- Waardering
- 14.157
Wat een raar bestelnummer

Mijn bestelnummers zijn altijd maar half zo lang.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En jij hebt de afgelopen maanden de sampleaanvraag-actie gekopieerd van Body & Fit, en de gratis verzending gekopieerd van Body & Fit. Dus wie kopieert er dan eigenlijk?
JA! Inderdaad opschieten met die NOS ETHER! Wil er volgende week mee gaan beginnen!
NOS is rond de 22ste klaar. Daarna moet het nog hierheen komen. Dus zeg dat we het rond de 25ste weer hebben. Duurt allemaal langer dan gedacht.JA! Inderdaad opschieten met die NOS ETHER! Wil er volgende week mee gaan beginnen!
Mooi zo! Jij bedankt voor de bestelling!vandaag 10kg bulk whey en 4kg dextro binnen gekregen, bedankt voor de snelle levering!
Hehehe tnx!Weer besteld bij xxl, jullie worden nog rijk van me.
Bestelnummer: 101110021643
Morgen binnen.![]()
NOS Ether is wel echt een heel goed creatine product. Vrijwel iedereen is er ook echt tevreden over. Geen lekkere smaak, maar wel bomvol werkzame stoffen.De keren dat xxlnutrition iets gekopieerd heeft zijn op 1 hand te tellen denk ik. Omgekeerd daarentegen...
---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------
Snap niet waarom iedereen daar zo enthousiast over is.(ALs ik de samenstelling van de ingredienten bekijk dan toch.) HEb het uiteraard wel nog niet gebruikt...
Is dat dan echt zo'n meerwaarde ten opzichte van het nemen van gewone creatine of pakweg megagrow? En waarom?
Mooi zo, nu de show stelen in de gymNet m,n XXLNutrition tanktop & handschoenen binnen gehad met
unleash v3 samplegoeie kwaliteit trouwens .

Perfect cycle van anabolic xtreme is bij body&fitshop maarliefst €6,- goedkoper dan bij jullie. Dat vind ik nogal wat op een paar tientjes. Ben ik even blij dat ik verder kijk dan me neus lang is...
Net m,n XXLNutrition tanktop & handschoenen binnen gehad met
unleash v3 samplegoeie kwaliteit trouwens .
Vlak bij jou... waar woon jij?
) en ik moet zeggen dat ik echt een goeie training neergezet heb! 
Weer de 2,5kg potten in de aanbieding - volgende keer eens de 1kg goedkoper maken?
Ben nogal gemakzuchtig aangelegd, wil veel smaakjes in de kast hebben staan, en dan passen die grote potten niet... (geen zin om over te scheppen)

Even een kleine kanttekening vwb de "eiwitrepen", ik heb het al eens over de Delicious Protein Bars gehad waarin bijna twee keer zoveel kh zit als eiwit.
Om precies te zijn zit er per reep 20 gram eiwit in en 36 gram kh, de 15 gram suikers laat ik er even buiten.
Om zulke repen dan in de rubriek "Eiwitrepen" te zetten is toch wat apart.
Er zit wel eiwit in maar de hoeveelheid koolhydraten overstijgt het ruimschoots.
Zo zijn er meer: Delicate Fitpack; 5.1 gram eiwit, 16 gram kh, Energy Bite: 3.4 gram eiwit, 49.8 gram kh.
Vooral die laatste twee zouden niet als eiwitreep aangeboden moeten worden maar als energiereep.
Volgens mij gaat dit ook op voor de Zero Impact Bars waar 30 gram eiwit inzit en 42 gram kh.
Bovenstaande is slechts ter verbetering van de duidelijkheid vwb eiwitrepen![]()

Endorush nog niet gehad. Energize merk ik zelf vrij goed, 1 capsule werkt al lekker bij me. Misschien de volgende keer op een iets nuchtere maag nemen, wil wel eens helpen.Vanmiddag even een kleine bestelling geplaatst, met o.a. 1 flesje Endorush van BSN. Heb jij hem al geprobeerd René?
Toevallig had ik eergisteren wat Energize caps geprobeerd, (die ik gekregen heb van DwarvenWarrior) en ik moet zeggen dat ik echt een goeie training neergezet heb!
Ik kreeg geen pomp, of duidelijk aanwezige energierush.. maar ik had wel een goede focus, en flink wat energie (nog tot in de late uurtjes diezelfde dag). Ongemerkt had ik dus een prima training. Helaas heb ik wel 3 caps nodig om er iets van te voelen, anders zou ik het aanschaffen
Haha, karma voor deze opmerking![]()
Even een kleine kanttekening vwb de "eiwitrepen", ik heb het al eens over de Delicious Protein Bars gehad waarin bijna twee keer zoveel kh zit als eiwit.
Om precies te zijn zit er per reep 20 gram eiwit in en 36 gram kh, de 15 gram suikers laat ik er even buiten.
Om zulke repen dan in de rubriek "Eiwitrepen" te zetten is toch wat apart.
Er zit wel eiwit in maar de hoeveelheid koolhydraten overstijgt het ruimschoots.
Zo zijn er meer: Delicate Fitpack; 5.1 gram eiwit, 16 gram kh, Energy Bite: 3.4 gram eiwit, 49.8 gram kh.
Vooral die laatste twee zouden niet als eiwitreep aangeboden moeten worden maar als energiereep.
Volgens mij gaat dit ook op voor de Zero Impact Bars waar 30 gram eiwit inzit en 42 gram kh.
Bovenstaande is slechts ter verbetering van de duidelijkheid vwb eiwitrepen![]()

Pfff, nog 2 wekenNOS is rond de 22ste klaar. Daarna moet het nog hierheen komen. Dus zeg dat we het rond de 25ste weer hebben. Duurt allemaal langer dan gedacht.
In ieder geval wel bedankt voor de duidelijke verwachtingstijd
Hoef ik ook niet meer 80x per dag op de NOS Ether pagina F5 te rammen om te kijken of ie al stiekum binnen is haha.
Het zijn eiwitrijke repen. Bij sommige zitten er inderdaad meer koolhydraten dan eiwitten in. Maar je neemt ze voor de eiwitten, dus het blijven eiwitrepen. Maar ik snap je punt![]()
Endorush nog niet gehad. Energize merk ik zelf vrij goed, 1 capsule werkt al lekker bij me. Misschien de volgende keer op een iets nuchtere maag nemen, wil wel eens helpen.

Je hebt die kast gezien... toch wel 4 smaakjes op voorraad... (note to self: niet meer bosvruchten aanschaffen, rest is VEEL lekkerder!)
Nee, jij zit dus LINKS van me!
Was op een 100% nuchtere maag lieverd. Ik ben die diehard nonresponder remember?![]()

Wil jij nooit eens links van mij zitten dan? .. ik dacht dat we zouden ruilen een keertje![]()