davedejong
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil de oh yeah bars in aanbieding , dwarvenwarrior , pook rené eens voor volgende week de oh yeah bars![]()

Wat was je bestelnummer?Normaal altijd prima levering. Nu echter vorige donderdag betaald en pas vandaag gekregen. Goed, zat een feestdag tussen dus geen probleem.
Maar mijn bestelling was een pot whey en de beschermende plastiek was er al voor de helft afgetrokken.![]()
NL gaat via TNT, Belgie via DPD. Voor 16:00uur besteld is de volgende dag in huis. Bij vooruitbetaling per bank zijn we uiteraard afhankelijk van de snelheid van de bank.hoe kan je zo snelle levering tijd garanderen rene?
Gaat dit via TNT of DHL? of heb je een aparte koerierexpress
Gr DAVE
We hebben ze niet eens op voorraad, uitverkocht bij de leverancier, ik kan ze dus niet eens in de weekaanbieding doenIk wil ze ook in de aanbieding chocolate en caramel![]()

EAS komt morgen weer binnen. Ik stuur je net een PM![]()

Ik heb net weer een mooie bestelling gedaan. Eidelijk die EAS eens kunnen bemachtigen. Ben erg benieuwd.
Bestelnummer is 80877![]()
Bestelnummer is: 80873 
Ik heb ook maar even 2 potten EAS besteldBestelnummer is: 80873
![]()

Op een week tijd 970 bestellingen René? Zaken gaan goed![]()
Maar even een vraagje, zijn de smaken van basic bulc whey enigszins te vergelijken met die van Whey delicious?