Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

hoe kan je zo snelle levering tijd garanderen rene?
Gaat dit via TNT of DHL? of heb je een aparte koerierexpress
Gr DAVE

Gaat via TNT.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.744
Normaal altijd prima levering. Nu echter vorige donderdag betaald en pas vandaag gekregen. Goed, zat een feestdag tussen dus geen probleem.

Maar mijn bestelling was een pot whey en de beschermende plastiek was er al voor de helft afgetrokken. ???
Wat was je bestelnummer?
hoe kan je zo snelle levering tijd garanderen rene?
Gaat dit via TNT of DHL? of heb je een aparte koerierexpress
Gr DAVE
NL gaat via TNT, Belgie via DPD. Voor 16:00uur besteld is de volgende dag in huis. Bij vooruitbetaling per bank zijn we uiteraard afhankelijk van de snelheid van de bank.
Ik wil ze ook in de aanbieding chocolate en caramel:meal:
We hebben ze niet eens op voorraad, uitverkocht bij de leverancier, ik kan ze dus niet eens in de weekaanbieding doen ;)

Na wat problemen met TNT, is het pakketje gewoon nog eens verzonden. Top! Bedankt heren!

Mijn eerste bestelling bij jullie gedaan: 80966

Ben benieuwd naar de samples :D

Wederom perfecte service bij jullie! Zelfs voor iemand van België. Steving ingepakt en alles heeel netjes inorde! Bedankt René.

Terecht dat de zaken goed gaan. Goede service, snelle levering en schappelijke prijzen. Mij hoor je niet zeuren. Ik heb een 20 man in de begeleiding en zal ze XXL ook aan gaan raden.

Maar even een vraagje, zijn de smaken van basic bulc whey enigszins te vergelijken met die van Whey delicious?

Ik ben niet tevreden over Bulk Whey, althans mijn smaken aardbei en banaan zijn niet aan te raden.

Unleash daarentegen, heb ik nog een opmerking over. Unleash, een geweldig product dat ik zeker za blijven gebruiken. Toch staat er op de website dat er 30 maatscheppen inzitten. Toevallig kocht ik het product samen met een vriend van me en deelden we de scoops. Er kwamen 23 uit en niet de 30 die er in hoorden te zitten.

Uitleg?

Ik ben wel tevreden over de bulkwei,het heeft niet zo,n sterke smaak zodat het niet gouw tegen gaat staan

René, ik begreep dat jij zeer positief bent over de booster ''jack3d''
Gezien ik van GEEN ENKELE* pre workout booster wat voel, ben ik toch wel benieuwt naar dit product. Wat maakt jack3d zo krachtig? welke stof zit erin die niet in andere boosters zit?? geen volgens mij? :rolleyes:

*Het enige waar ik IETS van voelde waren 3 flesjes NOxplode ignitershot op een lege maag direct na het opstaan. Wat ik ervan merkte was een iet wat zenuwachtig gevoel tijdens het omkleden. Het was trouwens geen onprettig gevoel. Het gevoel deed me denken aan het gevoel wat had toen ik op het punt stond aan te bellen bij mijn eerste date :D

Verder had ik geen abnormale pomp, energie of mentale focus of whatever. Geen records verbroken, geen euforisch gevoel.. :(
Zijn er uberhaupt boosters waar ik nog wat van ga voelen? Of moet ik dan losse ingredienten zoals AAKG zwaar gaan ''overdoseren''

AAKG boost niet, is enkel voor de pomp.
Stack caffeine en geramine zelf, kan je allebei in caps kopen. Voel je vast wel wat van ;)

Terug
Naar boven