AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die weightgainer helpt wel goed mee met aankomen:D, al paar kilos r bij :P

en

Elite Privé Board
Alleen toegang voor elite leden.

Gratis 5 kg whey van xxl...

vertel dat ook is hier! xD

Laatst bewerkt:
Heb net in zo'n boekske "supplement guide " een positief verslag zitten lezen over "IGF-2". Nu, jullie hebben dit ook.
Dat is echt zo'n product dat me echt aanspreekt om te kopen. Heb de indruk dat dit echt wel meer dan goed is en effectief kan zijn.
Weet er iemand daar meer van ? Iemand al gekocht ?
Of Renee, jij verkoopt het tenslotte ??
Het wordt telkens opnieuw voorgesteld samen met dat ander product, "NeoVar" .

sanca had het geprobeerd maar vond het helemaal niks...was mijn vraag ook al:D

Heb net in zo'n boekske "supplement guide " een positief verslag zitten lezen over "IGF-2". Nu, jullie hebben dit ook.
Dat is echt zo'n product dat me echt aanspreekt om te kopen. Heb de indruk dat dit echt wel meer dan goed is en effectief kan zijn.
Weet er iemand daar meer van ? Iemand al gekocht ?
Of Renee, jij verkoopt het tenslotte ??
Het wordt telkens opnieuw voorgesteld samen met dat ander product, "NeoVar" .

Heb je die rpm en drive al eens geprobeerd?

Allé maat, meent ge da? Echt zo teleurstellend ! Dacht echt nochtans dat dit het complete tegenovergestelde ging zijn !! Damn...
Die Rpm is hetzelfde als Drive ? Niet ?? Rpm heb ik al geprobeerd, is nog niet zo lang op ! In het begin heb ik idd er serieus effecten van gehad maar vond dat ik het vrij vlug "gewoon" was. De pomps waren er wel en na de vroege was ik serieus actief !! dat wel... Vond het niet slecht maar ze zeggen dat het vervangend is van steroïden , net zoals die IGF-2, en dat is het dan wel weer niet !! Ergens wel normaal zeker maar toch, ze prezen het toch enorm !!

Allé maat, meent ge da? Echt zo teleurstellend ! Dacht echt nochtans dat dit het complete tegenovergestelde ging zijn !! Damn...
Die Rpm is hetzelfde als Drive ? Niet ?? Rpm heb ik al geprobeerd, is nog niet zo lang op ! In het begin heb ik idd er serieus effecten van gehad maar vond dat ik het vrij vlug "gewoon" was. De pomps waren er wel en na de vroege was ik serieus actief !! dat wel... Vond het niet slecht maar ze zeggen dat het vervangend is van steroïden , net zoals die IGF-2, en dat is het dan wel weer niet !! Ergens wel normaal zeker maar toch, ze prezen het toch enorm !!

Hehe vervangers van steroïden zijn het zeker niet :D

rpm heb ik nog niet appart gebruikt, alleen in stack met drive, blijft lekker!

Over een weekje nog eens igf2 only doen en kijken wat het geeft

Weet ik ook, dat het zeker en vast geen vervangmiddel is van steroïds maar zo prijzen ze het wel... Dus dacht toch wel dat het iets beter ging zijn.
Die "drive" waar je't over hebt, welke is dat ?
Neem je dat samen met Rpm dan blijkbaar ??
Wil ik wel x bekijken...
En hopelijk is die IGF-2 only te doen !!!

Ik heb het een weekje geprobeerd en teleurgesteld aan de kant gezet, als mn andere shizzle erdoorheen zit probeer ik die igf2 nog eens appart

Wat denk je na een week dan al te verwachten??

IGF2 heb ik zelf nog niet geprobeerd dus kan er weinig over zeggen. RPM, Drive en Osteobelin werkte bij mij allemaal super. Daardoor ga ik er eigenlijk vanuit dat de rest van de supps van Applied Nutriceuticals ook goed zullen werken. Wil in het nieuwe jaar zeker die anabolic burst stack eens proberen!

Ik heb het een weekje geprobeerd en teleurgesteld aan de kant gezet, als mn andere shizzle erdoorheen zit probeer ik die igf2 nog eens appart

sanca dat moet je langer doen als een weekske dat werkt niet direkt...net zo min als the real thing...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.731
:tanden: Ik bestel ook weer eens iets...:tanden:
Zitten de bestellingen van donderdag/vrijdag daar ook bij ?

ALs het goed is zit alles in de route. een deel is bezorgd ook zaterdag.

IK verwacht (en hoop) dat maandag het allemaal wel uitgeleverd wordt.

• #1.732
Weet ik ook, dat het zeker en vast geen vervangmiddel is van steroïds maar zo prijzen ze het wel... Dus dacht toch wel dat het iets beter ging zijn.
Die "drive" waar je't over hebt, welke is dat ?
Neem je dat samen met Rpm dan blijkbaar ??
Wil ik wel x bekijken...
En hopelijk is die IGF-2 only te doen !!!

Ik heb zelf geen ervaring met IGF-2 kan er dus geen eigen ervaring over geven. Maar het is geen Boost supplements zoals RPM welke je direct na inname merkt. Je moet het wel even de tijd geven om te gaan werken.

Er zijn ook weinig reviews van, ik ken 2 jongens die het na een kuurtje genomen hebben en die waren wel te spreken erover. Maar dat is een heel andere situatie. Ook hebben we wel tevreden klanten met de IGF-2 Neovar stack maar dat is niet single IGF2. Als je een vervanger zoekt voor sterioden moet je denk ik meer naar Mass FX, Hyperdrol X2 en mss wel de ALRI spullen kijken.

Rene

wat was die actie dan? hij is nu toch al voorbij

• #1.737
Gratis 5 kg whey van xxl... > bij aankoop van 500 gram creatine monohydraat van 100euro :D

Dat was de actie ;)

Allemaal flauwe grapjes van elitemembers :lol:

alri

mannen ik heb het extreme bad ass mass atack van xxl besteld:cool::cool::cool:

ben echt benieuwd naar resultaten

staat 10 weken dus zo gauw ik terug ben uit thailand:D ga ik starten

hou jullie op de hoogte zou zeer sterke combinatie zijn heb ik gelezen

grttez sika:cool:

mannen ik heb het extreme bad ass mass atack van xxl besteld:cool::cool::cool:

ben echt benieuwd naar resultaten

staat 10 weken dus zo gauw ik terug ben uit thailand:D ga ik starten

hou jullie op de hoogte zou zeer sterke combinatie zijn heb ik gelezen