- Waardering
- 4.382
Zeur niet zo
Die van mij is ook al een week ruim onderweg.
Komt vanzelf wel![]()
Ja ries.. jij was 1 van die gelukkige van die 2 verdwenen karren ...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeur niet zo
Die van mij is ook al een week ruim onderweg.
Komt vanzelf wel![]()
Ja ries.. jij was 1 van die gelukkige van die 2 verdwenen karren ...

Maar vrees niet, hij komt zojuist binnen.
Laatste pakket van 2007 van de bezorger (grote smile). Ik lachte net zo blij terug
Goed bezig hoor ouwe. Ik ben geduldig hoor![]()
samen met die choco mengen lijkt me ook wel lekker eigenlijk.Hahaha... mooi toch nog!succes met je cocos
samen met die choco mengen lijkt me ook wel lekker eigenlijk.

Volgens mij is er ook iets misgegaan met de bestelling van woensdag/donderdag.
Alweer een hele dag thuis zitten wachten voor niks...
K*t TNT
.. mail even op info@xxlnutrition.nl je bestelnr enzo.. kijken we het even na met tracktrace.
TNT rond de kerst is een drama..
Rene

(jaja) en No-explode +cell mass aangeschaft.
stuur je nog steeds die samples mee? ook nu net nog in het nieuwe jaar![]()
Heb Xtargo(jaja) en No-explode +cell mass aangeschaft.
zet mn DBBnaam wel in de bestelling
Gaan we knallen in het nieuwe jaar!! al doe al 2 weken niet :S...@#$! sportschool is dicht en komende week ben ik op vakantie. Dus als ik terug kom liggen mn snoepjes er![]()
nog steeds niks binnen
begint te spannen kerel
sika
nog 3 dagen voor countdown
wat denk je renee gaat da lukken
... de meeste pakketten uit die verkeerd gesorteerde karren zijn bezorgd. Ik denk dat je het morgen krijg.Nee vandaag komt er natuurlijk niets... de meeste pakketten uit die verkeerd gesorteerde karren zijn bezorgd. Ik denk dat je het morgen krijg.
Rene

Beste wensen voor een sterk, gezond 2008 vol gains!
Knallen met zijn allen in 2008! 
Insgelijks.
Btw ik weet niet of het al eerder gevraagd is hoor, maar kan die paypal betaling niet automatisch gaan? Bij de meeste sites word je meteen gelinkt naar de paypal login waarmee je dus meteen betaald. Is er een reden voor dat wij het handmatig moeten doen?
Toen met aanmaken met die paypal mogelijkheid ging er steeds iets fout en daarom hebben we het toen zo gemaakt. Eigenlijk zou ik het helemaal wel willen skippen dat PayPal. We krijgen straks ook IDEAL en dan is PayPal weer wat minder nodig. De kosten met een PayPal betaling zijn ook best hoog voor ons.. Eigenlijk best belachelijk hoog. En vooral als iemand 10kg proteine koopt waar al niet heel veel marge op zit dan hakken die betalingsbijdragen er best in.
Rene
Hier ook nog niet, ook betaling gedaan de zondag voor kerstmis. Domme TNT! DPD blijft voor mij het koerierbedrijf bij uitstek. Altijd vliegensvlug zonder problemen.

Hier ook nog niet, ook betaling gedaan de zondag voor kerstmis. Domme TNT! DPD blijft voor mij het koerierbedrijf bij uitstek. Altijd vliegensvlug zonder problemen.