MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

@Gast 166060
Ik heb het ook opgegeven met pre-workout boosters. Hadden eerder een negatieve dan positieve impact op m'n trainingen.

Hey Rene! zitten er in de whey speculaas ook stukjes speculaas?? lijkt me lekker in de winter!

hoi

Terecht dat de zaken goed gaan. Goede service, snelle levering en schappelijke prijzen. Mij hoor je niet zeuren. Ik heb een 20 man in de begeleiding en zal ze XXL ook aan gaan raden.

Inderdaad terecht dat de zaken goed gaan. Je kan duidelijk zien dat XXL gewoon de maatstaf is in Nederland. Zelfs een shop die al sinds 1995 bezig is komt nu opeens met een weekaanbieding :D ALs iedereen je kopieerd doe je het volgens mij best goed.

Eigenlijk best knap van Rene om in zo'n korte tijd de grootste en populairste webshop van Nederland en Belgie te worden. Ik denk dat de andere shops best wel van hem balen :D

René, ik begreep dat jij zeer positief bent over de booster ''jack3d''
Gezien ik van GEEN ENKELE* pre workout booster wat voel, ben ik toch wel benieuwt naar dit product. Wat maakt jack3d zo krachtig? welke stof zit erin die niet in andere boosters zit?? geen volgens mij? :rolleyes:

*Het enige waar ik IETS van voelde waren 3 flesjes NOxplode ignitershot op een lege maag direct na het opstaan. Wat ik ervan merkte was een iet wat zenuwachtig gevoel tijdens het omkleden. Het was trouwens geen onprettig gevoel. Het gevoel deed me denken aan het gevoel wat had toen ik op het punt stond aan te bellen bij mijn eerste date :D

Verder had ik geen abnormale pomp, energie of mentale focus of whatever. Geen records verbroken, geen euforisch gevoel.. :(
Zijn er uberhaupt boosters waar ik nog wat van ga voelen? Of moet ik dan losse ingredienten zoals AAKG zwaar gaan ''overdoseren''

Heb je al 3pillen energize op nuchtere maag geprobeert ?

Drink je anders koffie of caffeine houdende producten door de dag ?

Al eens een reinigingskuur geprobeerd zodat je lichaam supplementen beter benut ?

Weer keurig mijn bestelling binnen gekregen. Voor het eerst de Essential Amino Stack. Ga er maandag samen met wat andere producten mee beginnen. Ben dus benieuwd wat dat gaat brengen.

Hey René,

Bij deze een compliment over de uitstekende service. Gistermiddag een bestelling geplaatst, vanochtend al thuis ontvangen. Alles prima verpakt en precies de 2 samples
geleverd waar ik om gevraagd had, ook al had ik maar een kleine bestelling.

Ik had nog wel een vraagje over de Crack sample, indien je geen pre workout supplementen gewend bent kun je het best eerst een half zakje nemen voor de training toch? En hoe kun je dit het best innemen (na het avondeten, hoe lang voor je gaat trainen?)

Alvast bedankt voor je reactie.

Weer keurig mijn bestelling binnen gekregen. Voor het eerst de Essential Amino Stack. Ga er maandag samen met wat andere producten mee beginnen. Ben dus benieuwd wat dat gaat brengen.

Vind het persoonlijk een goed product.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Hey René,

Bij deze een compliment over de uitstekende service. Gistermiddag een bestelling geplaatst, vanochtend al thuis ontvangen. Alles prima verpakt en precies de 2 samples

Ik had nog wel een vraagje over de Crack sample, indien je geen pre workout supplementen gewend bent kun je het best eerst een half zakje nemen voor de training toch? En hoe kun je dit het best innemen (na het avondeten, hoe lang voor je gaat trainen?)

Ben niet René, maar op een relatief nuchtere maag (2 uur na je eten ong) en dus ong. 45min voor je training.

Neem het enkel op trainingsdagen (pre en post), omdat het me anders net iets té duur uitkomt. Maar denk dat het prima is bij het ontbijt.

Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen. In principe zou ik het best op rustdagen willen nemen maar ik zit op rustdagen ook vrij ruim in whey inname. Daar zitten natuurlijk ook veel amino's in. Ik twijfel dus een beetje over de toegevoegde waarde van de EAS op rustdagen....

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.776
Terecht dat de zaken goed gaan. Goede service, snelle levering en schappelijke prijzen. Mij hoor je niet zeuren. Ik heb een 20 man in de begeleiding en zal ze XXL ook aan gaan raden.

Maar even een vraagje, zijn de smaken van basic bulc whey enigszins te vergelijken met die van Whey delicious?
De smaken van Bulk Whey zijn gewoon goed. De smaak van Whey Delicious is uitzonderlijk lekker zoals Dwarf al terecht zei :D

Ik ben niet tevreden over Bulk Whey, althans mijn smaken aardbei en banaan zijn niet aan te raden.

Unleash daarentegen, heb ik nog een opmerking over. Unleash, een geweldig product dat ik zeker za blijven gebruiken. Toch staat er op de website dat er 30 maatscheppen inzitten. Toevallig kocht ik het product samen met een vriend van me en deelden we de scoops. Er kwamen 23 uit en niet de 30 die er in hoorden te zitten.

