Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Ja klopt... we zijn aan het kijken om een alternatief toe te voegen dat zal dan over een week of 3 erzijn. maar ik ben er nog niet helemaal uit wel merk dat wordt.

super :thumbup:
ik vind alle merken wel goed
als het maar geen kleine potjes zijn waar je 2 a 3 weken mee doet
thats make me grazy :mad::D

trouwens, mischien domme mening maar eeh...
glutamine =glutamine
eiwit = eiwit
zma = zma

waarom moeite doen om een merk te kiezen?
de bekende merken of de extra stoffen die ze in het supplement douwen (zoals extra zink in een glutamine supp) maakt de prijs zo duur.

of zie ik dat verkeerd?

• #1.685
@hardcorebuilder

mensen willen toch vaak een keuze hebben.. nu hebben we alleen Glutamine van XXL Nutrition welke gewoon een goede L-Glutamine is. Maar een 2e keuze erbij zie ik wel wat in. Ik ga even kijken voor 1 die niet te duur wordt en goed aangeschreven staat. Die je noemde met MSM erin is denk ook geen slechte optie.. geeft mss net weer wat extra t.o.v. gewone Glutamine en is zodoende weer een goede aanvulling op het assortiment ;)

trouwens, mischien domme mening maar eeh...
glutamine =glutamine
eiwit = eiwit
zma = zma

waarom moeite doen om een merk te kiezen?
de bekende merken of de extra stoffen die ze in het supplement douwen (zoals extra zink in een glutamine supp) maakt de prijs zo duur.

of zie ik dat verkeerd?

Ik ben het met HCB eens. Ik heb het ook niet zo op al die potjes met alles behalve de gootsteen (nah, klinkt beter in het Engels) als je eigenlijk liever dat ene ingredient wilt hebben.

• #1.687
Ik ben het met HCB eens. Ik heb het ook niet zo op al die potjes met alles behalve de gootsteen (nah, klinkt beter in het Engels) als je eigenlijk liever dat ene ingredient wilt hebben.

Dat is precies de reden dat NitroCrea alleen werkzame stoffen bevat. en verder geen enkele toevoeging ;)

Ik heb een keuze gemaakt met de Glutamine en die voegen we in januari toe.

Een klein vraagje XXL

Ik heb net besteld op uw site en ik woon in België, wanneer zou ik mijn pakketje dan ontvangen?

Thx

Jah ik kon niet meer wachten e gast, ik wacht al 2 maand op mijn spullen van BB.com (ik twijfel of ik ze nog ooit ga zien) en kopen in onze dure supplementenwinkels is ook niet alles dus...I couldn't resist anymore:D

NOW Omega-3
BSN Syntha-6
VPX Redline (aanbieding)
Gaspari Superpump250

Grtz

Jah ik kon niet meer wachten e gast, ik wacht al 2 maand op mijn spullen van BB.com (ik twijfel of ik ze nog ooit ga zien) en kopen in onze dure supplementenwinkels is ook niet alles dus...I couldn't resist anymore:D

NOW Omega-3
BSN Syntha-6
VPX Redline (aanbieding)
Gaspari Superpump250
Grtz

EN GOAN !!! :D

• #1.695
Een klein vraagje XXL

Ik heb net besteld op uw site en ik woon in België, wanneer zou ik mijn pakketje dan ontvangen?

Thx

Je bestelling gaat maandag de deur uit, dinsdag is het nieuwjaarsdag dus dan zal het waarschijnlijk woensdag bij je aankomen..

re

hey xxl

ik heb vorige vrijdag betaald dat zei je

this nu wel dat ik nog niks gekregen heb

6 jan ben ik wel weg voor drie weken dus ik zou het zeker moeten, hebben anders is het een heel probleem om het te gaan ophalen en heb ik schrik dat het terug naar afzender gaat
wat dan

v
mgv sika

• #1.700
hey xxl

ik heb vorige vrijdag betaald dat zei je

this nu wel dat ik nog niks gekregen heb

6 jan ben ik wel weg voor drie weken dus ik zou het zeker moeten, hebben anders is het een heel probleem om het te gaan ophalen en heb ik schrik dat het terug naar afzender gaat
wat dan

v
mgv sika

er is iets aan de hand met TNT met onze verzending van 24december.. daar is iets mis gegaan en die pakketten komen allemaal vertraagd aan (enkele dagen zelfs). Ik kan daar helaas niets aan doen, normaal gaat het allemaal goed. Maar voor 6 Jan moet je het zeker hebben. Heb al een pittig gesprek met TNT gehad waar de vonken van afvlogen, ik hou niet van die geintjes..

Rene

Terug
Naar boven