- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En jij hebt de afgelopen maanden de sampleaanvraag-actie gekopieerd van Body & Fit, en de gratis verzending gekopieerd van Body & Fit. Dus wie kopieert er dan eigenlijk?
Nu dus ook de weekaanbieding en geloof maar dat hun nieuwe site heel veel op de van XXL gaat lijken. Dus ga niet beginnen over kopieren, want elke blinde die een beetje het supp gebeuren op DBB volgt weet hoe het zit.
Rene bepaald overduidelijk, en de rest volgt hem. Wat XXL nu heeft en doet hebben andere shops volgend jaar.
ik heb zelf keertje een afgestreken maatschep unleash gewogen, was ~35gram ipv ~30gram. Daarom waarschijnlijk dat je er minder maatscheppen uithaalt![]()

Ja, wil ik ook weten. Kijk bijna dagelijks of het er al is haha.René ff een kort vraagje,
Wanneer kan heb je NOS Ether weer op voorraad?
. Ben benieuwd! Bestelnummer is 81296, moest het mogelijk zijn zou ik graag een sample van unleash! v3 krijgen. Die zou ik willen bestellen in mijn volgende bestelling maar zou het graag al eens een keer proberen
.Komt als het goed is binnen 1 a 2 weken binnen.René ff een kort vraagje,
Wanneer kan heb je NOS Ether weer op voorraad?
Heb net men eerste bestelling geplaatst op xxl nutrition, en net betaald. Ben benieuwd! Bestelnummer is 81296, moest het mogelijk zijn zou ik graag een sample van unleash! v3 krijgen. Die zou ik willen bestellen in mijn volgende bestelling maar zou het graag al eens een keer proberen
.
Beste XXL,
Hoe kom ik aan een sample unleash v3? moet ik daarvoor eerst wat bestellen. Lijkt me een erg goed product aangezien er alleen maar positieve reacties op zijn
. Zeker een keer de moeite waard alleen om gelijk zoon pot te kopen vind ik wat veel.

Beste XXL,
Hoe kom ik aan een sample unleash v3? moet ik daarvoor eerst wat bestellen. Lijkt me een erg goed product aangezien er alleen maar positieve reacties op zijn
. Zeker een keer de moeite waard alleen om gelijk zoon pot te kopen vind ik wat veel.
Kan je inderdaad in de opmerking van je bestelling zetten. Dan doen ze die erbij voor je. We rekenen geen verzendkosten, dus je zou best wel iets kunnen gebruiken uit de shop![]()
tnxWat? Dat zei je 2 weken terug ook al
lolololKan je inderdaad in de opmerking van je bestelling zetten. Dan doen ze die erbij voor je. We rekenen geen verzendkosten, dus je zou best wel iets kunnen gebruiken uit de shop![]()

JA! Inderdaad opschieten met die NOS ETHER! Wil er volgende week mee gaan beginnen!