Uitleg?
Er zit 900 gram per pot in, een maatschep is ongeveer 30 gram, dus er zitten inderdaad 30 maatscheppen in. Misschien heeft je maatje extra dikke scheppen genomen.. ;)

Ik ben wel tevreden over de bulkwei,het heeft niet zo,n sterke smaak zodat het niet gouw tegen gaat staan
Dat proberen we eigenlijk met alle producten zo te doen. Dat de eerste paar shakes lekker zijn, maar de laatste ook nog :thumbs:
René, ik begreep dat jij zeer positief bent over de booster ''jack3d''
Gezien ik van GEEN ENKELE* pre workout booster wat voel, ben ik toch wel benieuwt naar dit product. Wat maakt jack3d zo krachtig? welke stof zit erin die niet in andere boosters zit?? geen volgens mij? :rolleyes:

*Het enige waar ik IETS van voelde waren 3 flesjes NOxplode ignitershot op een lege maag direct na het opstaan. Wat ik ervan merkte was een iet wat zenuwachtig gevoel tijdens het omkleden. Het was trouwens geen onprettig gevoel. Het gevoel deed me denken aan het gevoel wat had toen ik op het punt stond aan te bellen bij mijn eerste date :D

Verder had ik geen abnormale pomp, energie of mentale focus of whatever. Geen records verbroken, geen euforisch gevoel.. :(
Zijn er uberhaupt boosters waar ik nog wat van ga voelen? Of moet ik dan losse ingredienten zoals AAKG zwaar gaan ''overdoseren''
Ik vind zelf Maximize V2 nu een van de betere. Jack3d vind ik ook goed, maar Unleash en Maximize v2 staan beide bij mij op nummer 1. Het kan zijn dat je gewoon slecht op die dingen reageert. Je moet proberen voldoende overdag te eten en de booster op een redelijk nuchtere maag nemen.

AAKG boost niet, is enkel voor de pomp.
Stack caffeine en geramine zelf, kan je allebei in caps kopen. Voel je vast wel wat van ;)
We hebben nu ook 7500mg AAKG shots. Dat is echt een megadosis. Heb er vrijdag mee getraint en de pomp was echt indrukwekkend :D
Hey Rene! zitten er in de whey speculaas ook stukjes speculaas?? lijkt me lekker in de winter!

hoi
Yep, zitten echte stukjes speculaas in. Leuk voor sinterklaas :D
Inderdaad terecht dat de zaken goed gaan. Je kan duidelijk zien dat XXL gewoon de maatstaf is in Nederland. Zelfs een shop die al sinds 1995 bezig is komt nu opeens met een weekaanbieding :D ALs iedereen je kopieerd doe je het volgens mij best goed.

Eigenlijk best knap van Rene om in zo'n korte tijd de grootste en populairste webshop van Nederland en Belgie te worden. Ik denk dat de andere shops best wel van hem balen :D
Ik ben dan ook zelf begonnen met supplementen maken/verkopen omdat er niets fatsoenlijks in Nederland te krijgen was. Schijnbaar vinden meer mensen dat, want we hebben nu echt een hele grote massa XXL fans :D

We krijgen zelfs wekelijks verzoeken van andere landen die het XXL merk willen verkopen. Het is wel leuk om te zien hoe populair het XXL merk is.

En ja, als shops zelfs de weekaanbieding, producten en de site kopieren dat weet je zeker dat je goed bezig bent :D

Hey René,

Je kan dan inderdaad het beste met een half zakje beginnen. Op een beetje nuchtere maag een half uurtje voor de training.

Zal je zeker bevallen :thumbs:
Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen. In principe zou ik het best op rustdagen willen nemen maar ik zit op rustdagen ook vrij ruim in whey inname. Daar zitten natuurlijk ook veel amino's in. Ik twijfel dus een beetje over de toegevoegde waarde van de EAS op rustdagen....
EAS kan je in principe altijd nemen. Maar de belangrijkste momenten zijn inderdaad rondom de training en direct na het opstaan.

Er zit 900 gram per pot in, een maatschep is ongeveer 30 gram, dus er zitten inderdaad 30 maatscheppen in. Misschien heeft je maatje extra dikke scheppen genomen.. ;)

Ik zat erbij dus dat is geen mogelijkheid, is er een mogelijkheid dat de lading op was zegmaar? Of een andere mogelijkheid waardoor het zo was? De scheppen zouden wel groot kunnen zijn toen we er 23 hadden maar daarna hebben we e scoop afgestroken en toen kwamen we wederom op 23 uit. We dachten er ook nog aan dat het te maken zou kunnen hebben met de geperste massa om het zo te noemen. Daarom hebben we elke scoop die we telden eerst los gemaakt, behalve de laatste uiteraard.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #18.779
Ik zat erbij dus dat is geen mogelijkheid, is er een mogelijkheid dat de lading op was zegmaar? Of een andere mogelijkheid waardoor het zo was? De scheppen zouden wel groot kunnen zijn toen we er 23 hadden maar daarna hebben we e scoop afgestroken en toen kwamen we wederom op 23 uit. We dachten er ook nog aan dat het te maken zou kunnen hebben met de geperste massa om het zo te noemen. Daarom hebben we elke scoop die we telden eerst los gemaakt, behalve de laatste uiteraard.
Nee haha, de lading was niet op. In een pot zit 900 gram. Dan zat er eerder een te grote maatschep in. Ik zou het eens navragen voor je.

Ik neem bij mijn ontbijt altijd 40gram Whey Protein Instant. Denk je dat de EAS dan nog iets toevoegd bij het ontbijt?
Je kan dan direct na het opstaan EAS nemen. 10 miuten later neem je dan je ontbijt met de whey instant.

En ja, als shops zelfs de weekaanbieding, producten en de site kopieren dat weet je zeker dat je goed bezig bent :D

En jij hebt de afgelopen maanden de sampleaanvraag-actie gekopieerd van Body & Fit, en de gratis verzending gekopieerd van Body & Fit. Dus wie kopieert er dan eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven