dimethylamylamine, synefrine)

XXL Cafeïne bevat per capsule 250 mg cafeïne anhydrous.

Denk het wel ;)

Welke supp van jouw winkel adviseer jij een 6maanden fanatieke fitnesser die 4keer in de week gaat en die vooral droge spiermassa wilt ?

whey heb ik al bij jullie besteld, multivit,... ?

Nos eher for sure!

Eens de whey delicious vanille besteld.
;)

Terug
Naar boven