MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
Maar vrees niet, hij komt zojuist binnen.
Laatste pakket van 2007 van de bezorger (grote smile). Ik lachte net zo blij terug;)

Goed bezig hoor ouwe. Ik ben geduldig hoor:D

Hahaha... mooi toch nog! :thumbs: succes met je cocos ;) samen met die choco mengen lijkt me ook wel lekker eigenlijk.

Hahaha... mooi toch nog! :thumbs: succes met je cocos ;) samen met die choco mengen lijkt me ook wel lekker eigenlijk.

Ik had nog een beetje over van de vorige whey en daar heb ik hem dus mee gemengd.

Smaakt best oke. Wel ff wennen (kan ook aan het bier/wodka) liggen wat ik al op heb;)

Maar in elk geval kan ik het jaar weer lekker beginnen, dus goed bezig kerel!:D

Volgens mij is er ook iets misgegaan met de bestelling van woensdag/donderdag.
Alweer een hele dag thuis zitten wachten voor niks...:(
K*t TNT

:rolleyes: .. mail even op info@xxlnutrition.nl je bestelnr enzo.. kijken we het even na met tracktrace.

TNT rond de kerst is een drama..

Rene

Klopt. Gewoon even geduld hebben. Ik had ergens een bestelling gedaan (heeft niets met supplementen te maken ofzo) een paar dagen voor kerst. Via tracktrace achterhaald dat het pakketje pas 27 december bij de sorteer lag. 29ste pas in huis gekregen. Kerstdrukte ;)

stuur je nog steeds die samples mee? ook nu net nog in het nieuwe jaar :P
Heb Xtargo :D (jaja) en No-explode +cell mass aangeschaft.

zet mn DBBnaam wel in de bestelling

Gaan we knallen in het nieuwe jaar!! al doe al 2 weken niet :S...@#$! sportschool is dicht en komende week ben ik op vakantie. Dus als ik terug kom liggen mn snoepjes er :D

• #1.767
stuur je nog steeds die samples mee? ook nu net nog in het nieuwe jaar :P
Heb Xtargo :D (jaja) en No-explode +cell mass aangeschaft.

zet mn DBBnaam wel in de bestelling

Gaan we knallen in het nieuwe jaar!! al doe al 2 weken niet :S...@#$! sportschool is dicht en komende week ben ik op vakantie. Dus als ik terug kom liggen mn snoepjes er :D

We hebben alleen nog wat RPM en Drive samples voor de rest is het opppp...
Maar komt zo wel weer binnen druppelen.

9388

nog steeds niks binnen:o:o:o

begint te spannen kerel

sika

nog 3 dagen voor countdown;)

wat denk je renee gaat da lukken

• #1.769
nog steeds niks binnen:o:o:o

begint te spannen kerel

sika

nog 3 dagen voor countdown;)

wat denk je renee gaat da lukken

Nee vandaag komt er natuurlijk niets ;) ... de meeste pakketten uit die verkeerd gesorteerde karren zijn bezorgd. Ik denk dat je het morgen krijg.

Rene

Beste wensen voor een sterk, gezond 2008 vol gains!

Insgelijks.

Btw ik weet niet of het al eerder gevraagd is hoor, maar kan die paypal betaling niet automatisch gaan? Bij de meeste sites word je meteen gelinkt naar de paypal login waarmee je dus meteen betaald. Is er een reden voor dat wij het handmatig moeten doen?

• #1.774
Insgelijks.

Btw ik weet niet of het al eerder gevraagd is hoor, maar kan die paypal betaling niet automatisch gaan? Bij de meeste sites word je meteen gelinkt naar de paypal login waarmee je dus meteen betaald. Is er een reden voor dat wij het handmatig moeten doen?

Toen met aanmaken met die paypal mogelijkheid ging er steeds iets fout en daarom hebben we het toen zo gemaakt. Eigenlijk zou ik het helemaal wel willen skippen dat PayPal. We krijgen straks ook IDEAL en dan is PayPal weer wat minder nodig. De kosten met een PayPal betaling zijn ook best hoog voor ons.. Eigenlijk best belachelijk hoog. En vooral als iemand 10kg proteine koopt waar al niet heel veel marge op zit dan hakken die betalingsbijdragen er best in.

Rene

Bedankt voor de zeer goede en snelle service dit jaar.

De beste wensen voor 2008 van Purple (een zeer tevreden klant)... :D

Toen met aanmaken met die paypal mogelijkheid ging er steeds iets fout en daarom hebben we het toen zo gemaakt. Eigenlijk zou ik het helemaal wel willen skippen dat PayPal. We krijgen straks ook IDEAL en dan is PayPal weer wat minder nodig. De kosten met een PayPal betaling zijn ook best hoog voor ons.. Eigenlijk best belachelijk hoog. En vooral als iemand 10kg proteine koopt waar al niet heel veel marge op zit dan hakken die betalingsbijdragen er best in.

Rene

:thumbs: Goeie zaak.

Bestelling is nog steeds niet binnen. Hopenlijk komt het deze namiddag nog binnen.
Verder wil ik iedereen een gelukkig en supersportief 2008 toewensen en wens ik XXL nutrition voor de anders super service.

Hier ook nog niet, ook betaling gedaan de zondag voor kerstmis. Domme TNT! DPD blijft voor mij het koerierbedrijf bij uitstek. Altijd vliegensvlug zonder problemen.

• #1.779
Hier ook nog niet, ook betaling gedaan de zondag voor kerstmis. Domme TNT! DPD blijft voor mij het koerierbedrijf bij uitstek. Altijd vliegensvlug zonder problemen.

TNT geeft het aan DPD voor Belgische leveringen.. Ja dit is echt vervelend.. Van die betreffende maandag hebben de NL'se klanten wel het al ontvangen volgens mij. Het is gewoon 5 dagen vertraagd ofzo.. echt gewoon ... :mad:

Terug
Naar boven