AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dat was niet de eerste keer dat xxl samples weggaf bij mijn weten..maar who cares :)

En jij hebt de afgelopen maanden de sampleaanvraag-actie gekopieerd van Body & Fit, en de gratis verzending gekopieerd van Body & Fit. Dus wie kopieert er dan eigenlijk?

Grapjas. XXL was de eerste die gratis samples weggaf. Sterker nog, ze waren de eerste shop die uberhaupt samples van een eigen merk hadden.

Kijk eens naar de producten die b&f vorig jaar hadden en die ze nu hebben. Dat is gewoon allemaal geinspireerd op de producten van XXL. Sommige zijn zelfs gewoon exacte kopieen.

Nu dus ook de weekaanbieding en geloof maar dat hun nieuwe site heel veel op de van XXL gaat lijken. Dus ga niet beginnen over kopieren, want elke blinde die een beetje het supp gebeuren op DBB volgt weet hoe het zit.

Rene bepaald overduidelijk, en de rest volgt hem. Wat XXL nu heeft en doet hebben andere shops volgend jaar.

Nu dus ook de weekaanbieding en geloof maar dat hun nieuwe site heel veel op de van XXL gaat lijken. Dus ga niet beginnen over kopieren, want elke blinde die een beetje het supp gebeuren op DBB volgt weet hoe het zit.

Rene bepaald overduidelijk, en de rest volgt hem. Wat XXL nu heeft en doet hebben andere shops volgend jaar.

Hahah straks kom je nog veren tekort! Ik ben het met je eens dat XXL een uitstekend eigen merk, website en klantenservice heeft, maar ik geloof niet dat dat er zoveel gekopieerd word. Eerder is het de concurrentie in de gaten houden. Daarnaast heeft B&F al weet ik hoe lang een weekaanbieding, alleen wordt deze zelden aangekondigd zoals XXL dat doet. Daarnaast is XXL vanuit René al langer actief op het forum dan B&F, maar ze bestaan al een hele tijd!

Mooi toch, een beetje concurrentie. Wij profiteren er alleen maar van, maar ga niet dingen roepen wanneer dit niet waar is (René bepaald overduidelijk.. haha).

ik heb zelf keertje een afgestreken maatschep unleash gewogen, was ~35gram ipv ~30gram. Daarom waarschijnlijk dat je er minder maatscheppen uithaalt ;)

René ff een kort vraagje,

Wanneer kan heb je NOS Ether weer op voorraad?

ik heb zelf keertje een afgestreken maatschep unleash gewogen, was ~35gram ipv ~30gram. Daarom waarschijnlijk dat je er minder maatscheppen uithaalt ;)

hangt enorm hard af van hoe 'dicht' het poeder zit
schud met de pot en neem nog eens een schepje en dan zit je aan 30 :)

Net m,n eerste bestelling bij XXL Nutrition gedaan :)81322
handschoenen & tanktop hehe ..

Heb net men eerste bestelling geplaatst op xxl nutrition, en net betaald ;). Ben benieuwd! Bestelnummer is 81296, moest het mogelijk zijn zou ik graag een sample van unleash! v3 krijgen. Die zou ik willen bestellen in mijn volgende bestelling maar zou het graag al eens een keer proberen :).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #18.790
René ff een kort vraagje,

Wanneer kan heb je NOS Ether weer op voorraad?
Komt als het goed is binnen 1 a 2 weken binnen.
Heb net men eerste bestelling geplaatst op xxl nutrition, en net betaald ;). Ben benieuwd! Bestelnummer is 81296, moest het mogelijk zijn zou ik graag een sample van unleash! v3 krijgen. Die zou ik willen bestellen in mijn volgende bestelling maar zou het graag al eens een keer proberen :).

Samplevoorkeur kan je het beste altijd in de opmerking van je bestelling zetten. Dan lezen de inpakkers het meteen.

Beste XXL,

Hoe kom ik aan een sample unleash v3? moet ik daarvoor eerst wat bestellen :P. Lijkt me een erg goed product aangezien er alleen maar positieve reacties op zijn :). Zeker een keer de moeite waard alleen om gelijk zoon pot te kopen vind ik wat veel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.792
Beste XXL,

Hoe kom ik aan een sample unleash v3? moet ik daarvoor eerst wat bestellen :P. Lijkt me een erg goed product aangezien er alleen maar positieve reacties op zijn :). Zeker een keer de moeite waard alleen om gelijk zoon pot te kopen vind ik wat veel.

Kan je inderdaad in de opmerking van je bestelling zetten. Dan doen ze die erbij voor je. We rekenen geen verzendkosten, dus je zou best wel iets kunnen gebruiken uit de shop :D

Beste XXL,

Je kan ook altijd iets kleins bestellen en dan in de opmerking zetten. Bvb whey ofzo kopen.. Kun je altijd gebruiken.

JA! Inderdaad opschieten met die NOS ETHER! Wil er volgende week mee gaan beginnen!

vandaag 10kg bulk whey en 4kg dextro binnen gekregen, bedankt voor de snelle levering!

Laatst bewerkt:
Weer besteld bij xxl, jullie worden nog rijk van me.:D

Bestelnummer: 101110021643

Morgen binnen.:)

Terug
Naar boven