AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Zojuist ook ff een bestelling gedaan.
Dus mag dadelijk weer lekker snoepen van de choco (doe ik nu ook, alleen is dat iets minder goed he;)).

Gaan jullie de Venom Tri-Lean System van ALRI nog aanbieden? Wou het in de usa gaan bestellen maar als jullie het binnenkort aanbieden w8 ik nog effe!

Uit de USA is risky kerel, de Hyperdrive bevat Hoodia en Lean Dreams bevat melatonine (staan beiden op de verboden lijst).

Bedankt voor de snelle levering zo voor de feestdagen!! :bow:

igf-2 applied nutriceuticals

beste xxl

ik hoor veel over dit produkt

ben 40 jaar en zou graag dit product proberen
is dit iets voor mij of is er iets beters

heb al gh tropin geprobeerd en nu ben ik bezig met neutraceutics medi tropin

oja die osteobolin zou ik ook graag willen omdat ik met veel kleine blessuurtjes zit van de jaren en verouderen van gewrichten

kan je mij iets aanraden voor alternatief voor hormonen die toch mijn groei en testo spiegel verhogen

massa is niet noodzakelijk maar spiervolheid en beetje droge spiermassa wel

mvg
sika

staat alles er btw al op? zie wel een hoop nieuw spul staan maar :P

• #1.667
Uit de USA is risky kerel, de Hyperdrive bevat Hoodia en Lean Dreams bevat melatonine (staan beiden op de verboden lijst).

Hoodia... mag zelfs niet uitgevoerd worden uit de USA.. kunnen ze veel problemen mee krijgen die shops daar als ze dat wel doen.

• #1.668
  • #1.669
beste xxl
ik hoor veel over dit produkt
ben 40 jaar en zou graag dit product proberen
is dit iets voor mij of is er iets beters
heb al gh tropin geprobeerd en nu ben ik bezig met neutraceutics medi tropin
oja die osteobolin zou ik ook graag willen omdat ik met veel kleine blessuurtjes zit van de jaren en verouderen van gewrichten
kan je mij iets aanraden voor alternatief voor hormonen die toch mijn groei en testo spiegel verhogen
massa is niet noodzakelijk maar spiervolheid en beetje droge spiermassa wel
mvg
sika

Hallo Sika,

Die Osteobolin-C krijg ik regelmatig goede berichten over, als je blessures hebt is het, het proberen waard.

Kijk eens hier voor supplementen die je testospiegel kunnen verhogen. ALRI gaat verder als testosteronboosten. Novedex-XT lees je wel goede dingen over, veel mensen die ik ken nemen Humanabol na een "kuurtje" om de testostosteronproductie weer wat te boosten.

Kijk even rond op de site, heb je vragen pm of mail dan even.

René

prachtig al die producten XXL maarrr....als ik nu een goede NO wil (toch nog 1x proberen of ik wat voel ) en een sterke creatine. Wat moet ik dan nemen?
is dat dan een nitrocrea+superpump of ....?

• #1.671
prachtig al die producten XXL maarrr....als ik nu een goede NO wil (toch nog 1x proberen of ik wat voel ) en een sterke creatine. Wat moet ik dan nemen?
is dat dan een nitrocrea+superpump of ....?

Een NO product echt separaat hebben we niet. Wel gecombineerde NO-crea's.
Er is nogal wat keuze in dit soort supplementen. NitroCrea is een goede keuze en nog 1 van de voordeligste ook je combineren met bv kre alkalyn. Je zou NitroCrea dan voor de training kunnen nemen 1,5scoop. Maar je kan ook voor NO-Shotgun of superpump gaan. Zelf ga ik beginnen binnenkort met de Superpump - Size On stack . Daar hoor ik wel goede dingen over en wil dat een proberen. Ook de Cellmass - NOxplode stack kan je over denken..

:dunno: veel keus is een luxe probleem.

XXL, waarom maar 1 smaak van BSN no-Xplode?

want er zijn der 4, Lemonade Frost , Fruit Punch Freeze , Orange Citrus Ice, Blue Raspberry

jullie bieden die laatste aan

dan wil ik fruit punch wel eens proberen :D

• #1.675
XXL, waarom maar 1 smaak van BSN no-Xplode?

want er zijn der 4, Lemonade Frost , Fruit Punch Freeze , Orange Citrus Ice, Blue Raspberry

jullie bieden die laatste aan

we hadden meestal meerdere smaken maar gaven er gewoon 1. vind smaken van die crea producten zo i zo overdreven.. we hebben nu alleen nog maar fruitpunch en die blijft.

aah oke, want ik had tijdje terug de raspberry :)

binnenkort maar weer eens bestellen, krijg ik als goed is de fruitpunch ;)

Rene ik heb net 10kg whey/pro80 en pam spray besteld. Krijg ik hier ook samples bij ?

hefft xxl alleen maar glutamine van hun eigen merk?

Terug
Naar boven