Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er is iets aan de hand met TNT met onze verzending van 24december.. daar is iets mis gegaan en die pakketten komen allemaal vertraagd aan (enkele dagen zelfs). Ik kan daar helaas niets aan doen, normaal gaat het allemaal goed. Maar voor 6 Jan moet je het zeker hebben. Heb al een pittig gesprek met TNT gehad waar de vonken van afvlogen, ik hou niet van die geintjes..
Rene

ik hoop het renee
maar wat als het nu verkeerd loopt en ik niet meer thuis ben wat dan
zou het graag weten voor het geval van he
mvg
sika

Goedzo Rene!
Ik mijn bestelling 24-12 gedaan om 4:44 's morgens gedaan en tot op heden niks ontvangen. Zal ook wel met de kerstdagen te maken hebben
Zal wel goedkomen denk ik zo. Ik heb er alle vertrouwen in![]()

Ja rare boel is het.. ze hebben 2 karren helemaal verkeerd gesorteerd ofzo en voordat die dan weer in de goede route zitten![]()

ok thx renee
dit is een goede oplossing van dat je het dan bijhoudt tot ik terug ben
ik wil zeker geen geld terug
ik wil die supplementen zo snel mogelijk maar als het echt niet op tijd is ben ik toch gerust dat ik ze toch nog kan krijgen zonder te veel poehaa
mvg
kan met gerust hart naar thailand vertrekken nu
sika
Ik heb de zondag voor kerst een bestelling gedaan... wanneer zou ik deze thuis kunnen verwachten?
alvast bedankt.
dat zat denk in de kar van maandag... TNT is er druk mee bezig.Ik heb de zondag voor kerst een bestelling gedaan... wanneer zou ik deze thuis kunnen verwachten?
alvast bedankt.
er is iets aan de hand met TNT met onze verzending van 24december.. daar is iets mis gegaan en die pakketten komen allemaal vertraagd aan (enkele dagen zelfs). Ik kan daar helaas niets aan doen, normaal gaat het allemaal goed. Maar voor 6 Jan moet je het zeker hebben. Heb al een pittig gesprek met TNT gehad waar de vonken van afvlogen, ik hou niet van die geintjes..

Hij is binnen! hahah net nadat ik het bericht gepost had kwam de bestelling binnen! morgen knallen met superpump en size on!!!!!
Hij is binnen! hahah net nadat ik het bericht gepost had kwam de bestelling binnen! morgen knallen met superpump en size on!!!!!