AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

re

ik hoop het renee

maar wat als het nu verkeerd loopt en ik niet meer thuis ben wat dan

zou het graag weten voor het geval van he

mvg
sika

er is iets aan de hand met TNT met onze verzending van 24december.. daar is iets mis gegaan en die pakketten komen allemaal vertraagd aan (enkele dagen zelfs). Ik kan daar helaas niets aan doen, normaal gaat het allemaal goed. Maar voor 6 Jan moet je het zeker hebben. Heb al een pittig gesprek met TNT gehad waar de vonken van afvlogen, ik hou niet van die geintjes..

Rene

Goedzo Rene!:thumbup:

Ik mijn bestelling 24-12 gedaan om 4:44 's morgens gedaan en tot op heden niks ontvangen. Zal ook wel met de kerstdagen te maken hebben:dunno:

Zal wel goedkomen denk ik zo. Ik heb er alle vertrouwen in:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
ik hoop het renee

maar wat als het nu verkeerd loopt en ik niet meer thuis ben wat dan

zou het graag weten voor het geval van he

mvg
sika

ja dan komt het retour en moet je maar laten weten wat je wilt..
1> we sturen het opnieuw als je er weer bent
2>ik stort je geld terug.

we moeten het even afwachten.. normaal leveren we binnen 48uur tegenwoordig naar Belgie.. maar ja daar heb je nu even niets aan ;)

• #1.704
Goedzo Rene!:thumbup:

Ik mijn bestelling 24-12 gedaan om 4:44 's morgens gedaan en tot op heden niks ontvangen. Zal ook wel met de kerstdagen te maken hebben:dunno:

Zal wel goedkomen denk ik zo. Ik heb er alle vertrouwen in:)

Ja rare boel is het.. ze hebben 2 karren helemaal verkeerd gesorteerd ofzo en voordat die dan weer in de goede route zitten :o

re

ok thx renee

dit is een goede oplossing van dat je het dan bijhoudt tot ik terug ben

ik wil zeker geen geld terug

ik wil die supps zo snel mogelijk maar als het echt niet op tijd is ben ik toch gerust dat ik ze toch nog kan krijgen zonder te veel poehaa

mvg

kan met gerust hart naar thailand vertrekken nu

sika

• #1.707
ok thx renee

dit is een goede oplossing van dat je het dan bijhoudt tot ik terug ben

ik wil zeker geen geld terug

ik wil die supplementen zo snel mogelijk maar als het echt niet op tijd is ben ik toch gerust dat ik ze toch nog kan krijgen zonder te veel poehaa

mvg

kan met gerust hart naar thailand vertrekken nu

sika

Veel plezier daar in iedergeval :thumbs:

En maak je over die supps geen zorgen dat lossen we allemaal netjes op.

Rene

Ik heb de zondag voor kerst een bestelling gedaan... wanneer zou ik deze thuis kunnen verwachten?
alvast bedankt.

Ik heb de zondag voor kerst een bestelling gedaan... wanneer zou ik deze thuis kunnen verwachten?
alvast bedankt.

er is iets aan de hand met TNT met onze verzending van 24december.. daar is iets mis gegaan en die pakketten komen allemaal vertraagd aan (enkele dagen zelfs). Ik kan daar helaas niets aan doen, normaal gaat het allemaal goed. Maar voor 6 Jan moet je het zeker hebben. Heb al een pittig gesprek met TNT gehad waar de vonken van afvlogen, ik hou niet van die geintjes..

De zondag voor kerst was dus de 24ste.. ;)

Klote TNT, zullen wel die vakantiemedewerkers zijn.. :mad:

Hij is binnen! hahah net nadat ik het bericht gepost had kwam de bestelling binnen! morgen knallen met superpump en size on!!!!!

in dat geval... :haha:

Ik heb de eiwittenshake van XXL nutrition.

De smaak : Banaan
Oplosbaarheid : Met lepentje roeren.. Dan blijven er nog klontertjes op de oppervlakte.
Met een mixer of blender is het pérfect ! Dan lijkt het een echte shake.
De Smaak is lekker :)
Lekkerste shake die ik tot hier toe heb gebruikt.

Donderdag avond knalpakket 1 besteld vanmorgen vroeg in huis!!
Super snel en scherpgeprijst man.:thumb:
Whey smaak is goed te doen.
Pro 80 ook goed te doen.
Verder nog niet gekomen.

• #1.719
Succes met je pakket ... Die Complex Carb Gainer Vanille vind ik zelf echt zeer lekker :meal:

Heb net in zo'n boekske "supplement guide " een positief verslag zitten lezen over "IGF-2". Nu, jullie hebben dit ook.
Dat is echt zo'n product dat me echt aanspreekt om te kopen. Heb de indruk dat dit echt wel meer dan goed is en effectief kan zijn.
Weet er iemand daar meer van ? Iemand al gekocht ?
Of Renee, jij verkoopt het tenslotte ??
Het wordt telkens opnieuw voorgesteld samen met dat ander product, "NeoVar" .

Terug
Naar boven