XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hallo Rene van XXL,

waarom zou ik moeten kiezen voor de Whey Delicious inplaats van de goedkopere Basic Bulk Whey die jullie verkopen?

Ik geef niet om de smaak maar zal mijn spiergroei beter gestimuleerd worden door de Delicious dan door de Basic Bulk Whey? Of blijft dat hetzelfde? Ik heb niet de ambities om een hele zware BB'er te worden. Stevig gespierd is goed voor mij.

Whey delicious is echt gemaakt op een geweldige smaak. Basic bulk whey is een grote hoeveelheid whey in een goedkope verpakking om zo goedkoop mogelijk veel whey aan te bieden voor de grootgebruikers.

Beide producten hebben een ongeveer even hoog eiwitpercentage, en qua kh's en vet ontloopt het elkaar ook niet significant per shake. Kortom, de kwaliteit is van beide producten gewoon heel goed. Het verschil zit hem in de smaak en verpakking.

Maar als je echt voor een zo hoog mogelijke kwaliteit gaat zou je eens moeten kijken naar whey isolaat. Of eventueel PeptoPro als je budget dat toelaat. ;)

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Oja, whey delicious is een combinatie van concentraat en isolaat (isolaat word iets sneller en vollediger opgenomen). Basic bulk whey is enkel concentraat. Dat zou whey delicious dus naast lekkerder ook IETSJE beter maken.

3x peptopro, 4x delicious en wat multivits: ik kom de komende dagen wel door :cool:
(en weer een gratis handdoek! :D)
Top trouwens dat (ook al niet ingelogd) een bestelling bewaard blijft in het winkelmandje!
Ben trouwens blij dat niet alleen die ontzettend grote potten in de aanbieding zijn, maar ook de kilopotten whey. Die grote zijn zo onhandig... :o

Iemand hier die rubberen grip pads gebruikt? Hebben die dingen een voordeel tegen over straps?

ja zijn echt handig! vooral bij lat pulleys wereld van verschil minder belasting op onderarmen, eveneens bij pull ups! en voor 2 euro of als goodie:p No risk ;);)

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

xxl is gewoon top!
pas 20 kg isolaat besteld 8 emmers van 2.5 kg
had 2 emmers in zelfde smaak (cafe latte) waren er niet meer kreeg ik gewoon zonder meerkost 5*1 kg!

Zou net vandaag het hardcore sample proberen, maar de griep symptomen die ik afgelopen weekend had zijn uitgegroeid tot een ware griep. Hoop dat ik snel weer kan trainen, want zoveel rustdagen achter elkaar zijn echt zwaar deprimerend. Maar goed, het pluspuntje is dat de Energize toch een goed effect heeft op mijn gemoedstoestand. :)

Zou net vandaag het hardcore sample proberen, maar de griep symptomen die ik afgelopen weekend had zijn uitgegroeid tot een ware griep. Hoop dat ik snel weer kan trainen, want zoveel rustdagen achter elkaar zijn echt zwaar deprimerend. Maar goed, het pluspuntje is dat de Energize toch een goed effect heeft op mijn gemoedstoestand. :)

Zit een beetje met hetzelfde probleem :mad:
al de wegen zijn veranderd in een spiegel en er is nergens gestrooid :mad:
Kan dus niet gaan trainen vandaag. (En de rest van de week? ???):mad:

heb toch nog maar ff van de weekaanbieding geprofiteerd...
peptopro, CCG, ADP en ook nog een pot waxymaiz want die was weer op :D

zit de denken om dit spu lmaar is te gebruiken en dan de Whey Delicious maar wat is de gebruiksaanwijzing>? 2 gr per kilo lichaamsgewicht ofzo?
en hoe gebruiken jullie dit met water of melk?

Whey is een eiwitsupplement. Je neemt het dus als toevoeging om je totale voedingsplaatje compleet te maken. Kortom, de hoeveelheid whey die je ''moet'' nemen is afhankelijk van je voedingsschema.

Whey is een eiwitsupplement. Je neemt het dus als toevoeging om je totale voedingsplaatje compleet te maken. Kortom, de hoeveelheid whey die je ''moet'' nemen is afhankelijk van je voedingsschema.

ik kom redelijk aan mijn eiwitten alleen ben gewoon benieuwd of dit ter vervanging van bij mij beter of slechter effect heeft( plus heb een keer proefpakketje gehad hiervan en vind het gewoon mega lekker) maar vroeg me af wat de hoeveelheid is als ik nou helemaal niks aan eiwitten verder binnen zou krijgen? en is het slim om hier meteen een gewone dosering te nemen of omdat ik dit nooit gebruikt heb eerst met minder te beginnen?

vr daniel

Een supplement is geen vervanging voor vaste voeding. Lees de voedingssectie eens door. Met de kennis over een voedingsschema kun je veel meer resultaat uit een eiwitshake halen. Het is zeker enorm lekker, maar het werkt pas optimaal in combinatie met een goed uitgebalanceerd dieet. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.317
Kan je Peptopro ook tijdens de KT drinken zoals EAS of liever echt ervoor en erna?
Kan allebei. Belangrijkste is dat je het neem rondom de training.
Waarom bestaan er geen caps van magnesium opzich ipv met calcium erbij?
Ik zou eens kijken of we die van NOW bijv. een kunnen toevoegen.
Wacht inderdaad maar even tot je helemaal beter bent :D
Heb het vanochtend gemaild. Nog geen bericht terug gehad, maar dat zal ongetwijfeld goed gaan komen :)
Bedankt alvast.
Het is hier super druk. Met veel moeite krijgen we alle pakketten optijd de deur uit. Zelfs gisteren (zondag) hebben we moeten werken. Mailtjes kunnen dus iets later beantwoord worden :D
ik kom redelijk aan mijn eiwitten alleen ben gewoon benieuwd of dit ter vervanging van bij mij beter of slechter effect heeft( plus heb een keer proefpakketje gehad hiervan en vind het gewoon mega lekker) maar vroeg me af wat de hoeveelheid is als ik nou helemaal niks aan eiwitten verder binnen zou krijgen? en is het slim om hier meteen een gewone dosering te nemen of omdat ik dit nooit gebruikt heb eerst met minder te beginnen?

vr daniel

Whey Delicious kan je het beste 's ochtends vroeg direct na het osptaan nemen en rondom de training. Je kan gewoon 40gr per shake nemen met 200 a 300ml melk.

• Like
Waarderingen: 515
Een supplement is geen vervanging voor vaste voeding. Lees de voedingssectie eens door. Met de kennis over een voedingsschema kun je veel meer resultaat uit een eiwitshake halen. Het is zeker enorm lekker, maar het werkt pas optimaal in combinatie met een goed uitgebalanceerd dieet. ;)

ja dit weet ik,maar ik bedoel zegmaar dat wat als ik via mijn gewone voeding genoeg eiwitten binnen zou krijgen dan zou ik dit niet meer nodig hebben toch? dus wat bied het mij extra zegmaar ? waarom zou ik bepaald voedsel opgeven om dit erbij te gebruiken behalve dat het makkelijker en sneller is?

mss moest je ff de sticky's lezen bij de sups maat..

ja dit weet ik,maar ik bedoel zegmaar dat wat als ik via mijn gewone voeding genoeg eiwitten binnen zou krijgen dan zou ik dit niet meer nodig hebben toch? dus wat bied het mij extra zegmaar ? waarom zou ik bepaald voedsel opgeven om dit erbij te gebruiken behalve dat het makkelijker en sneller is?

Supplementen zijn een AANVULLING op je voeding, geen vervanging van je voeding.

Terug
Naar boven